Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by Crash »

Iemand enige ervaring met hun?
Ikzelf namelijk wel en niet al te positief 3 bestelling gedaan bij hun en elke keer wel wat
Of levertijd word 2 wkn doorschoven zonder iets te melden en willen alles onder rembours sturen.
Daarnaast zijn ze ook flink aan de prijs als je iets vergelijkt met de andere leveranciers.

Voor een ontsteking pakketje etc zowat 200 euro verschil dan bij gooze
Lite-On
Posts: 522
Joined: Fri Apr 24, 2009 10:41 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by Lite-On »

Laten we het daar maar niet over hebben :D

Sinds C & P is overgenomen gaat het daar alleen maar slechter en slechter. Van een paar andere mensen die daar veel bestelde heb ik gehoord dat er ook steeds minder op voorraad is - de meest simpele dingen welke veel over de toonbank gaan zijn soms gewoon "op".

Daarnaast vind ik dat C & P zwaar overpriced is. Ik bestel daarom (net zoals een hoop andere hier @ AAP) gewoon rechtstreeks in Amerika bij Rockauto. Ondanks de verzendkosten en invoer/btw ben je in veel gevallen gewoon de helft (of meer) goedkoper uit.....
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by Speedy18 »

Crash wrote:Voor een ontsteking pakketje etc zowat 200 euro verschil dan bij gooze
Ik zie het probleem niet, waarom koop je het daar dan niet?
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by Crash »

Is geen probleem meer voor mij misschien een ander behoeden voor nodeloos teveel betalen
tony s
Posts: 114
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:19 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by tony s »

Vraag en aan bod , eerst vergelijken ..dan pas kopen , altijd mensen die achteraf een bedrijf openbaar af gaan zeiken .
Het een is er mischien duurder , het ander weer goedkoper..is overal wel wat is mijn ervaring.
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by CM »

jij hebt zeker nooit wat bij c&p besteld. als je een onderdeel snel moet hebben ga je niet eerst een dag spenderen om uit te zoeken waar deze goedkoper is of het internet afstruinen.

en voor die mensen kan zo'n topic best handig zijn en kunnen ze er ff een mental note van maken.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by thunderbuick »

tony s wrote: ............altijd mensen die achteraf een bedrijf openbaar af gaan zeiken .
In een aantal gevallen is dat dan ook terecht, en helaas voor die bedrijven bestaat er tegenwoordig internet zodat die klachten niet in de doofpot gestopt kunnen worden en ze het volgende slachtoffer weer een poot uit kunnen draaien.
Crash doet anders niets dan met feiten komen, helemaal niets mee loos :thumbs:
tony s
Posts: 114
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:19 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by tony s »

Vaak genoeg wat bij C&P wat besteld .
Moet een USA Parts zaak voor jouw dan gaan uitzoeken welke USA parts zaak het onderdeel het goedkoopste aan bied ???? jij bent gek.

Als je de hoofdprijs hebt moeten betalen , moet je achteraf niet gaan klaagen als je bij de duurste hebt besteld .
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by thunderbuick »

200 euro verschil op een zelfde onderdeel grenst bij mij aan oplichting.
Dan word er misbruik gemaakt van de onwetendheid van de consument.
tony s wrote: Als je de hoofdprijs hebt moeten betalen , moet je achteraf niet gaan klaagen als je bij de duurste hebt besteld .
En dat is nu precies de reden dat het hier geschreven word :)
Last edited by thunderbuick on Wed Aug 29, 2012 6:04 pm, edited 1 time in total.
tony s
Posts: 114
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:19 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by tony s »

[/quote]
In een aantal gevallen is dat dan ook terecht, en helaas voor die bedrijven bestaat er tegenwoordig internet zodat die klachten niet in de doofpot gestopt kunnen worden en ze het volgende slachtoffer weer een poot uit kunnen draaien.
Crash doet anders niets dan met feiten komen, helemaal niets mee loos :thumbs:[/quote]
Crash doet niks anders als achteraf zeiken , omdat hij achteraf er achterkomt dat iemand achteraf het onderdeel 200 euro goedkoper aan bied...ja hallo als je zelf niks vergelijkt..kan dat bij elke USA zaak voorkomen zowel bij C&P als Mico of Parts-N- Stuff..enz enz
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by sjak_brak »

Prijs kan je vooraf vergelijken, maar rukservice merk je achteraf pas. En als je zn post had gelezen is het Crash niet (alleen) om de prijs te doen.

Als er iets is met een onderdeel, dan zal C&P de schuld bij jou proberen te leggen. Defect onderdeel komt door "montagefout", dat weten ze altijd door de telefoon keurig vast te stellen, en als ze verkeerde spullen opsturen heb jij het "verkeerd omschreven" etc.
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by CM »

tony s wrote:Vaak genoeg wat bij C&P wat besteld .
Moet een USA Parts zaak voor jouw dan gaan uitzoeken welke USA parts zaak het onderdeel het goedkoopste aan bied ???? jij bent gek.

Als je de hoofdprijs hebt moeten betalen , moet je achteraf niet gaan klaagen als je bij de duurste hebt besteld .
begrijpend lezen is soms lastig.

nee moron, ik zeg dat het handig is te weten welke bedrijven over the top zijn zodat je weet waar je niet als eerste naartoe moet bellen.

staat ook duidelijk 'ervaringen' bovenaan de title, niet het afzeiktopic van het zoveelste bedrijf.
pv-camaro
Posts: 336
Joined: Sun Jul 24, 2005 8:03 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by pv-camaro »

Ik heb er vorig jaar Race ramps (grote lange oprij bokken) besteld, en ik vond de prijs meevallen.
Voor die prijs kon ik ze zelf niet niet uit Amerika laten komen, er zat zo ontzettend veel verzendskosten op bij Summit of Jegs.

En binnen een week in huis (wel zelf opgehaald in Belfeld).

Zo heb ik dat overigens al meer met grote onderdelen gehad,

Ik heb dus alleen positieve ervaringen met C&P. :oops:
duster440
Posts: 228
Joined: Mon May 21, 2007 7:55 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by duster440 »

t'is altijd en overal wel wat.

ik haal er ook veel en ben goed tevreden, maaaar, ik haal alles zelf op en kan dus controleren of iets goed is of niet.
sta ik aan de balie en er klopt iets niet dan word ik ook goed geholpen met of het goeie of een alternatief.

en ze hebben een gigantische voorraad, dus de normale slijtagedelen hoeven niet besteld te worden (uitzonderingen daargelaten)

:thumbs:
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by boyanka »

8) daarom bestel ik daar dus ook niets meer
Post Reply