1965 Pontiac GTO! heb er nu foto's bijgezet!!!!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
GTO-m4rque
Posts: 592
Joined: Thu Apr 03, 2008 8:32 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by GTO-m4rque »

maartten wrote:ik ga er niet meer heen ,
hij heeft me 2 keer voor niks op en neer laten rijden voor een "nieuwe" auto
ik dus niet meer...
hoop dat jij meer geluk hebt

suc 6

Hoe bedoel je?
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by Homer »

Ik ben er ook geweest voor wat anders, en heb gelijk de GTO ook bekeken , mijn eerst indruk dat het een aardige auto is, kon de lak niet goed oordelen omdat deze nog in de parafine stond. Was niet mijn prijsklasse, dus niet "echt" bekeken.

Overgings voor de auto waar ik voor kwam klopte alles wat de goede man vertelde, maar miste in mijn oogen net dat puntje op de i
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by roadrage david »

Schiterende auto, eerst Muscle car die er was.
als dagelijkse auto gebruiken is gelijk kapitaal vernietiging kan je hem over een paar voor een shijtprijs opmarkt plaats zetten alhoewel zelfs een doorgeroest wrak lever tegenwoprdig veel geld op.
mijn advies koop een 67er of een 69 GTO .Een 67er is de door ontwikeling van de 64er. De 69er is de Zenith van Pontiac automotif performance.
Zou wel even een grondig orginalitijds chek doen wat eric GTO al zegt, kijk of het geen kloon is .hier kan je een beetje prijs vergelijk doen http://www.cars-on-line.com/gto.html
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by mercury1970 »

Waar bleef je nou ????? :D
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by roadrage david »

Zag hem net pas !!!!!!!!! :lol:
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by BigBlockMopar »

De eerste Musclecar van GM waarmee ze de Mopar en Fordjes een beetje konden evenaren met power in die jaren.


:D
GTO-m4rque
Posts: 592
Joined: Thu Apr 03, 2008 8:32 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by GTO-m4rque »

roadrage david wrote:Schiterende auto, eerst Muscle car die er was.
als dagelijkse auto gebruiken is gelijk kapitaal vernietiging kan je hem over een paar voor een shijtprijs opmarkt plaats zetten alhoewel zelfs een doorgeroest wrak lever tegenwoprdig veel geld op.
mijn advies koop een 67er of een 69 GTO .Een 67er is de door ontwikeling van de 64er. De 69er is de Zenith van Pontiac automotif performance.
Zou wel even een grondig orginalitijds chek doen wat eric GTO al zegt, kijk of het geen kloon is .hier kan je een beetje prijs vergelijk doen http://www.cars-on-line.com/gto.html

Ik ga hem alleen maar rijden als er geen zout ligt....
Een auto hoort gereden te worden...en om hem nou bij elke druppel angstig naar binnen te halen...nee....daarvoor geniet ik teveel van het rijden!

67-er is mooi....en de 69-er is mij te nieuw...
Voor een '67 betaal je gewoon veel meer en wat ik nu uit wil geven vind ik al best wel wat!! ;)
421safari
Posts: 179
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:29 am

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by 421safari »

BigBlockMopar wrote:De eerste Musclecar van GM waarmee ze de Mopar en Fordjes een beetje konden evenaren met power in die jaren.


:D

Als je musclecar definieert als intermediate body met bigbody motor, dan valt de 1e mustang met z'n 260/289 vrij snel af natuurlijk. Ik weet niet wat er rond die tijd uit Mopar kwam in dat formaat, en wat daar voor motoren in lagen?

De '64 mustang wordt in ieder geval vaak gezien als het begin van de pony cars, waarbij de '64 GTO vaak als het begin van de muscle cars gezien wordt.
(Als het om pure power gaat ongeacht body grootte, dan zijn er bij alleen pontiac al veel betere kandidaten dan de gto met superduty catalina's ed.)

Waarschijnlijk valt technisch op beide veel af te dingen met auto's die al jaren eerder uit kwamen en is het meer het verkoop succes wat ze tot '1e' maakt.


Maar het blijven woordspelletjes en de mijne is groter dan de jouwe natuurlijk :D
erikgto
Posts: 232
Joined: Tue Apr 25, 2006 12:04 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by erikgto »

Vandaag extra via Herkenbosch omgereden om de '65er eens in levende lijve te bekijken....


Kom ik daar blijkt de auto op een andere lokatie gestald te staan :cry: :( :( :hammer:

Stuurman was er zelf niet en de poetser kon/mocht niet weg om me de GTO even te laten zien.....

Dus ik kan je nog niets over de GTO vertellen....
Stond wel een early seventies El Camino voor E 15.500,- die op 't eerste oog leuk was, maar waar ik in het voorbij lopen al e.e.a. aan interieur en exterieur werk zag.
Maar goed, die heeft niks met de GTO te maken.

Ben benieuwd hoe die jou morgen bevalt
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by roadrage david »

BigBlockMopar wrote:De eerste Musclecar van GM waarmee ze de Mopar en Fordjes een beetje konden evenaren met power in die jaren.


:D
HET MINDER WAARDIG HEIDS COMPLEXJE!!!!
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by BigBlockMopar »

Hap! :lol:
Rara
Posts: 667
Joined: Tue May 30, 2006 9:11 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by Rara »

En, en... hoe was die?
Deze '66-er staat in Drempt te koop bij Venema. Geen prijs idee.Image
GTO-m4rque
Posts: 592
Joined: Thu Apr 03, 2008 8:32 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by GTO-m4rque »

Ik heb hem gekocht..... 3500 van de prijs afgelult + apk en kenteken erbij en hij is super!!!! :)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by Texas Boy »

Gefeliciteerd Mark, veel plezier ermee, :)
sanders glas
Posts: 184
Joined: Mon Jan 19, 2009 2:03 pm

Re: Deze week even kijken naar een 1965 Pontiac GTO!!

Post by sanders glas »

gefeliciteerd :thumbs:
Post Reply