Stopt Rietveld ermee ?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Stopt Rietveld ermee ?

Post by SplitWindow »

ThA CoPyCaT© wrote:in de tijd dat er nog geen internet bestond, was dit toch wel één van de bedrijven waar je geregeld even ging kijken.
Ja, en ook tripjes naar Shelby in Den Haag (heeft ook nog een blauwe maandag in Delft gezeten), naar de hippies in die oude melkfabriek in Winkel, naar Pietje Camaro (aan huis) in Katlijk, USA cars in Hoogezand, BMD ? in Dordrecht, de gelijknamige amerikaanse garage aan de Crooswijksebocht in Rotterdam, naar Damstra in Franeker, van der Pol in Nunspeet, Karel Oto in Katwijk, Adriaanse in Goirle, die twee Hindoes (Danny & Roy) in Swifterbant, Diana in Terwispel, etc. etc.
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: Stopt Rietveld ermee ?

Post by Continental Kid »

Heb bij Rietveld senior nog een '63 Pontiac Tempest, JF-59-88 en een '64 Chevy Impala convertible, MT-22-22 gekocht, maar da's lang geleden. Andere tijden.

:|
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Stopt Rietveld ermee ?

Post by capricelimburg »

Vandaag de Olds opgehaald bij de veiling, ongezien gekocht dus was een beetje een gok maar heb er nog geen spijt van. Motor en bak lijken goed in orde, ben zonder problemen van Hoevelaken terug naar Limburg gereden.

Hij is goed getectyleerd bij de invoer, even op de brug gehad en de onderkant is keihard. Paar kleine dingetjes ik even moet fixen (raam werkt niet, inlaatspruitstuk lekt olie) maar voor €1100 valt het mij helemaal niet tegen.

Aantal andere particulieren gezien, ander deel is door een handelaar gekocht denk ik. Zag onder meer een Continental en een Taurus die op een vrachtwagen geladen werden.

Image

Image
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: Stopt Rietveld ermee ?

Post by SplitWindow »

Ah, de SL-ZJ-48 met Knightwolf kenteken.

1100 Euro voor een FWD, 4 deurs, V6, HSB-plichtig (€ 656 per jaar) autootje uit 1991, en dan ook nog op dure ontvetter........
Uhm...gefeliciteerd ?

Image
Hookie
Posts: 1
Joined: Sat Jul 25, 2015 7:13 pm

Re: Stopt Rietveld ermee ?

Post by Hookie »

zie hem nog steeds staan met auto's te koop op het internet
zie:http://autos.brick7.nl/handelaar/rietve ... bedrijf-bv
hij was wel duur maar had ook goede service verschillende auto's bij hem en zijn vader gekocht.

groeten.hookie
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Stopt Rietveld ermee ?

Post by capricelimburg »

Om de 4 jaar oude topic necro nog een beetje nuttig af te sluiten: Rietveld is echt weg hoor, zit nu een andere in dat pand namelijk http://www.autobedrijfroode.nl/

Dat brick7 is gewoon niet up to date. Die Caprice wagon die daar op staat ben ik in 2001 nog naar wezen kijken...
Post Reply