Overtreffende trap van Herders ??

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
bozo
Posts: 1805
Joined: Sun Jul 20, 2008 1:13 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by bozo »

Mikeyy25 wrote:Rekeningen maken kan ie wel :)
Alleen op zijn factuur staan al 15 schrijffouten en toen had ik nog maar 2 dingen besteld.
Ah, heeft dus niks met zijn technische kennis te maken.
Niet goed spellen zegt niets over zijn technische kwaliteiten.
Toch blijven sommige woorden die daaruit ontstaan grappig :)
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by Nick_nl »

Als je toch weet dat je dyslectisch bent laat dan de standaard factuur door iemand anders maken.
bozo
Posts: 1805
Joined: Sun Jul 20, 2008 1:13 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by bozo »

Nick_nl wrote:Als je toch weet dat je dyslectisch bent laat dan de standaard factuur door iemand anders maken.
Waarom, omdat wij het niet netjes genoeg vinden?
Vind het een goede zaak dat zo iemand lekker doorschrijft en niet aan het verwachtings patroon van anderen probeert te voldoen door dingen niet meer te doen, zolang het maar te begrijpen is lekker doorschrijven.....
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by Nick_nl »

Lastige. Maar voor mij is een eerste indruk toch altijd belangrijk, noem het oog voor details.
Ik hecht hier waarde aan, dus een factuur moet kloppen, ook de spelling. Dit komt een stuk professioneler over. En dan zeur ik niet over word(t) enz, maar heddes vs headers vind ik een te groot verschil. Herders kun je tenminste nog aaien :)
bozo
Posts: 1805
Joined: Sun Jul 20, 2008 1:13 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by bozo »

Mijn mening vloeit voort uit het idee dat de mensen met een lichte handicap ook ruimte moeten hebben om een stukje vakwerk te leveren.
Dyslectie is in dit geval geen belemmering om die werkzaamheden naar behoren uit te voeren en eigenlijk helemaal niet relevant.
Tenzij ze geen klandizie krijgen omdat ze op dat soort dingen afgerekend worden en vervolgens achter de geraniums moeten zitten met een uitkering :o
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by kn@pestaart »

bozo wrote: Tenzij ze geen klandizie krijgen omdat ze op dat soort dingen afgerekend worden en vervolgens achter de geraniums moeten zitten met een uitkering :o
Dat zegt dan meer over de klanten dan over degene die de diensten verleent. ;)
Dyslexie is vaak voor mensen zonder die handicap maar moeilijk te begrijpen.
Je hebt typfouten en schrijffouten. Typfouten kunnen iedereen overkomen. Grammatica is een stuk complexer.

Voor iedereen die zijn spelling bij wil houden is www.beterspellen.nl een leuke site.
Dan krijg je iedere dag 5 vraagjes m.b.t. spelling en grammatica.

;)
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by rene74monte »

Pavement Pounder wrote:Dyslexie of typfouten vind ik toch minder erg dan de eeuwige vraag "wat voor versnellingsbak heb ik" of "hoe rol ik mijn wagen zwart" of "ik zoek een perfecte musclecar voor uiterlijk 1000,-"
mee eens , `hoeveel lucht moet er in mijn banden` is er nog zo een
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by Nick_nl »

bozo wrote:Mijn mening vloeit voort uit het idee dat de mensen met een lichte handicap ook ruimte moeten hebben om een stukje vakwerk te leveren.
Dyslectie is in dit geval geen belemmering om die werkzaamheden naar behoren uit te voeren en eigenlijk helemaal niet relevant.
Tenzij ze geen klandizie krijgen omdat ze op dat soort dingen afgerekend worden en vervolgens achter de geraniums moeten zitten met een uitkering :o
Hier ben ik het zelfs mee eens. :)

Een vakman tot daar aan toe.
Maar dat weet je pas als deze mij heeft kunnen overtuigen van zijn / haar kunnen.
Ken ik deze persoon al, is dit meestal erg makkelijk. Gewoon praten en kijken naar het resultaat.
Wat er dan geschreven staat maakt mij niet uit.

Het je deze voorkennis niet moet je toch ergens vanuit gaan. Ik ben bekend met dyslectische mensen en deze mensen weten zeer zeker waar hun geringe beperking zit. Dus weten ze daar ook een goede oplossing voor. Een klasgenoot van mij had dit ook, dus keek ik zijn verslagen na voor hij ze inleverde. Als je er je brood mee moet verdienen zou ik zeker op safe spelen.
Bv een kleine spellingscontrole in je webbrowser, haalt al erg veel vergissingen er uit.
bundie
Posts: 488
Joined: Tue Mar 17, 2009 2:23 am

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by bundie »

Nick_nl wrote:Lastige. Maar voor mij is een eerste indruk toch altijd belangrijk, noem het oog voor details.
Ik hecht hier waarde aan, dus een factuur moet kloppen, ook de spelling. Dit komt een stuk professioneler over. En dan zeur ik niet over word(t) enz, maar heddes vs headers vind ik een te groot verschil. Herders kun je tenminste nog aaien :)
Eerste indruk krijg je als je een toko binneloopt.

Facturen door andere laten maken? waarom hij is eigen baas en komt om in het werk terwijl bedrijven erom heen smeken om werk...

Magoed zoals al gezegd is.... ik gaat even kijken of ik de nog zwarte verf heb en doe ff 6bar in me banden....word hij smallen rijdt beter met sneeuw 8)
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by Phatkees »

Pavement Pounder wrote:Dyslexie of typfouten vind ik toch minder erg dan de eeuwige vraag "wat voor versnellingsbak heb ik" of "hoe rol ik mijn wagen zwart" of "ik zoek een perfecte musclecar voor uiterlijk 1000,-"
Niet mee eens! Heb hier geleerd hoe je het moet doen en welk materiaal je moet gebruiken! :D :D
Dit is trouwens zijdeglans dat nog aan het drogen is ;)
Image
Gearz
Posts: 3033
Joined: Thu Jan 04, 2007 1:34 am

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by Gearz »

Headers, hedders ... ?

Die yanken kunnen er zelf ook wat van hoor. :o


Image

Image
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by kn@pestaart »

In 't geval van Hedman, is het een leuke woordspeling op hun naam en specialiteit... ;)
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by warriorair »

:lol: Deze heeft Hadders !en een uitlaad en ook een moterkap enz.
http://link.marktplaats.nl/401794384
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Overtreffende trap van Herders ??

Post by sjak_brak »

warriorair wrote::lol: Deze heeft Hadders !en een uitlaad en ook een moterkap enz.
http://link.marktplaats.nl/401794384
En nieuwstaat :? volgens mij kwamen die hokken toch net wat anders uit de fabriek gerold :D
Post Reply