Nee, zeker niet serieus...... De Camaro gaat niet weg, wordt nu nog bruter opgebouwd, Retrofit Hydaulic Rollercam, rockers etc. Al met al een 500pk set-up.
Een mopar blijf ik gewoon super vinden, heb een zwak hart voor Plymouth eind jaren 60.. Dus misschien ooit eentje voor dagelijks erbij...
white bird 67 wrote:hoe staat het met de BEE is ie al klaar voor de keuring
Nee moet nog even geduld hebben. Het stuurhuis lekt toch wel aardig veel, en hij stuurt ook nog 's heel licht (zo ontdekte ik tijdens een clandestiene rit). Heb dus een gereviseerde "stage 3" box besteld bij "FirmFeel". Zodra die binnen is gaat die en een nieuwe handremkabel eronder en dan z.s.m. naar de RDW.
Ja we zijn er bijna. Moet nog wel terug naar de RDW omdat de achterremmen het niet deden(!?). Hopelijk simpel met de proportioning valve op te lossen. Dat verklaart de toch wel tegen vallende rem performance ondanks 4 schijven. En een remleiding die door een chassisbalk loopt kon wat heen en weer bewegen. Die dingen gaan we morgen verhelpen en dan volgende week hoop ik met een smile bij de RDW weg te rijden.
Helaas zondag nog niet naar Muiden met de Bee ...
Foto's RDW, met verplichte (tijdelijke) reflectors achterop, maar zonder de oranje stadslicht glaasjes voorop ;
Het FirmFeel stuurhuis is gemonteerd, wat een verschil met het oude stuurhuis. Stuurt op snelweg gewoon strak, en bij lage snelheden zelfs wat zwaar. Dat is wel even wennen. Maar het dan ook de meest "Firm" uitvoering, stage3.
Zit er top uit de Bird!
Je witte stadslichten zijn in orde. Mijn oranje stadslichten niet, daarom de oranje glaasjes eraf gehaald. Toen waren ze ook wit, dan is het ok 8)