onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: onze toko

Post by morpheus »

Nog niet zo veel gevolgd dit topic, maar moet zeggen leuke topic, en wat een kloote leven heb je hans ;)


gr morpheus


Image

www.amerikaanseautosite.nl
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

RickyV8 wrote:Hans, ik ben nog steeds wel geinteresseerd in een rollback truck. Maar dan wel eentje die ik op NL kenteken met min 5 ton laadvermogen kan krijgen. Wordt dan zeker qua grootte iets van een Ford F650, of mag die rollback truck bij jou dat ook wel laden?

Lijkt mij ideaal voor m'n shovel / minigraver.

Groeten rick

Meeste Rollbacks zullen niet in een container passen, maar we kunnen gewoon laden in Houston, slim is dan ook om te kijken in Houston. Dit is wel een stoere

http://houston.craigslist.org/cto/1959509447.html
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

morpheus wrote:Nog niet zo veel gevolgd dit topic, maar moet zeggen leuke topic, en wat een kloote leven heb je hans ;)


gr morpheusl
idd, vandaag een auto moeten bekijken in Hempstead, TX, graadje of 25, cruisen door de Texaanse heuvels :P

Image

Onderweg nog even een vlooienmarkt bezocht en wat Cadillac wielen gescoord

Image
ZwetteVette
Posts: 73
Joined: Wed Jan 06, 2010 1:33 pm

Re: onze toko

Post by ZwetteVette »

bundie wrote:Zo te zien een lowtop...die ga je zonder hefdak niet op kamper kenteken krijgen.

het al dan niet hebben van een bepaalde binnenhoogte is in België geen vereiste meer om een kamper-homologatie te krijgen, datis mij ondertss reeds zelf bevestigd door belgische administratie
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: onze toko

Post by JW USA »

Ik heb wel een homologatie adres voor je in België, anders moet je hem maar eens bellen. Bij interesse mag je me wel PM sturen.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Onze zakenpartners kunnen helpen met kentekens via Nederland, Duitsland en België, dus ook hier full-service en geen gedoe met allerlei tussenpersonen :thumbs:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Weer on topic :) vandaag een 66 Mustang en een RAM truck naar Nederland gestuurd.

Image

Image

Image

Image
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: onze toko

Post by JW USA »

Dit is dan ook geen tussenpersoon die het weer via een tussenpersoon regelt maar DE man die de homologaties regelt bij DIV. Ik snap dat je graag weer terug gaat naar het topic maar het is misschien voor sommige mensen wel handig om bij auto's die al in Europa zijn te weten hoe veranderingen en keuringen geregeld kunnen worden.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Dit Topic gaat over Ons bedrijf, dus misschien een topic openen over homologaties, kan men het ook makkelijker terug vinden indien men er vragen over heeft.
Eightball
Posts: 445
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:41 pm

Re: onze toko

Post by Eightball »

Zomaar een vraag. Ik zie steeds foto's van auto's die naar Nederland gaan. Je bent er druk zat mee. Gaan er nou ook nog auto's via jullie naar andere landen zoals Duitsland of ben je puur op Nederland gericht?

gr. Dennis
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Meeste containers gaan naar Lelystad, daar komen onze Duitse en Belgische klanten hun auto's en spullen halen of we sturen ze door. We versturen ook rechtstreeks auto's via elke grote haven in Amerika naar Europa en ook regelmatig naar Australië en New Zealand, grote muscle car scene, dus het mag geen probleem zijn.
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

Eightball wrote:Zomaar een vraag. Ik zie steeds foto's van auto's die naar Nederland gaan. Je bent er druk zat mee. Gaan er nou ook nog auto's via jullie naar andere landen zoals Duitsland of ben je puur op Nederland gericht?

gr. Dennis
Eerdaags gaat deze naar Belgie toe...


Image

en deze is opghaald en vervoerd naar Duitsland,

Image


Alle auto's en fotoos zijn gemaakt op het ontvangterrein van USA2NED. Beter
bekend bij vele als CarGo Express Europe te Lelystad.
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

JW USA wrote:Dit is dan ook geen tussenpersoon die het weer via een tussenpersoon regelt maar DE man die de homologaties regelt bij DIV. Ik snap dat je graag weer terug gaat naar het topic maar het is misschien voor sommige mensen wel handig om bij auto's die al in Europa zijn te weten hoe veranderingen en keuringen geregeld kunnen worden.

Wij van CarGo Express ( de businesspartner van USA2NED) kunnen mensen ook bijstaan
en het 1 en ander regelen om bepaalde voertuigen zorgvuldig en veilig op kenteken te
krijgen.
Alles in overleg, samenspraak en advies met de klant
Eightball
Posts: 445
Joined: Mon Nov 03, 2008 8:41 pm

Re: onze toko

Post by Eightball »

O, die Ford van is mooi :eek: . Kun je toch wel leuke dingen mee doen. Moest er eerst aan wennen maar vindt het nu toch wel een geslaagd model 8)

gr. Dennis!!
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: onze toko

Post by perry »

Eightball wrote:O, die Ford van is mooi :eek: . Kun je toch wel leuke dingen mee doen. Moest er eerst aan wennen maar vindt het nu toch wel een geslaagd model 8)

gr. Dennis!!

hell yeah ,econoline's zijn de shit!!
early vans komen weer helemaal terug!!
Post Reply