maartten wrote:ik ga er niet meer heen ,
hij heeft me 2 keer voor niks op en neer laten rijden voor een "nieuwe" auto
ik dus niet meer...
hoop dat jij meer geluk hebt
suc 6
Hoe bedoel je?
maartten wrote:ik ga er niet meer heen ,
hij heeft me 2 keer voor niks op en neer laten rijden voor een "nieuwe" auto
ik dus niet meer...
hoop dat jij meer geluk hebt
suc 6
roadrage david wrote:Schiterende auto, eerst Muscle car die er was.
als dagelijkse auto gebruiken is gelijk kapitaal vernietiging kan je hem over een paar voor een shijtprijs opmarkt plaats zetten alhoewel zelfs een doorgeroest wrak lever tegenwoprdig veel geld op.
mijn advies koop een 67er of een 69 GTO .Een 67er is de door ontwikeling van de 64er. De 69er is de Zenith van Pontiac automotif performance.
Zou wel even een grondig orginalitijds chek doen wat eric GTO al zegt, kijk of het geen kloon is .hier kan je een beetje prijs vergelijk doen http://www.cars-on-line.com/gto.html
BigBlockMopar wrote:De eerste Musclecar van GM waarmee ze de Mopar en Fordjes een beetje konden evenaren met power in die jaren.
HET MINDER WAARDIG HEIDS COMPLEXJE!!!!BigBlockMopar wrote:De eerste Musclecar van GM waarmee ze de Mopar en Fordjes een beetje konden evenaren met power in die jaren.