woont er hier iemand in vlissingen?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
tony s
Posts: 114
Joined: Thu Nov 23, 2006 10:19 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by tony s »

Sorry Stef , maar ik zie hier al "vage post" nr 2...geld overgemaakt , voor iets wat je totaal niet vertrouwd , stukje rijden wil je niet..al is het onderdeel of auto heeel duur enz enz .
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by boyanka »

:? je hebt toch nog niets over gemaakt?
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by stef »

"Kennelijk was mijn vermoeden juist, want na de melding dat ik geld heb overgemaakt...."


Hoe gek denk je dat ik ben...? :lol:
Uiteraard heb ik geen geld over gemaakt.
Anders heeft het vraagstuk hierboven niet zoveel zin he? :)

Het feit dat na de melding niet meer gereageerd wordt, zegt genoeg denk ik.
Mocht ik vandaag niks meer horen, zal ik eens kijken of ik de gegevens op nog wat meer plaatsen kan vermelden. (als dat tenminste mag van onze heer Gonzales.... :lol: )
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by boyanka »

8) Ik heb eens ergens gelezen dat er iemand uit die omgeving reageerd op MP bij "gevraagd"
Hij heeft het nog liggen maar er komt vervolgens nooit wat aan.
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by sansemiano »

tja, als je zegt, dat je geld overgemaakt hebt en hij ziet dan niets verschijnen... :lol:

geintje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by RickyV8 »

Ja... Wie liegt wie voor :D ;)
danny
Posts: 36
Joined: Wed Jan 12, 2005 4:17 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by danny »

Ik kom uit vlissingen, en ik weet dat bij die oude pomp veel kamers en appartementen aan polen en bulgeren worden verhuurd, maar er is dus idd wel woonruimte bij die pomp.

gr danny
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by stef »

ok.
we zullen het zien volgende week.
roja
Posts: 151
Joined: Wed Feb 04, 2004 12:53 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by roja »

Stef,

Ik kan wel kijken of er een naamplaatje op staat. Wil je dat nog weten of wacht je liever af?

Roy
SS502RAT
Posts: 1390
Joined: Sun Sep 16, 2007 3:39 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by SS502RAT »

:lol: woon in de regio van vlissingen stef . maar iet s wat je mess niet kan weten die straat ligt tegen het midden gebied aan zoals ze het hier noemen
en midden gebied denkje dan ??? hier een linkje http://www.vlissingen.nl/Nieuws-2/Nieuw ... arheid.htm :P mess zegt dat genoeg en weet niet wat voor onderdelen of dergelijke je op het oog had maar het wereldje is hier niet zo gek groot wat de hobby betreft . dus iemand is mess snel gevonden als het er geen is die de boel belazert
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Frans455 »

stef wrote:"Kennelijk was mijn vermoeden juist, want na de melding dat ik geld heb overgemaakt...."


Hoe gek denk je dat ik ben...? :lol:
Uiteraard heb ik geen geld over gemaakt.
Anders heeft het vraagstuk hierboven niet zoveel zin he? :)

Het feit dat na de melding niet meer gereageerd wordt, zegt genoeg denk ik.
Mocht ik vandaag niks meer horen, zal ik eens kijken of ik de gegevens op nog wat meer plaatsen kan vermelden. (als dat tenminste mag van onze heer Gonzales.... :lol: )
danny wrote:Ik kom uit vlissingen, en ik weet dat bij die oude pomp veel kamers en appartementen aan polen en bulgeren worden verhuurd, maar er is dus idd wel woonruimte bij die pomp.

gr danny
Als dat inderdaad boven die voormalige garage De Muynck is, dan zou ik daar GEEN geld aan overmaken Stef ... Daar is inderdaad een beetje 'twijfelachtige' kamerverhuur (de ene maand wonen ze er, de andere maand zijn ze spoorloos).
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Speedy18 »

Sorry hoor Stef, maar als er iets is wat om veel geld gaat, en het is hier binnen Nederland, dan rij je er heen, vooral als je er twijfels over hebt.

Ik verkocht vroeger ook wel eens iets over marktplaats, en daar zijn altijd idioten die geld bieden, en als je dan je akkoord geeft over de prijs hoor je niks nooit meer iets. Of hoe vaak hoor je niet dat ze vandaag nog het geld overmaken, en dat verschijnt nooit, en je hoort ook nooit meer iets.

Maar nogmaals, wat zijn 300 kilometer rijden nou? Als je echt geïntesseerd zou zijn in hetgene dat die man verkoopt zou je er gewoon heen gaan om te kijken.
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Speedy18 »

Sorry dubbele post...
Bell-air73
Posts: 115
Joined: Tue Aug 15, 2006 1:36 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by Bell-air73 »

Die bieders op MP en Speurders heb ik ook niets mee. Zo zou mijn Impala ook al 20 keer opgehaald zijn.... Zelfs mensen die je mailen dat ze echt langskomen hoor je niet meer als je ze je nummer doormaild. Beetje jammer... Of ze bieden en je krijgt later de reaktie dat ze eerst bij een ander gaan kijken en als dat niks is dat ze dan weer terugkomen op hun bod. Sorry, maar dan kan je van mij ook de boom in.. Is dit de algemene trent van tegenwoordig ofzo?
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Re: woont er hier iemand in vlissingen?

Post by stef »

Daar lijkt het wel op ja, slechte mentaliteit tegenwoordig...

Ik heb overigens gisteravond laat een bericht gehad dat het vandaag verstuurd zou worden, dus ik ben benieuwd.

@Roy: wellicht kan je als je in de buurt bent even kijken welke naam er bij nr. 24 aan de deur prijkt? :)
Post Reply