echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by erikgto »

Cees. Don't worry. Henk zei het meteen; " er zijn meerdere wachtende voor u "....
Wat voor project heb jij klaar staan voor hem?

Charie, gave '68 met dikke 455... Klinkt echt lekker woest. :evil:
convertible wordt toch iets meer een cruiser... :D
Kleur is wel iets lichter dan jouw oranje. Zit een beetje tussen geel en oranje in. "Orbit Orange" uit 1970.

Jij zit toch op het PY forum als CharlieBrengun dacht ik?!?
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by cees »

erikgto wrote:Cees. Don't worry. Henk zei het meteen; " er zijn meerdere wachtende voor u "....
Wat voor project heb jij klaar staan voor hem?
Henk komt even kijken naar mijn montclair.
Image
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by erikgto »

Dat is een aardige Merc.!
Ziet er op de foto in ieder geval zeker niet verkeerd uit.
Wat zijn de plannen?!?
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by cees »

erikgto wrote:Dat is een aardige Merc.!
Ziet er op de foto in ieder geval zeker niet verkeerd uit.
Wat zijn de plannen?!?
Die ga ik morgen met Henk bespreken :)
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by erikgto »

Succes! 8)
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by speed-factory »

choppen !
pintor
Posts: 3701
Joined: Thu Aug 19, 2004 8:22 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by pintor »

speed-factory wrote:choppen !

x2
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by erikgto »

Dan zal je toch die Merc bedoelen..... :?

Beetje zinloos geweld om een droptop te choppen :holy:
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by smokey »

CharlieCamaro wrote:mooie wagen en een leuk kleurtje.. lijkt een beetje op wat ik heb :)
Long time no see Charlie, hope your doing fine. :)
Image
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by olof »

Niet om het een of ander hoor..maar volgens mij is het gevoel belangrijker dan de afstand..ik begrijp je gedachte erachter heel goed hoor...
Ik heb klanten uit belgie en duitsland,...geen enkel probleem.iedere belangrijke stappen worden op foto gezet en gemaild'later krijgen ze dvd mee...!

Jou norm snap ik niet helemaal als je toch 5tot 8 duizend euro uitgeeft'wordt die auto gewoon perfect''je spuit toch niet over deuken heen?...
Gemiddeld gaat er bij mij in zo een auto 150 tot 250 uur inzitten..denk je dan dat je hen half terug krijgt?..meestal ben ik al aan laatste afwerking een 40 uur onbetaald bezig...niet omdat het zo slecht is'maar als je eenmaal een stofje begint te poetsen,kan je meestal niet meer ophouden..stof heb je namelijk altijd wel helaas.

Nogmaals ik begrijp je wel,maar ik zou kwaliteit en gevoel boven afstand houden

Jsut my 2 cents hoor
Succes in ieder geval...
CharlieCamaro
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:20 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by CharlieCamaro »

erikgto wrote: Charie, gave '68 met dikke 455... Klinkt echt lekker woest. :evil:
convertible wordt toch iets meer een cruiser... :D
Kleur is wel iets lichter dan jouw oranje. Zit een beetje tussen geel en oranje in. "Orbit Orange" uit 1970.

Jij zit toch op het PY forum als CharlieBrengun dacht ik?!?

Dat ben ik inderdaad. Hij klinkt leuk maar met alleen headers klinkt alles leuk. Orbit Orange, ik ben benieuwd als ie af is. Ik heb nog nooit een ('70) GTO met die kleur gezien in het echt..

smokey wrote: Long time no see Charlie, hope your doing fine. :)
http://img.photobucket.com/albums/v228/ ... 0001-5.jpg
Het Lennard, Leuke foto. Dat is wel ongeveer 4 jaar geleden. De GTO is bijna klaar. Ik heb een tijdje in Australie uitgehangen, een andere baan, en een huis gekocht, nog meer onzin en ik ben erg langzaam geweest maar hij gaat volgende maand naar Wander voor een uitlaat en wat extra dingetjes en daarna moet ik zorgen dat alle lampjes werken en kan ie langs de RDW.

http://i10.photobucket.com/albums/a130/ ... G_5197.jpg
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by erikgto »

Even ter verduidelijking voor wat betreft mijn norm/bedoeling;
Ik ga zeker niet voor een auto waarbij over deuken heen gespoten wordt. Of die even snel afgeragd wordt. Ja, als het maar € 1.500,- mag kosten kosten, dan ja, maar dat is hier zeker niet het geval. Hier moet dadelijk een hele knappe muscle car staan die je echt van alle kanten mag bekijken. Incl. de bodemplaat etc. Dus zeker geen prutswerk.

Wat ik echter NIET van plan was is het "over-restaureren" zoals Robin en Bram dat doen. Dus sponningen en naden veel strakker en nauwkeuriger maken dan ze ooit af fabriek geweest zijn. Dat is mijn enige afwijking ten opzichte van de norm die Robin hanteert. Hij bedoelt namelijk 100% PERFECT a la een nieuwe BMW e.d..
Kijk maar even in Robin's Chevelle project topic dan zie je wat Joost daar o.a. gedaan heeft om bijvoorbeeld de naden van de motorkap en deuren veel nauwer te krijgen.

De redenen waarom ik niet met Joost verder ben gegaan waren de prijs en mijn gevoel over het geheel. En dat laatste zei mij dat het eerste nog wel eens flink kon gaan afwijken van wat er afgesproken was...
Zie die latere topic van Robin, die het dus daar heeft meegemaakt dat er steeds meer boven de afgesproken prijs geteld werd, en dan heb ik het zeker niet over een paar tientjes....

Oh, en ik ben ook zeker niet te beroerd om dat verder dan 10 km van huis te laten doen hoor. Anders had ik ook niet kontakt opgenomen met Joost en nu met Henk Z. Maar goed, het scheelt wel een heel stuk of het bijna 3 uur enkele reis rijden is (Emmen) of 1 1/2 uur (Henk Z).

Olof; Ook mooi werk bij jou op de site, maar ik zie dat je hoofdzakelijk spuitwerk doet. Wel héél mooi spuitwerk overigens!

Erik
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by olof »

Thx erik...maar dan zie je het niet goed''ik heb ook in hetzelfde bedrijf een regulier focwa schade bedrijf...wij doen alles...alleen zwaar laswerk besteed ik uit aan jan baars..een van de beste lassers van de provincie utrecht vind ik...

Ik snap nu je 100% gedachte..ja de een wilt het wel de ander vind het juist charme...wat de klant wil..ikzelf hebben een hekel aan uitstekende delen..die maak ik altijd recht..de rest is aan de kkant..!
Edit..beetje laffe site..doe ik verder nooit wat mee..autoschade amerongen.nl..wij restaureren ongeveer 7 tot 9 oldtimers per jaar..heb ook vrijstelling van ministerie van vrom om nog met ouderwetse conventionele lak te mogen werken voor dit soort projecten..!...oke hier stopt de spam... :D

Succes met je project
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by smokey »

CharlieCamaro wrote:Hey Lennard, Leuke foto. Dat is wel ongeveer 4 jaar geleden. De GTO is bijna klaar. Ik heb een tijdje in Australie uitgehangen, een andere baan, en een huis gekocht, nog meer onzin en ik ben erg langzaam geweest maar hij gaat volgende maand naar Wander voor een uitlaat en wat extra dingetjes en daarna moet ik zorgen dat alle lampjes werken en kan ie langs de RDW.
Image
Ziet er lekker agressief uit Charlie, succes bij het RDW. :thumbs:
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: echte vakman / bedrijf gezocht in het zuiden

Post by erikgto »

Olof, dat wist ik niet, dacht dat je alleen met hetgeen op die site staat bezig bent. My Bad...
Wacht even af tot ik verder kontakt met Henk heb gehad, maar kan goed zijn dat ik je hierover binnenkort nog benader.

Charlie, Die doet me toch een beetje aan mijn oude '68er denken.... was een 400 4 speed

Image

Kom hem nog wel eens op de King Cruise tegen.

Foto toen ik de '70 convertible net had en de '68 Coupe nog niet was verkocht...them good ol' days...summer '06

Image

Image
Post Reply