Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Earring

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by smokey »

kn@pestaart wrote:Ze zijn arrogant en het management ook. En we klonken een stuk beter in dezelfde zaal voor hetzelfde publiek.
Uit je tweede zin blijkt wel dat jij de gene bent die arrogant is.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Wilf »

9 van de 10 keer ligt arrogantie in 'the eye of the beholder'. Omdat mensen verwachten dat een beroemdheid arrogant is, omdat men op ze afstapt als kwijlende fan danwel paparazzo óf omdat de timing van storen danwel het gesprek totaal onzinnig is. Okay, er zijn ook échte eikels maar dat zijn meestal juist de amateurs die denken dat ze wat kunnen of mensen die alle banden met de werkelijkheid verloren hebben (die nog nooit tegengesproken zijn en wiens kont alleen maar gekust werd). Echte legendes als Dick Dale, David Bowie en zelfs Karlheinz Stockhausen zijn (was) echt supersympathiek mits je weet wanneer je ze aan kan spreken. Je gaat een glasblazer toch ook niet storen als een blije puppy met onzinnige vragen en veren in zijn reet douwen als hij met een werkstuk bezig is.
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by kn@pestaart »

smokey wrote: Uit je tweede zin blijkt wel dat jij de gene bent die arrogant is.
En zo is het, maar ging het niet over de Golden Earring? ;)
Uit deze zin blijkt maar weer dat je alleen maar wat typt omdat je niet snapt waar het over gaat.
Maar het was niet mijn mening hoor, maar dat snapte jij natuurlijk meteen, jij die alles weet ;)
Ik zal het even aanpassen voor je... moment...

Komt ie dan hè? ;) :


"En we klonken een stuk beter in dezelfde zaal volgens het publiek, wat eigenlijk kwam voor GE..."
Dat is dat natuurlijk alleen maar leuk om te horen, maar het blijft een mening...

Verder werden wij door het management op een hufterige manier benaderd en behandeld, en als je zo al begint, dan heb je het bij mij al verbruid. ;)

Kusje
Last edited by kn@pestaart on Mon Jul 30, 2012 10:48 am, edited 1 time in total.
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Björn »

Corp wrote:hoe heet jouw band nou??

dat zegt die niet, anders kun je het vergelijken .
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by kn@pestaart »

Björn wrote: dat zegt die niet, anders kun je het vergelijken .
Dat is hier al vaker gepost, en een paar mensen weten dat ook... Als je een beetje slim bent, googel je het even ;)
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by basezum »

Wilf wrote:9 van de 10 keer ligt arrogantie in 'the eye of the beholder'. Omdat mensen verwachten dat een beroemdheid arrogant is, omdat men op ze afstapt als kwijlende fan danwel paparazzo óf omdat de timing van storen danwel het gesprek totaal onzinnig is. Okay, er zijn ook échte eikels maar dat zijn meestal juist de amateurs die denken dat ze wat kunnen of mensen die alle banden met de werkelijkheid verloren hebben (die nog nooit tegengesproken zijn en wiens kont alleen maar gekust werd). Echte legendes als Dick Dale, David Bowie en zelfs Karlheinz Stockhausen zijn (was) echt supersympathiek mits je weet wanneer je ze aan kan spreken. Je gaat een glasblazer toch ook niet storen als een blije puppy met onzinnige vragen en veren in zijn reet douwen als hij met een werkstuk bezig is.

ik werk vaak hele dagen met deze lui, en mijn mening gaat over de persoon, en de manier waarop hij of zij met eigen personeel omgaat, en met derden.

met niet starstruck zoals ze dat zo mooi noemen.

Drummer van de Stray cats(mijn jeugd held) deed het ook wel zo raar!! Snap zulke mensen niet!
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by kn@pestaart »

Ach, de mensen die deze mensen nog nooit hebben ontmoet of met ze gewerkt hebben, snappen toch niet wat we bedoelen ;)
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by basezum »

kn@pestaart wrote:Ach, de mensen die deze mensen nog nooit hebben ontmoet of met ze gewerkt hebben, snappen toch niet wat we bedoelen ;)
u bent een wijs man :)
rockatansky
Posts: 2391
Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by rockatansky »

Ik heb deze band kort geleden van dichtbij meegemaakt.......................En inderdaad ik zeg het niet snel (vooral niet over een band waar ik heel vroeger nog fan van ben geweest)maar WAT EEN KUTBAND is dit zeg!!!! (Met hoofdletters)

Stelletje arrogante omhooggevallen teringlijers met praatjes alsof ze Jezus zelf zijn. Dit geld voor de band evenals de pipo's die het podium komen bouwen, de geluidsmannen en ongeveer iedereen die erbij komt kijken.

Praatjes en super veel eisen hebben en uiteindelijk nog een show van niks neerzetten met een kut geluid.
En dan ook nog prijzen vragen waar je bang van wordt.......Mafkezen!!




(Zooow....dat vind ik ervan :D )
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Texas Boy »

kn@pestaart wrote:Dat is hier al vaker gepost, en een paar mensen weten dat ook... Als je een beetje slim bent, googel je het even ;)
Jullie zitten toch ook in die fedex commercial :P :lol:


kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by kn@pestaart »

Nee, dit zijn wij:

78 Firebird
Posts: 1715
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:47 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by 78 Firebird »

kn@pestaart wrote:Nee, dit zijn wij:

En de band speelt gewoon door?????????
Zijn die jongens doof ofzo????????
Zelfs Rinus zingt beter (Dat ik zoiets ooit zou zeggen :oops: )
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Wilf »

Dan vallen ze dus in de categorie 'contact met werkelijkheid verloren'. :P

Ik heb in Amsterdam bij een muziekwinkel gewerkt waar ook veel BNers hun spul haalden. Als ze dan binnenkwamen met de zin "wij zijn X" (waarbij X = bandnaam) dan reageerde ik daar ook niet op. Een klant is een klant. Sommigen vonden dat kut (contact met werkelijkheid verloren) en sommigen vonden dat wel ok (eindelijk als gewoon mens aangesproken).

In de theaterwereld is het over het algemeen wel redelijk relaxed afgezien van een aantal artiesten maar in de rock n roll zitten ook tussen de technici echt een paar idioten die denken dat ze Gods geschenk voor de mensheid zijn. Dat terwijl uiteindelijk het publiek het belangrijkst is. Die betaalt, die bepaalt. Daar werk je voor, niet voor je eigen ego.
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by basezum »

Wilf wrote:Dan vallen ze dus in de categorie 'contact met werkelijkheid verloren'. :P

Ik heb in Amsterdam bij een muziekwinkel gewerkt waar ook veel BNers hun spul haalden. Als ze dan binnenkwamen met de zin "wij zijn X" (waarbij X = bandnaam) dan reageerde ik daar ook niet op. Een klant is een klant. Sommigen vonden dat kut (contact met werkelijkheid verloren) en sommigen vonden dat wel ok (eindelijk als gewoon mens aangesproken).

In de theaterwereld is het over het algemeen wel redelijk relaxed afgezien van een aantal artiesten maar in de rock n roll zitten ook tussen de technici echt een paar idioten die denken dat ze Gods geschenk voor de mensheid zijn. Dat terwijl uiteindelijk het publiek het belangrijkst is. Die betaalt, die bepaalt. Daar werk je voor, niet voor je eigen ego.

Hoek prinseggracht - Vijzelstraat toevallig?
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Wilf »

DW Vijzelstraat :)
Post Reply