fox extreme cars

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
barramuscle
Posts: 46
Joined: Mon May 16, 2011 7:14 pm

fox extreme cars

Post by barramuscle »

hallo ben zaterdag bij fox extreme cars wezen kijken voor een chevrolet impala 1966 zag er op de foto´s erg mooi uit dus met goede moed vertrokken komen we daar aan toen zag ik het gelijk al wat een afgang was body off gerestaureerd dat was idd wel waar maar alle oude onderdelen waren weer gebruikt dus zag er niet uit het interrieur was er gewoon weer ingescheten echt niet netjes alle lijsten waren allemaal geoxiedeerd dus al met al gewoon met de franse slag gedaan en vroeg er 24750 euro voor nja voor mij nog geen 10waard.

hij adverteerd ook met andere auto´s heb ik gister ook bekeken echt allemaal troep voor bespottelijke bedragen voor een roestige camaro vraagt hij gewoon nog ff 6000 euro. staat ook een chevelle van 72 blauw ziet er op de foto´s erg mooi uit maar in het echt springen de tranen in je ogen :cry: en daar vraagt hij gewoon 14500 euro voor echt bespottelijk.

dus al met al wil je wat kopen doe het zeker niet daar want dat is gewoon verloren tijd of verloren geld.

gr rene
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: fox extreme cars

Post by rene74monte »

24000 voor een 66er impala??
rolec
Posts: 132
Joined: Thu Apr 06, 2006 8:55 pm

Re: fox extreme cars

Post by rolec »

Altijd zuur als je voor de kat z'n k*t ergens gaat kijken!!
Succ6 met je zoektocht!!

Ik weet nog een '65 SS... :arrow:
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: fox extreme cars

Post by lowrida »

Zo, leef jij ook nog?? :D
rolec
Posts: 132
Joined: Thu Apr 06, 2006 8:55 pm

Re: fox extreme cars

Post by rolec »

Ik zal het topic niet vervuile hiero....


Maare... yepp Remon, Stil Alive and kicking!! 8) :lol:
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: fox extreme cars

Post by Erik64SS »

Hey Rene...heb je ook toevallig gekeken naar die 75er Caprice Convertible?? Beige van kleur met iets donkerder kap erop
barramuscle
Posts: 46
Joined: Mon May 16, 2011 7:14 pm

Re: fox extreme cars

Post by barramuscle »

Erik64SS wrote:Hey Rene...heb je ook toevallig gekeken naar die 75er Caprice Convertible?? Beige van kleur met iets donkerder kap erop
die heb ik ook gezien ja zag er ook niet echt goed uit hoor ook roest plekken maar voor de rest heb ik hem natuurlijk niet van onder en boven bekeken
barramuscle
Posts: 46
Joined: Mon May 16, 2011 7:14 pm

Re: fox extreme cars

Post by barramuscle »

lowrida wrote:Zo, leef jij ook nog?? :D
hoe zo leef jij ook nog
maikelkranen
Posts: 432
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:40 pm

Re: fox extreme cars

Post by maikelkranen »

http://verkopers.marktplaats.nl/14839880


voor de mensen die nog ff willen checken of het echt zo is.
@lex
Posts: 46
Joined: Sun Apr 03, 2011 5:23 pm

Re: fox extreme cars

Post by @lex »

barramuscle wrote:.

hij adverteerd ook met andere auto´s heb ik gister ook bekeken echt allemaal troep voor bespottelijke bedragen voor een roestige camaro vraagt hij gewoon nog ff 6000 euro. dus al met al wil je wat kopen doe het zeker niet daar want dat is gewoon verloren tijd of verloren geld.

gr rene
Deze van 5000,- http://link.marktplaats.nl/484315323 is ook superrrr rot :barf: , dorpels met gaten erin , heel de onderkant van de hoedenplank weg gerot inclusief de schanierpunten van de kofferklep , wielranden achter incl. binnenscherm dichtgesmeerd met pollyester matten etc,etc stond 2 weken geleden op marktplaats voor 3500,- bij een particulier.
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: fox extreme cars

Post by Erik64SS »

@lex wrote:
Deze van 5000,- http://link.marktplaats.nl/484315323 is ook superrrr rot :barf: , dorpels met gaten erin , heel de onderkant van de hoedenplank weg gerot inclusief de schanierpunten van de kofferklep , wielranden achter incl. binnenscherm dichtgesmeerd met pollyester matten etc,etc stond 2 weken geleden op marktplaats voor 3500,- bij een particulier.
Voor €3500,- verkoop ik mijn - nergens dichtgesmeerde, 100% solide, orginele en complete Lincoln Continental Mark V uit ‘79. Weet je zeker dat je iets goeds koopt.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: fox extreme cars

Post by SplitWindow »

barramuscle wrote:hallo ben zaterdag bij fox extreme cars wezen kijken voor een chevrolet impala 1966....
.... vroeg er 24750 euro voor
Voor dat geld is het best een mooi interieur, let op de ratrod details zoals een roestige schakelpook en ontbrekende horn button 8)
(ik voel nu al die scherpe rand van die "metertjeshouder" in mijn been prikken.....)

Image
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: fox extreme cars

Post by Joost.... »

Waarom zou je zowieso in Nederland naar zo`n auto gaan kijken terwijl zo`n beetje heel amerika in de faillisements-uitverkoop zit...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1966-imp ... 27beb0cd0e

Heb je een convertible ss-uitvoering met factory AC en de hele bende electrisch 8)
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: fox extreme cars

Post by SuperSport »

HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: fox extreme cars

Post by HarleyRob »

F*ck... Die is echt VET! Ik houd overwegend van origineel maar dit kan ik toch wel waarderen.

+1
Post Reply