DM&ff stopt er mee

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
poisonivy66
Posts: 4
Joined: Thu Jun 09, 2011 3:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by poisonivy66 »

Texas Boy wrote:Het blijft natuurlijk wel jammer dat een Forum klapt en denk dat de Mustang leden hier ook hun ei kwijt kunnen
Hoi,

Laat ik dan even een ei hier proberen te leggen ;)

Ik ben Roel, kom uit de buurt van Eindhoven en ik rij een '65 mustang convertible.
Ik heb me lang geleden al eens aangemeld op dit forum, maar nooit iets gepost. Ik moest me nu zelfs opnieuw aanmelden. Uiteraard is dit niet het juiste topic om me voor te stellen, maar ik wil juist hier iets posten vanwege de link met dmff.nl

Ik lees al een hele tijd regelmatig mee op het AAP-forum, puur uit interesse voor de amerikaanse auto. Maar voor mij ligt de passie op autogebied bij de mustang. Daarom kijk ik dagelijks op http://www.dmff.nl. Als dat forum daadwerkelijk zou verdwijnen dan zou het AAP-forum natuurlijk een plek voor al die (ruim 2000) mustangliefhebbers kunnen zijn. Maar als ik diverse reacties hier lees, vraag ik me af of het AAP-forum wel op Mustang eigenaars zit te wachten..... of zie ik dat verkeerd? Mis ik ergens een gigantische knipoog?

Groeten,

Roel
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by sjak_brak »

poisonivy66 wrote:Maar als ik diverse reacties hier lees, vraag ik me af of het AAP-forum wel op Mustang eigenaars zit te wachten..... of zie ik dat verkeerd? Mis ik ergens een gigantische knipoog?
Nee hoor, je mist niks, hier houden we niet van amerikaanse wagens :P

Maar even serieus, als het gemis van dat andere forumpje erg groot blijkt, dan zal er vast wel iemand op idee komen om er weer eentje online te kwakken. Hopelijk voor de mustang-kliek iemand die zichzelf wat minder serieus neemt dan bij het huidige.
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by eleanor »

Eindelijk... :arrow:
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Supervaags »

poisonivy66 wrote: Mis ik ergens een gigantische knipoog?
ja: ;)

hier heeft bijna iedereen een hekel aan elkaars "merk/type auto" geloof ik

dit is weer een mooie reden om een merk en type de grond in te trappen :P

voel je welkom hier :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Texas Boy »

We krijgen hier en op DM&ff wat opmerkingen over marketing en zelfs vind men dat we genoeg verdienen om vanalles te sponsoren moet dan even aan deze mop denken :D


A shepherd was herding his flock in a remote pasture when suddenly a brand-new BMW advanced out of the dust cloud towards him. The driver, a young man in a Broni suit, Gucci shoes, Ray Ban sunglasses and YSL tie, leaned out the window and asked the shepherd... "If I tell you exactly how many sheep you have in your flock, will you give me one?" The shepherd looked at the man, obviously a yuppie, then looked at his peacefully grazing flock and calmly answered "sure".
The yuppie parked his car, whipped out his IBM ThinkPad and connected it to a cell phone, then he surfed to a NASA page on the internet where he called up a GPS satellite navigation system, scanned the area, and then opened up a database and an Excel spreadsheet with complex formulas. He sent an email on his Blackberry and, after a few minutes, received a response. Finally, he prints out a 130-page report on his miniaturized printer then turns to the shepherd and says, "You have exactly 1586 sheep. "That is correct; take one of the sheep." said the shepherd. He watches the young man select one of the animals and bundle it into his car.

Then the shepherd says: "If I can tell you exactly what your business is, will you give me back my animal?", "OK, why not." answered the young man. "Clearly, you are a consultant." said the shepherd. "That's correct." says the yuppie, "but how did you guess that?" "No guessing required." answers the shepherd. "You turned up here although nobody called you. You want to get paid for an answer I already knew, to a question I never asked, and you don't know crap about my business...... Now give me back my dog."
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Wolfman »

poisonivy66 wrote:
Hoi,

Laat ik dan even een ei hier proberen te leggen ;)

Ik ben Roel, kom uit de buurt van Eindhoven en ik rij een '65 mustang convertible.
Ik heb me lang geleden al eens aangemeld op dit forum, maar nooit iets gepost. Ik moest me nu zelfs opnieuw aanmelden. Uiteraard is dit niet het juiste topic om me voor te stellen, maar ik wil juist hier iets posten vanwege de link met dmff.nl

Ik lees al een hele tijd regelmatig mee op het AAP-forum, puur uit interesse voor de amerikaanse auto. Maar voor mij ligt de passie op autogebied bij de mustang. Daarom kijk ik dagelijks op http://www.dmff.nl. Als dat forum daadwerkelijk zou verdwijnen dan zou het AAP-forum natuurlijk een plek voor al die (ruim 2000) mustangliefhebbers kunnen zijn. Maar als ik diverse reacties hier lees, vraag ik me af of het AAP-forum wel op Mustang eigenaars zit te wachten..... of zie ik dat verkeerd? Mis ik ergens een gigantische knipoog?

Groeten,

Roel
Nee ze houden hier niet van Furd...
Ik rij zelf een Thunderbird uit 78, maar krijg nooi antwoord op mijn vragen.......ze nemen mij alleen maar in de zeik. :x
Maar aangezien ik masochistisch ben vind ik het hier toch best leuk!













:D
poisonivy66
Posts: 4
Joined: Thu Jun 09, 2011 3:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by poisonivy66 »

Wolfman wrote:
Nee ze houden hier niet van Furd...
Ik rij zelf een Thunderbird uit 78, maar krijg nooi antwoord op mijn vragen.......ze nemen mij alleen maar in de zeik. :x
Maar aangezien ik masochistisch ben vind ik het hier toch best leuk!













:D
;)
Last edited by poisonivy66 on Fri Jun 10, 2011 10:48 am, edited 1 time in total.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by BigBlockMopar »

:D

Maar een nieuwe site of forum voor deze rijdende milieu-delicten is zo opgestart natuurlijk. :poke: :)
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Caddy_v8 »

Texas Boy wrote:
Het blijft natuurlijk wel jammer dat een Forum klapt en denk dat de Mustang leden hier ook hun ei kwijt kunnen :)
Ja hallo, het is geen ponyclub hier! :lol: :D

Maar het ging er toch om dat Hans iets over zijn hond gepost heeft. Toch? Nou, waar moet dat dan reclame voor zijn? De dierenkliniek???
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by rene74monte »

:lol: volgens mij is iedereen hier welkom , en als je ergens niet van houd dan kijk je toch niet
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by gerrutcamaro »

Caddy_v8 wrote:
Ja hallo, het is geen ponyclub hier! :lol: :D

ligt ook al plat, http://www.ponyforum.tk
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by BigBlockMopar »

En www.mylittlepony.nl is al in gebruik... Jammer! :( :D
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Martin71RS »

Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Texas Boy »

Martin71RS wrote:Image

Deze band kan je verplaatsen naar Vergane Glorie, heb ze nog weleens live gezien, wat een herrie :D
akaQ
Posts: 322
Joined: Wed Jun 17, 2009 8:13 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by akaQ »

Ik geloof niet dat de gebruikers van het mustang forum ons gevoel voor humor en sarcasme kunnen waarderen.

Laat maar komen dus :D
Post Reply