Opgedronken!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Opgedronken!

Post by kn@pestaart »

Ik krijg spontaan zin om mijn gekietelde 350 in m'n Ascona te hangen :D
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Opgedronken!

Post by Pavement Pounder »

That's been done allready :)
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Opgedronken!

Post by kn@pestaart »

Daarom ;)

Maarja, een v8 in een Miata ook :P
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Opgedronken!

Post by Ranch73 »

Johnto wrote:Sjezus Louis, ben je ongesteld ofzo?
Sinds jij vaker met een helm op je kop zit als in een Yank, ben je er niet vrolijker op geworden.....
:P :P
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Opgedronken!

Post by thunderbuick »

Misschien moet ie eens een grotere helm kopen.....
Opgedronken
Posts: 25
Joined: Thu Jun 28, 2012 2:15 am

Re: Opgedronken!

Post by Opgedronken »

Lennard wrote:kan overigens je diff en aandrijfassen die krachten wel aan ? het zal in ze geheel wel ff flink wat meer op ze donder krijgen met zo'n leuke 8 pitter er voor dan met zon' miata blokje
Het diff kan de standaard 100pk al amper aan :P.
Daarom komt er ook een getrag in en custom assen.
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: Opgedronken!

Post by MotiV8 »

Pirana wrote: Ik bouwde al dik spul voordat jij met je pik kon spelen.
Dus een injectiemotor in een klein of jaren 60 ding kiepen is al oldskool voor me... :arrow:
En gezien je gebruik van een vraagteken achter het woord "ingewikkeld" blijkt duidelijk dat je geen idee hebt waar je aan begint.
Een paar motorsteuntjes en je kabelboompje vastknopen aan de plus,en je bent er ?....

Ik zou toch voor de welbekende autostyle turbofilter gaan....
:thumbs: :thumbs: :thumbs:
Spot on Pirana.

1) hier op dit forum ga je de info echt niet vinden....
2) op het Shoarma forum ook niet tenzij je een Supra hebt, maar de meeste daar kopen hun pk's ook uit de folder.
3)
3) je gebruik van een vraagteken achter het woord "ingewikkeld" blijkt duidelijk dat je geen idee hebt waar je aan begint.

Mja wat weet "ik" er nu van.................
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Opgedronken!

Post by kn@pestaart »

Als jullie je een beetje verdiepen in de posts van de Ts, dan kunnen jullie begrijpen dat hij alleen een blok en bak zoekt voor zijn project. De research heeft ie echt wel gedaan. ;)
edvv
Posts: 71
Joined: Sun Jul 16, 2006 12:36 pm

Re: Opgedronken!

Post by edvv »

gaaf project,maar waarom geen nissan 3.8 blok erin?en die een beetje opfokken. :P
hot rod
Posts: 526
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:09 am

Re: Opgedronken!

Post by hot rod »

kn@pestaart wrote:Als jullie je een beetje verdiepen in de posts van de Ts, dan kunnen jullie begrijpen dat hij alleen een blok en bak zoekt voor zijn project. De research heeft ie echt wel gedaan. ;)
:oops: read only :D
Opgedronken
Posts: 25
Joined: Thu Jun 28, 2012 2:15 am

Re: Opgedronken!

Post by Opgedronken »

Ik vind het geestig dat sommigen menen dat aan auto's hobbyen gelijk staat aan ruimtevaarttechniek of dergelijke :P.
edvv wrote:gaaf project,maar waarom geen nissan 3.8 blok erin?en die een beetje opfokken. :P
Op welk blok doel je dan? Een VR38DETT, die is me toch net wat te duur ;).
edvv
Posts: 71
Joined: Sun Jul 16, 2006 12:36 pm

Re: Opgedronken!

Post by edvv »

yep dat blokkie :jump: kost wat maar dan ..............
Opgedronken
Posts: 25
Joined: Thu Jun 28, 2012 2:15 am

Re: Opgedronken!

Post by Opgedronken »

Tja, ik denk dat je met een LSx beter zit. Een VR38 is zwaar en duur en ook nog eens relatief ingewikkeld.
Een 1uzfe (Toyota) V8 is nog wel een redelijke optie, deze is ook geheel aluminium, maar mist toch wel het koppel van een LSx.
Het voordeel is voornemelijk dat deze erg goedkoop zijn, al kost een handbak swap je wel weer geld.
Daarbij is er voor een 1uz swap een heleboel meer fabricagewerk te verzetten :P.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Opgedronken!

Post by Texas Boy »

Opgedronken wrote:Tja, ik denk dat je met een LSx beter zit. Een VR38 is zwaar en duur en ook nog eens relatief ingewikkeld.
Een 1uzfe (Toyota) V8 is nog wel een redelijke optie, deze is ook geheel aluminium, maar mist toch wel het koppel van een LSx.
Het voordeel is voornemelijk dat deze erg goedkoop zijn, al kost een handbak swap je wel weer geld.
Daarbij is er voor een 1uz swap een heleboel meer fabricagewerk te verzetten :P.
Zit ik nog wel op het AAP forum, Nissan, Mazda, Toyota :? :P
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: Opgedronken!

Post by warriorair »

Schrik me het AAPelazerus van al die vreemde termen ! :D :D :D
Post Reply