Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by mikus »

Kom er ook wel eens maar meestal alleen als ik echt snel iets nodig heb, inderdaad prijzen liggen aardig hoog maar als je het goedkoper wilt zul je zelf moeten gaan zoeken en kan het wat langer duren.
verzenden kan ik niet over oordelen, ga er altijd zelf heen. Liefst wel op zaterdag dan zijn de jongere gasten er tenminste en kan er nog wel eens slap geouwehoert worden en een bak koffie worden gedronken.

stuk verderop ligt catalina, prijzen enigzins hetzelfde en af en toe net zolang aan de balie te wachten voor je word geholpen, ook hier enkel als ik echt snel iets nodig.
Als ik wat meer tijd heb bestel ik het ook gewoon bij rockauto, ebay enz enz.
bees
Posts: 2084
Joined: Fri May 26, 2006 7:12 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by bees »

Ik bestel regelmatig wat bij C&P nooit gezeik. Gewoon vooraf betalen en het wordt netjes geleverd.
Dat gezeik over alleen onder rembours is gewoon gelul.
donny
Posts: 1856
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:28 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by donny »

Ik bestel er altijd zakelijk voor de garage van mijn maatje, betalingen worden automatisch afgeschreven, en bij de meeste artikelen geldt vandaag besteld, morgen in huis. Zelfs als wat ik van lmc moet hebben bestel ik via c&p, gaat altijd goed en nooit geen gezeik!

Donny
Last edited by donny on Thu Aug 30, 2012 5:08 pm, edited 1 time in total.
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by Crash »

Het is niet om iemand af te zeiken maar gewoon de ervaring of het nou aan mijzelf lag.
Vriend van me besteld er ook vaak en komt meestal op tijd binnen maar zo nu en dan loopt de levertijd op zonder enig bericht.

Maar is beetje 50/50 zie ik qua ervaringen :D
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by sjak_brak »

Wat me vooral stoort is het totale gebrek aan medewerking dat ik in het verleden ervaren heb als er een probleem is met een product.

Schokdempers gekocht voor een wagen, duidelijk gevraagd of het een matching set was ("jazeker"), boel gemonteerd, achter zo stug als wat en voor slappe fietspompjes, resultaat: na iedere drempel carter tegen wegdek. C&P gebeld, en jawel, zonder ook maar om verdere details te vragen kon de terzake deskundige medewerker me meteen vertellen dat het hier om een montagefout ging :moony:

Mn buurman heeft eens solid lifters besteld voor zn 440. Moesten ze speciaal bestellen. Krijgt ie na enige tijd een pakje binnen met hydraulic lifters. Hij bellen, reactie: "speciaal bestelde artikelen kunnen niet geruild worden", waarop hij rustig antwoordde dat hij geen hydraulic lifters had besteld. Toen kreeg ie grote bek terug en inruilen ho maar. Je kan raden hoe vaak hij daar nog spullen bestelt :D
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by mikus »

Als ik het allemaal zo eens doorlees valt het me wel op dat de positieve feedback is van mensen die voornamelijk zelf heen gaan en het meerendeel van mensen die bestellen en laten bezorgen.

Ook met verkeerde delen wel eens terug geweest en aan de balie geruild zonder problemen.
Ook soms leuke aanbiedingen, vriend van me heeft er laatst 2 nieuwe schermen voor zijn c10 pickup meegenomen voor 150 euro totaal, vind ik niet duur voor 2 nieuwe lmc schermen.

Conclusie wil je geen gezeik met C&P moet je er persoonlijk naar toe. :lol:

Maar mocht je niet binnen 3 dagen je Parts nodig hebben bestel lekker zelf in de states. :D
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by Ranch73 »

Idem hier,setje flowtech terminator uitlaatdempers besteld,na een maand of 3 ,ligt er iets te rammelen in 1 van de dempers,netjes gebeld naar hun,->reactie:je zult wel een backfire hebben gehad........... :arrow:,geen garantie ! no way ass wipe ,was geneigd om erheen te rijden en de demper naar binnen te slingeren ,had er genoeg besteld in het verleden,was m,n laatste bestelling bij hun, als ze een beetje moeite hadden genomen om het netjes op te lossen,verdienen hun geld te makkelijk waarschijnlijk.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by sjak_brak »

mikus wrote:Als ik het allemaal zo eens doorlees valt het me wel op dat de positieve feedback is van mensen die voornamelijk zelf heen gaan
[...]
Conclusie wil je geen gezeik met C&P moet je er persoonlijk naar toe.
Die schokdempers had ik ter plaatse gekocht, nadat ik alle gegevens van de wagen had gegeven.

Ranch73 wrote:Idem hier,setje flowtech terminator uitlaatdempers besteld,na een maand of 3 ,ligt er iets te rammelen in 1 van de dempers,netjes gebeld naar hun,->reactie:je zult wel een backfire hebben gehad...........
Alsof een gemiddelde backfire een nieuwe demper kan beschadigen :lol: maar de reactie is wel typisch :x
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by sjak_brak »

Moet ook weer aan dit artikeltje denken :D

http://www.nu.nl/column-zaterdag/286916 ... klant.html
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by olof »

Tja..Sjak
zo is het idd vaak wel ja helaas...ik zit soms wel eens een uur te lullen met iemand voor een klusje van 350 euro ofzo..maar he..dat hoort er gewoon bij..!
Maar als ik zelf dan idd iets heb..dan is het vaak weer mijn schuld enz. enz...!
Maar echt niet overal hoor...!

Ik bestel met mijn achterlijke jaqren 80 gedachte eigenlijk bijna nooit online...dat terwijl mijn vrouw een webshop heeft.. :D ..ik weet hoe het werkt,maar heb er nog steeds weinig vertrrouwen in..zie liever het product eerst voordat ik koop..!
Maar ik moet zeggen,mensen in de winkel gaan bijna altijd voor voor klanten via de shop..beetje raar,maar zo werkt het helaas wel in drukke tijden...we geven wel altijd feedback via mail,maar is toch wat makkelijker op een of andere manier denk ik...!... :?
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by sjak_brak »

olof wrote:ik zit soms wel eens een uur te lullen met iemand voor een klusje van 350 euro ofzo..maar he..dat hoort er gewoon bij..!
Dat soort dingen zie ik gewoon als PR-kosten :D
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by olof »

:D

aleen begint je boekhouder gelijk weer te zeiken over in productieve uren..... :D
maartten
Posts: 2639
Joined: Sun Oct 31, 2004 10:55 am

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by maartten »

ik heb goede ervaringen met hageman uit driebergen / doorn
je wordt netjes geholpen door de telefoon
bellen terug waneer ze dat beloven
en ook over retour sturen wordt niet moeilijk gedaan
had mijn spullen voor de complete remmerij 1 dag later al op op de mat liggen.
maar zal heus niet het geodkoopste zijn .
c&p ..? weinig ervaring mee.
de keren dat ik voor iets heb gebeld was het er niet ..
DR Olds
Posts: 8796
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:58 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by DR Olds »

sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Ervaringen CP usa parts in Belfeld

Post by sansemiano »

Post Reply