ik zoek een adres

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

bees wrote:Topic starter heeft blijkbaar gewoon een onveilig afgekeurd baggerhok.
Of een dusdanig waardeloze persoonlijkheid dat APK-stations hem liever zien gaan dan komen.

nee hoor, alleen slechte ervaringen.

dus een volledig uit de lucht gegrepen opmerking dit.
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

camaro67 wrote: dus voor het bovenstaande vind ik je een eikel :moony:
Rene's '63 impala wrote:Ik ook :arrow: :oops:


Ik ook.
Rene's '63 impala
Posts: 296
Joined: Tue Oct 07, 2008 9:34 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Rene's '63 impala »

arthur wrote:


Ik ook.
Daar ben ik blij om. Niet weer doen dus :smack: :)
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: ik zoek een adres

Post by Thompson »

Pff wat ben ik blij dat ik niet jou leven heb... Paranoid much?
Robert de rammer
Posts: 1090
Joined: Sat Jan 29, 2005 4:44 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Robert de rammer »

het gaat hier om een vraag over apk.

Boem! onderwerp KAT .... wtf?

waarom begint iedereen hier ineens te huilen over katten ?

het zal wel.
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

niet te geloven hé?


i.p.v. van een antwoord op je vraag krijg je een preek van een paar heilige boontjes die héél hun leven alles netjes gedaan hebben.

met uitzondering van een paar mensen die me wel een serieus antwoord hebben gegeven, waarvoor dank.

maar ik vermaak me verder wel op deze manier. afentoe de boel een beetje opnaaien en je hebt weer een ellenlange topic
waar de gekste opmerkingen worden aangesneden.
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: ik zoek een adres

Post by franky »

of wees stoer en rij gewoon zonder apk, kost je alleen een bekeuring
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: ik zoek een adres

Post by gerrutcamaro »

gewoon schorsen, scheelt in de verzekering ook :D
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Corp »

arthur wrote: Soms rij ik een half uur rondjes in een parkeer garage om de perfecte plek te vinden.

Ik bekijk de auto's waar ik naast sta:

* een 5 deurs met kinder stickertjes op de ramen? die gooien de deuren open tegen mn auto
* de afstand in schatten aan de hand van de lengte van de deur, als die vol open wordt gezwaaid mag die nog mn auto niet raken
* gedeukte auto's, daar ga ik niet naast staan.
* naast een paal parkeren, dan kan er maar 1 auto naast je staan, risico met 50% verminderd.
* bij supermarkten helemaal nooit parkeren, boodschappenwagens bestuurd door vrouwen/kinderen is ongeleid projectiel.


Mensen die met me meerijden:

* alleen in uiterste noodgeval, m.u.v. zwangerschap.

* schone kleren/schoenen, wordt bij twijfel gecheckt.
* niet aan de radio komen
* niet op de deur hangen.
* ramen zijn om door te kijken, niet met vingers aanzitten
* oplettendheid bij deur openzwaaien, deze zijn langer dan bij euro autootjes.
uit voorzorg kom ik zelf de deur wel open doen voor passagiers.

* tegen mn auto leunen is een dood-vonnis
* vragen om een stukje te mogen rijden... :lol: uitgesloten.
* auto wassen met de hand in 1 wasserette (nieuwe spullen en ruime kabines) wel met eigen spons.

Dus je bent heel zuinig op de auto alleen technisch is het een krot want je haalt de APK niet? Erg vreemd hoor!
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: ik zoek een adres

Post by franky »

ik wil niet zeggen dat ik sta te springen om een APK keuring maar vind het toch ook wel weer een "stok achter de deur" om mijn chevy en andere auto's techn in orde te houden, maar kan begrijpen als je iedere keer weer in discussie moet gaan je het effe zat bent.

bij het APK keuringsstation waar ik mijn auto's laat keuren kom ik al een aantal jaren, in het begin was het wat stroef en keurde die beste man dingen af die je bij een yank anders moet testen: bijvoorbeeld de gordels, het niet aanwezig zijn van een blower (voor een bepaalt jaartal mag dat), geen goed werkende km-meter (mag als bj voor 1967 is), geen gordels voor 1971, maar in goed overleg en het raadplegen van de APK boeken komen we er altijd wel uit.

maar hou er ook rekening mee dat als je een APK koopt en je krijgt toch een steekproef en uit die steekproef blijkt dat de boel is geflest je de komende jaren steekproefen kan verwachten op je auto, je naam en kenteken komt op een speciale lijst van het RDW.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Ranch73 »

franky wrote:maar hou er ook rekening mee dat als je een APK koopt en je krijgt toch een steekproef en uit die steekproef blijkt dat de boel is geflest je de komende jaren steekproefen kan verwachten op je auto, je naam en kenteken komt op een speciale zwarte lijst van het RDW.
:P sure
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: ik zoek een adres

Post by franky »

franky wrote:maar hou er ook rekening mee dat als je een APK koopt en je krijgt toch een steekproef en uit die steekproef blijkt dat de boel is geflest je de komende jaren steekproefen kan verwachten op je auto, je naam en kenteken komt op een speciale zwarte lijst van het RDW.

of ie zwart is weet ik niet, maar weet wel dat ze alles bijhouden, was laatst ook iemand met een van voor import bij het RDW, zat lpg in maar niet op het buitenlandskenteken dus kreeg gewoon benzine vermelding op NL kenteken, even later via een lpg inbouw station zijn van laten afmelden voor lpg en promt steekproef RDW (stond gewoon een aantekening in de database van het RDW) en tja probleem de lpg installatie voldeet niet, lpg boer een aantekening en de van geen LPG op kenteken.

http://forum.davc.nl/viewtopic.php?f=46 ... dw#p110332
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Ranch73 »

Steekproef op lpg afmelding is normaal,net zoals bij een normale apk,willekeurig, zo heb je tijden niets en soms meerdere op een dag/week ,anders zou het simpel zijn de boel te fopppen,that,s all ,
grtz,
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Renev »

arthur wrote: Soms rij ik een half uur rondjes in een parkeer garage om de perfecte plek te vinden.

Ik bekijk de auto's waar ik naast sta:

* een 5 deurs met kinder stickertjes op de ramen? die gooien de deuren open tegen mn auto
* de afstand in schatten aan de hand van de lengte van de deur, als die vol open wordt gezwaaid mag die nog mn auto niet raken
* gedeukte auto's, daar ga ik niet naast staan.
* naast een paal parkeren, dan kan er maar 1 auto naast je staan, risico met 50% verminderd.
* bij supermarkten helemaal nooit parkeren, boodschappenwagens bestuurd door vrouwen/kinderen is ongeleid projectiel.


Mensen die met me meerijden:

* alleen in uiterste noodgeval, m.u.v. zwangerschap.

* schone kleren/schoenen, wordt bij twijfel gecheckt.
* niet aan de radio komen
* niet op de deur hangen.
* ramen zijn om door te kijken, niet met vingers aanzitten
* oplettendheid bij deur openzwaaien, deze zijn langer dan bij euro autootjes.
uit voorzorg kom ik zelf de deur wel open doen voor passagiers.

* tegen mn auto leunen is een dood-vonnis
* vragen om een stukje te mogen rijden... :lol: uitgesloten.
* auto wassen met de hand in 1 wasserette (nieuwe spullen en ruime kabines) wel met eigen spons.
Klinkt me bekend in de oren :lol: :lol:
Maar als je auto verder wel in een goede staat is (wat ik opmaak uit de quote hierboven) dan zou ik gewoon verder zoeken naar een garage waar je er gewoon bij kan blijven die zijn er hier (Amersfoort en omstreken) zat.
bees
Posts: 2084
Joined: Fri May 26, 2006 7:12 pm

Re: ik zoek een adres

Post by bees »

Renev wrote:[
Klinkt me bekend in de oren :lol: :lol:
Maar als je auto verder wel in een goede staat is (wat ik opmaak uit de quote hierboven) dan zou ik gewoon verder zoeken naar een garage waar je er gewoon bij kan blijven die zijn er hier (Amersfoort en omstreken) zat.

Zoals Pintor ook al zei. Gewoon afspraak maken in Lopik. Prima zaak netjes en eerlijk. Keurt plenty Yanks.

En als hij dan nog afgekeurd wordt heb je gewoon een rot hok ;-)
Post Reply