Meetings in 't Oostblock

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Meetings in 't Oostblock

Post by Achtung »

Als je nog een meeting van Yanks in het oosten (Overijssel, Gelderland) van het land weet, zou je die dan hier willen posten? Datum en plaats er graag bij natuurlijk 8) .
Of hier net 'uber die Grenze' mag natuurlijk ook.

Kleine of grote meetings maakt niet uit.
Of heeft iemand misschien een link met ALLE meetings?

Thanx :thumbs:
firebird79
Posts: 727
Joined: Tue Sep 18, 2007 9:41 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by firebird79 »

kijk even in het meeting forum daar staan de meeste wel :)
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by ThA CoPyCaT© »

http://www.v8meetings.nl en dan klikken op de link MEETINGAGENDA 2011
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by Achtung »

Daar had ik al gekeken maar daar staat lang niet alles op.

Deze staat er bijvoorbeeld niet op; http://www.customhillmeet.nl/Html/Data.html

En zo zullen er vast wel meer zijn.
So giv' 'm to me!
v8meetings.nl
Posts: 400
Joined: Tue Apr 06, 2004 1:52 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by v8meetings.nl »

ThA CoPyCaT© wrote:http://www.v8meetings.nl en dan klikken op de link MEETINGAGENDA 2011
Thanks Edwin :thumbs:
Achtung wrote:Daar had ik al gekeken maar daar staat lang niet alles op.

Deze staat er bijvoorbeeld niet op; http://www.customhillmeet.nl/Html/Data.html

En zo zullen er vast wel meer zijn.
So giv' 'm to me!
Als de organisatie niet pro actief zijn meetings kenbaar maakt, dan zit de kans er dik in dat ze niet op de agenda komen.
De organisatie weet van het bestaan van v8meetings.nl, vorig jaar nog mailwisseling gehad over de meetings van vorig jaar. Niet alles gaat vanzelf :!:

Enneuh.....als jij de data wist, waarom heb jij ze dan niet ff gemaild :?:
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by sjak_brak »

Ik ben 2 jaar terug op een meeting bij Miskolc geweest, stelde nog niet echt veel voor maar heb je wel leuke rit, is vlak over de grens :)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by Wilf »

Welke grens? :D

Het heeft mij trouwens erg verbaasd dat mijn ritje naar Zweden en terug net zo ver is als van hier naar Roemenië en terug. Naar Scandinavië lijkt voor je gevoel veel dichterbij maar het is net zo ver vanaf hier naar Barcelona als vanaf hier naar Västerås...
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by Achtung »

Als de organisatie niet pro actief zijn meetings kenbaar maakt, dan zit de kans er dik in dat ze niet op de agenda komen.
De organisatie weet van het bestaan van v8meetings.nl, vorig jaar nog mailwisseling gehad over de meetings van vorig jaar. Niet alles gaat vanzelf :!:

Enneuh.....als jij de data wist, waarom heb jij ze dan niet ff gemaild
Ik wist van deze meetings af via een collega dus ik had deze even gegoogled en er als voorbeeld bijgezet.
Ik ken deze jongens verder niet en ben er (nog) niet geweest.

sjak_brak wrote:Ik ben 2 jaar terug op een meeting bij Miskolc geweest, stelde nog niet echt veel voor maar heb je wel leuke rit, is vlak over de grens :)
En Slowakije is een provincie in 't oosten van Nederland??? ;)
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by wouterftw »

"Het Oostblok is een term voor die landen in Oost-Europa die in de tweede helft van de twintigste eeuw onder de invloedssfeer van de voormalige Sovjet-Unie vielen en een totalitaire staatsvorm kenden."

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Oostblok
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by Achtung »

En het OostbloCk dan?
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by sjak_brak »

Al die meetings dicht bij huis krijg je alleen maar sludge-vorming van onder de kap :D

Bovendien is er niks mis met een mooi stukje sturen toch :)
Wilf wrote:Het heeft mij trouwens erg verbaasd dat mijn ritje naar Zweden en terug net zo ver is als van hier naar Roemenië en terug. Naar Scandinavië lijkt voor je gevoel veel dichterbij maar het is net zo ver vanaf hier naar Barcelona als vanaf hier naar Västerås...
Welk stuk Roemenië, en welk stuk Zweden? Dat maakt nogal wat uit natuurlijk. Naar Oradea, de stad dichtst bij NL, is ca 1600km, maar (via de kortste en saaiste route) tot Mangalia (zwarte zee kust vlak bij BG-grens) zit je aan 2400km. Zweden: Malmo 800km, Vasteras 1400, hoge noorden 2500+. Maar Roemenie is (los van de geografische nabijhied cq afstand) wel een grotere -uhm- wereld van verschil denk ik :D

Roemenie is wel zeeeeeeeeeer de moeite waard, vorig jaar 2* geweest, en het kriebelt om weer te gaan :)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by Wilf »

Malmö is 1000 vanaf hier (ik rijd, ik vaar niet :D) dus Västerås is ook circa 1600 km vanaf hier ;) Dat het een heel andere wereld is kan ik me wel voorstellen ja... Vooral de krottenwijken waar de Roma gedumpt worden. Roemenië heeft wel de allermooiste weg ter wereld begreep ik, heb je daar al 240 met je Imperial gehoekt door de bochten? :P
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by karnivoor »

Bathmen zie ik er ook niet bij staan maar na wat zoekwerk zie ik dat hun site ook niet meer geupdate is sinds vorig jaar. Jammer want lekker dichtbij. :(
v8meetings.nl
Posts: 400
Joined: Tue Apr 06, 2004 1:52 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by v8meetings.nl »

karnivoor wrote:Bathmen zie ik er ook niet bij staan maar na wat zoekwerk zie ik dat hun site ook niet meer geupdate is sinds vorig jaar. Jammer want lekker dichtbij. :(
Jammer joh....was vorig weekend en stond gewoon in de agenda.
Moet je weer een jaartje op wachten.
karnivoor
Posts: 114
Joined: Wed Mar 30, 2011 10:32 pm

Re: Meetings in 't Oostblock

Post by karnivoor »

O shit, overheen gekeken haha. Jammer wel. :( Meende dat dat in Augustus was vorig jaar...

Edit: en geen idee op welke website ik had gekeken want ik zie nu op hun eigen site (http://www.eastsiderollerz.com/) dat er wel degelijk in augustus een meeting is. :oops:
Post Reply