Effe terug komend op dit gebeuren, was het uit het oog verloren.Pirana wrote:Ok,ontopic voor d'troitsteel.
Wat is positieve en negatieve camber.
Welke functie heeft de caster en hoe beinvloeden caster en camber elkaar?
Wat is het nut van de rijlijn en wie bepaalt de rijlijn.
Maakt t uit of de besturing onder druk van de pomp staat of niet en welke hoek moeten de kogels hebben als er afgesteld gaat worden.
Als de camber en caster waarden niet gehaald kunnen worden,welke waarde is dan t meest belangrijk om goed te krijgen.
Is t verstandiger om een achterwiel- aandrijver toe of uitspoor te geven en waarom.
Een amerikaan 'zoekt" tijdens het rijden,remmen gaat recht,sturen niet . De waardes verschillen weinig en staan binnen de normen,waar moet dan toch naar gekeken worden.
Wat zorgt ervoor dat een auto rechtuit stuurt ,welke waarden zorgen voor t bochtgedrag.
Waarom heeft een yank positieve camberwaardes vanuit fabriek en houdt iedereen er (tevergeefs) aan vast.
De KPI waardes links/rechts verschillen,maar de overige waarden wijken niet veel van elkaar. belangrijk of niet?
Zomaar een paar uit t hoofd,zo makkelijk is een yank uit te lijnen.
Maar eh, vergeleken met het uitlijnen van een Bugatti Veyron EB16.4 is dat van een gemiddelde Yank een eitje
Heb ik gelijk of niet..?