mrb vrijstelling toch afgeschaft

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Texas Boy »

gerrutcamaro wrote:jaw, wat misschien wel goed voor de zaken is om alle grond in texas te onteigenen en de eigenaren 1/3 van dat land weer terug te geven en de rest te verkopen

op zo'n manier gaat romney om met werknemers bij bedrijven die hij cannibaliseert

Trap je echt in deze propaganda, denk je nou echt dat Bean Capitol het doel heeft bedrijven kapot te maken? Weet je trouwens hoeveel bedrijven kapot gingen toen Obama Chrysler en GM overnam. Chrysler is nu Italiaans en GM is van de Bonden, zie het verschil niet. Het is een harde wereld en als een bedrijf failliet gaat omdat ze niet concurrerend zijn dan moet de overheid zeker helpen, zie Griekenland en Spanje.

Steven N. Kaplan, a finance professor at the University of Chicago who studies private equity, used another approach: counting 100% of the jobs gained and lost at Bain companies, but only until Mr. Romney left the firm in 1999. By that measure, Mr. Kaplan concluded that Mr. Romney had created "tens of thousands" of jobs.
Caprice89
Posts: 1305
Joined: Mon Sep 26, 2005 8:45 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Caprice89 »

Texas Boy wrote:Het is een harde wereld en als een bedrijf failliet gaat omdat ze niet concurrerend zijn dan moet de overheid zeker helpen, zie Griekenland en Spanje.
Zo creeer je macht. Zie de trojka van EU, ECB en IMF; ze hebben Griekenland bij de ballen: bevolking kan bloeden, politici, reders en bankiers krijgen de knaken. En geen van de trojka-leden is een democratisch instituut... Mooi bedacht. Madof would be jalous.
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Ton »

Zullen we het in deze topic weer gewoon over de wegenbelasting hebben?
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by silentchaos »

Ton wrote:Zullen we het in deze topic weer gewoon over de wegenbelasting hebben?
Dan moet je eerst het topique doodleggen met een opmerking... Zoiets:


"Hadden jullie maar een vak moeten leren"

Zo :D

Want als we zelf allemaal politici, bankiers of weet ik veel wat waren, hadden we geklaagd over de domme bevolking :D

Iets met referentiekaders....
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Texas Boy »

Ton wrote:Zullen we het in deze topic weer gewoon over de wegenbelasting hebben?

Waarom denk je dat je straks weer eventueel Wegenbelasting moet betalen, omdat je zogenaamd vervuilt?
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Ton »

Tuurlijk niet, alleen omdat ze poen nodig hebben.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Texas Boy »

Ton wrote:Tuurlijk niet, alleen omdat ze poen nodig hebben.
Vandaar de discussie, zolang het volk hier in trapt hebben de regeringen vrij spel, probleem zit hem in de uitgaven niet inkomsten.
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by JW USA »

Ik ben het met Hans eens, als je thuis tekort komt dan ga je toch ook je uitgaven aanpassen? Zou wel handig zijn als je werkgever je het tekort elke maand bijbetaald.
Dan staat er snel een nieuwe GT500 op de oprit!
DarkPino
Posts: 173
Joined: Tue Oct 30, 2012 11:12 am

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by DarkPino »

Texas Boy wrote:Het is een harde wereld en als een bedrijf failliet gaat omdat ze niet concurrerend zijn dan moet de overheid zeker helpen, zie Griekenland en Spanje.
Caprice89 wrote:Zo creeer je macht. Zie de trojka van EU, ECB en IMF; ze hebben Griekenland bij de ballen: bevolking kan bloeden, politici, reders en bankiers krijgen de knaken. En geen van de trojka-leden is een democratisch instituut... Mooi bedacht. Madof would be jalous.
Ikz ie het eigenlijk andersom... Griekenland heeft ONS bij de ballen.

We hebben inmiddels zoveel geld in Griekenland gestopt (We=Europa) dat Griekenland zometeen blij weer hun handje kunnen ophouden, en Europa de vrachtwagens met geld wel die kant op stuurt! Waarom? "Als we er nu uit stappen zijn we zoveel geld kwijt..." hoor het ze zo zeggen!

We hadden Griekenland nooit moeten helpen, en ja dat had ontzettend veel geld gekost maar toen wisten we wel dat dat bedrag X ging kosten.
Nu? Moeten we maar afwachten waar het eindigt... Want Griekenland heeft alweer geroepen dat ze denken dat ze nog wel meer steun nodig hebben...

Wij hebben Griekenland bij de ballen? Echt niet... Was het maar zo'n feest!
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by MarkV »

De schrik zit er blijkbaar goed in; ik zie op MP de prijzen al kelderen :?
coupe devil(le)
Posts: 31
Joined: Thu Apr 26, 2012 7:45 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by coupe devil(le) »

Denk dat ik mn caddi maar bij de minister in de woonkamer parkeer...
Shev Ed
Posts: 5352
Joined: Thu May 18, 2006 9:35 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Shev Ed »

BigBlockMopar wrote:De 'ondergang' van de Euro/europa kan mede veroorzaakt worden doordat het volk een totaal gebrek aan respect voor de leiders krijgt.
En laten we nu daar met rasse schreden naar toe gaan in NL.
Ze verdienen ook totaal geen respect als ze CONSTANT de regels veranderen terwijl het spel al bezig is.

Overigens, het enige dat 'de bevolking' moet in gaan zien, is dat zordra zij de euro niet meer gebruiken als betaalmiddel, het spel voor politici en bankiers ineens heel snel voorbij is.

Want al om al is dat waar de macht van het volk ligt, de handel en haar betaalmiddel.

'De revolutie' kan namelijk op 2 manieren komen, of heel geweldadig, waarbij het volk uiteindelijk altijd de 1e slag wint (het ligt aan het systeem dat het opvolgd) , of heel vreedzaam, gewoon, door de officiele valuta niet meer te gebruiken.

Naar mijn idee is dat laatste de meest ideale manier, je schakelt het hele godganse corrupte systeem uit, en de macht van de centrale bankiers is in 1 klap weg.

Het grote probleem is het 'collectief' eens worden van deze nieuwe valuta.

Ik baseer me op oude geschiedenis, goud en zilver.
Caprice89
Posts: 1305
Joined: Mon Sep 26, 2005 8:45 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Caprice89 »

DarkPino wrote:Ikz ie het eigenlijk andersom... Griekenland heeft ONS bij de ballen.

We hebben inmiddels zoveel geld in Griekenland gestopt (We=Europa) dat Griekenland zometeen blij weer hun handje kunnen ophouden, en Europa de vrachtwagens met geld wel die kant op stuurt! Waarom? "Als we er nu uit stappen zijn we zoveel geld kwijt..." hoor het ze zo zeggen!

We hadden Griekenland nooit moeten helpen, en ja dat had ontzettend veel geld gekost maar toen wisten we wel dat dat bedrag X ging kosten.
Nu? Moeten we maar afwachten waar het eindigt... Want Griekenland heeft alweer geroepen dat ze denken dat ze nog wel meer steun nodig hebben...

Wij hebben Griekenland bij de ballen? Echt niet... Was het maar zo'n feest!
"We" zijn niet de EU. Ik-en vele met mij- voelen zich niet vertegenwoordigd door de EU, zeker niet in het Griekse Drama.
Jij en ik hebben ook nooit besloten om scheepsladingen met geld naar Griekenland te brengen, durf ik wel te beweren.
Het is niet Griekenland die ons bij de ballen heeft, het is de EU die ons bij de ballen heeft.
jur.dejong
Posts: 633
Joined: Fri Apr 21, 2006 9:12 am

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by jur.dejong »

Wilders blijkt alweer gelijk te hebben...

:P
Caprice89
Posts: 1305
Joined: Mon Sep 26, 2005 8:45 pm

Re: mrb vrijstelling toch afgeschaft

Post by Caprice89 »

Shev Ed wrote:'De revolutie' kan namelijk op 2 manieren komen, of heel geweldadig, waarbij het volk uiteindelijk altijd de 1e slag wint (het ligt aan het systeem dat het opvolgd) , of heel vreedzaam, gewoon, door de officiele valuta niet meer te gebruiken.

Naar mijn idee is dat laatste de meest ideale manier, je schakelt het hele godganse corrupte systeem uit, en de macht van de centrale bankiers is in 1 klap weg.

Het grote probleem is het 'collectief' eens worden van deze nieuwe valuta.

Ik baseer me op oude geschiedenis, goud en zilver.
De 2e manier heeft wel een groot nadeel: het meeste transactieverkeer is tegenwoordig electronisch (uiteraard gepropageerd door de banken) en werkt niet met andere valuta dan degen die de bank heeft bepaald. Wij kunnen morgen handel drijven met wieldoppen als betaalmiddel, maar dat wordt in het betalingsverkeer niet geaccepteerd.

Het heeft tot 1971 gewerkt, geld vertegenwoordigde een waarde in goud die een bank of land in de kluis moest hebben liggen. Dat is o.a. in de VS los gelaten -andere staten volgden snel, uiteraard- en verandert in fiat-geld (nee, niet de eigenaar van Dodge). Voor meer leesvoer, zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Bretton_Woods_system
Locked