Leuk, gepikt van een ander Fora

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
camaro67
Posts: 1182
Joined: Wed Nov 09, 2005 7:31 pm

Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by camaro67 »

Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by Jeroen_Sp »

Mooi filmpje inderdaad.

Vreemd dat ze bij draaiende motor in de "pitsstraat" allemaal zo een masker op hebben. Op de strip zelf zie je, op een enkeling na, niemand met zo een masker. Al kan ik me voorstellen dat daar meer slechte stoffen zitten (volgas geven en burnout)
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by kn@pestaart »

Nice :eek:


(Fora??)
camaro67
Posts: 1182
Joined: Wed Nov 09, 2005 7:31 pm

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by camaro67 »

kn@pestaart wrote:Nice :eek:


(Fora??)
forum dan 8)
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by Pavement Pounder »

Ik ben ook eens zon bink geweest om in de pits van topfuel icoon Eddie Hill te kijken hoe ze zon ding opstarten maar binnen 5 seconden liepen mij ogen leeg en werd ik een partij misselijk.
Ook omdat er een luifel boven hangt waar de gassen blijfen hangen.

http://www.eddiehillsfuncycles.com/p/Racing-Career
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by olof »

kolere...zie die banden vervormen dan.. :eek:
nog nooit zo gezien...
thx...!

cool filmpje
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by mohmie »

Bizar :D ! Wat een vermogen en wat gruwelijk mooi vastgelegd!
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by el eric »

Ik heb ooit eens in Drachten gefilmd en foto`s gemaakt, met een perspas kon ik zelfs op de baan naast de auto filmen terwijl deze een burnout maakte. (wel getekent voor eigen risico natuurlijk :) ).
Alleen maakte sommige auto`s zoveel kabaal en druk dat mijn camera soms uitsprong :D ....

@ Olof: daarom zijn de banden ook vastgeschroefd aan de velg, door de kracht en vervorming zouden de velgen anders doorslippen op de banden of zelfs de banden eraf lopen... Maar inderdaad mooi om te zien.
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by Thing »

Jeroen_Sp wrote:Mooi filmpje inderdaad.

Vreemd dat ze bij draaiende motor in de "pitsstraat" allemaal zo een masker op hebben. Op de strip zelf zie je, op een enkeling na, niemand met zo een masker. Al kan ik me voorstellen dat daar meer slechte stoffen zitten (volgas geven en burnout)
in een tent van een methanol gestookt voertuig is niet te harden tijdens het opwarmen... laat staan nitromethaan..
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by el eric »

Ooit ook eens in de buurt van de start van een Jetcar (nee, niet dat autobedrijf :) ) gestaan. Dat merk je ook wel aan je huid en ogen als die wegtrekken......
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by smokey »

Heel fijn filmpje :thumbs:
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by M@ikel »

Jeroen_Sp wrote:Mooi filmpje inderdaad.

Vreemd dat ze bij draaiende motor in de "pitsstraat" allemaal zo een masker op hebben. Op de strip zelf zie je, op een enkeling na, niemand met zo een masker. Al kan ik me voorstellen dat daar meer slechte stoffen zitten (volgas geven en burnout)
ik ken moeders die hun zoons slaan als ze hun masker niet opzetten in een alky funny tijdens het warmdraaien.

op nitro warmdraaien kun je niet bij staan zonder filters, ik ben best wel gehard door blootstelling, maar ik hou het ook nog steeds niet vol.. zeker onder de tent, in een binnenkort uitkomend timelapse filmpje van een funnycar team zie je minutenlang zo bruine gifgaswolk hangen onder de tent, daar wordt je behoorlijk emotioneel van (huilen snotteren :P) .


M@ik
Buick V8 Power
Posts: 123
Joined: Thu Jul 05, 2012 8:00 pm

Re: Leuk, gepikt van een ander Fora

Post by Buick V8 Power »

Gaaf! Alleen nog een ieniemienie dempertje erop en dan mogen ze dat blok zo in m'n Buick hangen :lol:
Post Reply