Vintage rides gezocht voor rockabilly videoclip

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Vintage rides gezocht voor rockabilly videoclip

Post by Caddy_v8 »

Lijkt het je leuk om je pre-'60 US-ride in een videoclip te zien? Dat kan!

De Maastrichtse band Jaimy and his Hurricanes spelen een mix tussen rock'n'roll/rockabilly/roots. Het klinkt allemaal erg authentiek fifties.

Op zondag 5 februari nemen ze hier in Maastricht 2 eigen nummers op en wordt er meteen een professionele videoclip opgenomen. Deze zal sowieso uitgezonden worden op de Limburgse zender L1 en komt (uiteraard) op youtube te staan.

Ik doe met m'n '55er Cadillac al mee. 1 wagen kan al volstaan, maar als er in totaal 4 wagens geregeld kunnen worden, dan kan het script nog aangepast worden. Mij persoonlijk lijkt het wel cool om met meerdere wagens mee te doen. M'n meeste vrienden hier uit de buurt hebben hun rides echter in de winterstalling staan. Dus als er hier nog mensen zijn met een pre '60 wagen, dan kun je meedoen. We moeten er dan wel echt vanuit kunnen gaan dat je komt. UITERAARD alleen bij droog weer en pekelvrije wegen!!!

Het is een beginnende band en derhalve staat er helaas geen geldelijke vergoeding tegenover.
Zoals gezegd is het niet noodzakelijk om meer wagens ter beschikking te hebben, maar kan het wel. Voor goed en voldoende eten en drinken wordt uiteraard gezorgd! De kok heeft al wilde plannen ;) Eenmaal te plaatse hoeft er niet ver gereden te worden.

Lijkt je dit leuk? Just let me know!
Ik moet het wel uiterlijk komende week weten.
Post Reply