Nieuwe ride

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Robin 403
Posts: 365
Joined: Sun Feb 25, 2007 7:26 pm

Nieuwe ride

Post by Robin 403 »

Hoi , ja ik had een dodge charger '73 , daar heb ik 4 jaar mee gereden , 2 jaar geleden laten spuiten , veel aan opgeknapt maar nog steeds niet klaar . Ook aardig wat problemen gehad , elektrisch , roest pukkeltjes die weer terugkwamen , uitlaat weer lek en een te kleine motor (318) ...

Image
Image

Ondanks alles was het wel een toffe bak , maar ik zocht wat anders en wat groter .

Toen kwam ik deze Caprice Classic uit '86 tegen . Deze auto was in 2009 ingevoerd uit een warm gedeelte van Amerika . Dus geen roest en helemaal nieuw van binnen en buiten ... Dit is een Brougham dus de meest luxe uitvoering met alles er op en aan . Dus we hebben geruild met geld bij van zijn kant . Deze auto loopt alleen nog op benzine maar ik wil er wel zo snel mogelijk LPG in laten zetten . De Charger rijdt een stuk rauwer maar deze rijdt echt relax . Als je rijdt is het helemaal stil in de auto , geen wind , niks .. Dus ik ben er wel blij mee ieder geval .. 8)

Image
Image
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Bromgabber »

Toevallig de charger naar Medemblik verhuisd?
maartten
Posts: 2639
Joined: Sun Oct 31, 2004 10:55 am

Re: Nieuwe ride

Post by maartten »

leuke wagen robin.veel plezier ermee
{ ga je hier ook een 455 inproppen ??. :P }
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: Nieuwe ride

Post by 68 Cougar »

Een stukkie ouder aan 't worden? :P :D

Gr.,
Alexander.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Nieuwe ride

Post by smokey »

Robin 403 wrote:Hoi , ja ik had een dodge charger '73 , daar heb ik 4 jaar mee gereden , 2 jaar geleden laten spuiten , veel aan opgeknapt maar nog steeds niet klaar . Ook aardig wat problemen gehad , elektrisch , roest pukkeltjes die weer terugkwamen , uitlaat weer lek en een te kleine motor (318) ...
Robin 403 wrote:Nou , eerst hadden we €2000,- afgesproken . Maar toen ik eenmaal aan het strippen ben gegaan , ook het dak eraf , kwamen we nog wat meer rottigheid tegen . Dus toen kwamen we op €3500,- uit . voor het spuiten , strippen , weer opbouwen EN al de electrische problemen zoals het rechterraam wat niet naar beneden ging , lekstroom , want de accu loopt steeds leeg . Hiervoor komt er later nog iemand . En ja , meestal zit ik in de sleutelaar bij de kuip . Maar dit project hebben we in Schiedam gedaan ...
viewtopic.php?f=8&t=55915

:smoke:
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Detroitsteel »

A kijk, een Caprice :)

Jep, rijd geweldig en zijn betrouwbaar.

Veel plezier dr mee!
Robin 403
Posts: 365
Joined: Sun Feb 25, 2007 7:26 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Robin 403 »

Bromgabber wrote:Toevallig de charger naar Medemblik verhuisd?
Jep
Robin 403
Posts: 365
Joined: Sun Feb 25, 2007 7:26 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Robin 403 »

Robin 403 wrote:Nou , eerst hadden we €2000,- afgesproken . Maar toen ik eenmaal aan het strippen ben gegaan , ook het dak eraf , kwamen we nog wat meer rottigheid tegen . Dus toen kwamen we op €3500,- uit . voor het spuiten , strippen , weer opbouwen EN al de electrische problemen zoals het rechterraam wat niet naar beneden ging , lekstroom , want de accu loopt steeds leeg . Hiervoor komt er later nog iemand . En ja , meestal zit ik in de sleutelaar bij de kuip . Maar dit project hebben we in Schiedam gedaan ...
En dit is allemaal opgelost !
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Nieuwe ride

Post by smokey »

Robin 403 wrote:En dit is allemaal opgelost !
Wat ik er mee wil zeggen is dat het me niet verbaast dat de roest na 2 jaar weer terug kwam als je voor strippen, spuiten, weer opbouwen en al de electrische problemen oplossen €3500,- betaalt hebt.

Ik blijf het zeggen: kwaliteit kost geld.
Robin 403
Posts: 365
Joined: Sun Feb 25, 2007 7:26 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Robin 403 »

nou , die elektrische dingen heeft hij nooit gemaakt voor dat geld .. En ik heb zelf 2 maanden lang meegeholpen dus het was duur zat .
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: Nieuwe ride

Post by morpheus »

Mooie Caprice, veel rij plezier

Gr Morpheus

Image

www.amerikaanseautosite.nl
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Thing »

Robin 403 wrote:nou , die elektrische dingen heeft hij nooit gemaakt voor dat geld .. En ik heb zelf 2 maanden lang meegeholpen dus het was duur zat .
2 maanden voor een overspuiter en wat delen???

wow...
Robin 403
Posts: 365
Joined: Sun Feb 25, 2007 7:26 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Robin 403 »

morpheus wrote:Mooie Caprice, veel rij plezier

Gr Morpheus

Image

http://www.amerikaanseautosite.nl
Dank je 8)
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Nieuwe ride

Post by Wolfman »

Volgens mij zit Robin 403 niet te wachten op iedere keer commentaar op zijn vorige ride.
Hij heeft een nieuwe start gemaakt met een zeer mooie Caprice.

Just my 2 cents........



@Robin 403 veel succes en plezier met je Caprice hij ziet er keurig uit.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Nieuwe ride

Post by smokey »

Wolfman wrote:Volgens mij zit Robin 403 niet te wachten op iedere keer commentaar op zijn vorige ride.
Hij heeft een nieuwe start gemaakt met een zeer mooie Caprice.
Just my 2 cents........
Als je geen commentaar wenst moet je niks op het World Wide Web posten.
Just my 2 cents........
Post Reply