onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
caddy1973
Posts: 61
Joined: Sat Nov 03, 2012 3:02 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by caddy1973 »

ik ben een tijdje terug in leystad geweest en heb daar geen vreemde dingen gezien. het spul dat er stond, stond netjes geparkeerd en er werd met zorg ermee omgegaan. als ik zo dit hele topic lees dan heb ik ook niet de indruk dat het bovenstaande verhaal gebruikelijk is. als ik het zo mag inschatten is dit gewoon een heel lullig incident voor beide partijen. dit is ook niet iets om zo open en bloot op dit forum uit te vechten.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Ranch73 »

Same here.
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Speedy18 »

Van de andere kant, als je al jaren op alle mogelijke fora uit de doeken loopt te doen hoe geweldig werk je wel niet levert en hoe goed je wel niet bent, moet je er ook een keer op rekenen dat als er een keer wat niet goed is dat ook geschreven zal worden....
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Speedy18 wrote:Van de andere kant, als je al jaren op alle mogelijke fora uit de doeken loopt te doen hoe geweldig werk je wel niet levert en hoe goed je wel niet bent, moet je er ook een keer op rekenen dat als er een keer wat niet goed is dat ook geschreven zal worden....
Doen we dat dan, we laten zien wat we doen en is ontstaan via een vraag van wat mensen om dit te laten zien. Geef me even voorbeelden waar we aangeven hoe goed we wel niet zijn?

Maar lijkt op het typische Hollandse gezeik, je weet wel, hoge bomen vangen veel vind, doe maar normaal, niet je kop boven het maaiveld, maar heb al besloten om nog maar weinig op het forum te zetten en weet zeker dat ik niet de enigste ben, kijk maar eens hoeveel berichten er per dag geplaatst worden, het is jammer, was een leuk forum waar je een hoop kennis kon delen en hoop ongein, maar is niet meer.
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Crash »

Texas Boy wrote: Maar lijkt op het typische Hollandse gezeik,
Sjonge jonge nou moet je ons niet over 1 kam heenstrijken he dat doen we nooit op dit forum :P

En om nou helemaal te stoppen na 1 incidentje of een paar percentage gezien is dit te verwaarlozen.

Daarnaast alles is nu duidelijk en als ie nog blijft zieken op het forum negeer hem lekker en geef hem z'n KG vergoeding volgens IATA regeling of voor scheepsvaart is dat net iets anders en laat hem
verders lekker het moeras inlopen.

Maar vooral niet stoppen met het posten van je foto's en roadtrips want dat is en blijft leuk om te volgen.
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by takel »

Hans, Laat je niet opjutten joh. Je zal zo nu en dan een ontevreden klant hebben, maar dat kan je nooit helemaal uitsluiten. Ik vindt het ook niet helemaal de juiste manier dat hij het zo via een forum speelt maar wees eerlijk door dit forum heb je een hoop naamsbekendheid gegenereerd en (volgens mij) redelijk wat handel gehad, dan is het leuk als tevreden klanten reageren maar die ene ontevreden klant heeft dan natuurlijk ook recht van spreken. Maar als ik een auto wil importeren zal ik nog steeds contact met jullie opnemen, en ik denk dat de overgrote meerderheid van de lezers hier niet aan jouw integriteit zullen twijfelen.

Wat betreft de veranderingen op dit forum, als iemand een mooi project heeft of een technische vraag zijn er altijd die de moeite nemen om te helpen of te reageren. Verder is het seizoen raar gestart, veel liefhebbers hebben hun wagens geschorst of verkocht. Daarom zullen er ook mensen bij dit forum afhaken. Maar wees eerlijk als er van die jandoedels zijn die een camaro willen voorzien van porschekilling pks en blijkt niets meer in huis te hebben dan een roestige schroevendraaier zullen er reacties komen. (ik doe mee :D ) Maar dat is al jaren zo, detroit zijn topics, joost... , braadpan olie, splitwindow, rakkert enzovoort, altijd zijn er opruiende topics en personen op dit forum geweest. En dat geeft het zijn charme. :)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Ik heb geen probleem met ontevreden klanten, hou je altijd, vooral als je er meer dan 1000 hebt, kan niet tegen de leugens. Mensen roepen van alles vanachter hun toetsenbord en eigenlijk mag je geeneens reageren lijkt het, je bent gelijk al schuldig en als je aantoont dat het niet zo is dan heeft men geeneens het fatsoen om zijn ongelijk toe te geven. Het gebeurt te vaak en we zijn denk ik ook al 5 keer bedreigd met fysiek geweld, denk dat sommige dit ook hier wel kunnen herinneren en ben dus lid van meer forums waar vergelijkbare dingen gebeuren. Ik kan dus geen weerwoord geven want word niet serieus genomen en nogmaals wij hebben ook ontevreden klanten en terecht soms maar kan ook een boek schrijven over klanten die ons hebben proberen te bedonderen en die knikkeren wij dan gelijk eruit en dat zijn vaak dan de haatzaaiers. Ik ben dit forum dankbaar, heeft ons inderdaad een hoop klanten opgeleverd en heb ok altijd geprobeerd anderen te helpen met mijn opgedane kennis, het is niet zo dat we hier puur voor de reclame zitten en mensen die mij kennen weten dat ik allang voor de export met die oude roestbakken klooide. Ik ga niet weg maar reageer niet meer op aantijgingen en andere BS, heeft toch geen nut.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Gisteren aangekomen in LA

Image
peter h
Posts: 183
Joined: Sat Feb 02, 2013 11:59 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by peter h »

die is mooi :thumbs:
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by MotiV8 »

Dus eigenlijk ben ik een leugenaar ???

Ik heb nergens vermeld dat jullie schuldig zijn aan de schade.

Maar het gehele transport van A naar B naar C( Lelystad ) inclusief verpakken was wel aan jullie ( Holland Ranch ) aanbesteed en betaald, dat maakt jullie wel verantwoordelijk voor de schade.

Dat gold ook voor de eerste zending. Beide zendingen LMC & NPD Partsdepot is door jullie gedaan. Jullie waren niet schuldig aan de schade maar wel verantwoordelijk omdat de gehele bestelling & levering door Holland Ranch was gearrangeerd.
LMC zij in dit geval zelfs tegen ons, wij hebben niet aan jou geleverd dus kunnen geheel niets voor jou betekenen.

MTI heeft als het goed is 12 februari van Julie foto’s gehad van de cab zonder schade, dus toen MTI 24 februari het Vehicle Inspection Report opmaakte en daarbij de schade opmerkte op dit rapport dan had er toch een lampje moeten gaan branden en hadden zij toch allerminst contact op moeten nemen met jullie.

Afijn, zoals je eerder zegt wie zwijgt stemt toe…. Ik zwijg nu aangezien ik niet steeds het laatste woord wil hebben in jou topic. Dat is aan jou toe bedeeld.
Ik heb mijn zegje gedaan & daar laat ik het bij.
pitte
Posts: 136
Joined: Mon Sep 19, 2011 10:25 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by pitte »

Texas Boy wrote:Gisteren aangekomen in LA

Image



:thumbs: :thumbs: :thumbs: :idea:
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by takel »

:thumbs:
Texas Boy wrote:Gisteren aangekomen in LA

Image
:thumbs:

Blijf posten!
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Ranch73 »

Texas Boy wrote:Gisteren aangekomen in LA

Image
Sweeeeeettttttttt 8) ,lekker weertje daar trouwens :D
turftraper
Posts: 162
Joined: Thu Jan 29, 2009 11:53 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by turftraper »

Texas Boy wrote:Gisteren aangekomen in LA

Image
mooi man :) :)
oldsmobile delta
Posts: 19
Joined: Tue Aug 23, 2011 12:53 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by oldsmobile delta »

Texas Boy wrote:Gisteren aangekomen in LA

Image


zit daar nou een deuk in die deur? :D
Post Reply