onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
bluesfreak1975
Posts: 524
Joined: Fri Apr 16, 2010 10:18 am

Re: onze toko

Post by bluesfreak1975 »

[/quote]

Haha kijk nou joh....kzie dat de 2e maasvlakte al af is.. :?:[/quote]

Sja dat kaartje invullen kunnen ze wel, nu nog de oplossing voor al die extra vrachtwagens :x
Het is trouwens jammer dat de wagens in een dichte container komen en ik geen foto's mag maken anders zou ik ze al kunnen spotten op het moment dat ze gelost worden :)

Mike
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: onze toko

Post by jelron »

Weet iemand vanaf welk tijdsstip ze morgen ( zaterdag ) bij Cargo Express aanwezig zijn ?
Kon ze vandaag niet bereiken , maar er liggen nog wat spullen voor de Bel Air , die ik graag zou willen afhalen .

Groet , Ronnie
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

jelron wrote:Weet iemand vanaf welk tijdsstip ze morgen ( zaterdag ) bij Cargo Express aanwezig zijn ?Kon ze vandaag niet bereiken , maar er liggen nog wat spullen voor de Bel Air , die ik graag zou willen afhalen .

Groet , Ronnie
Dat is vanaf 09:00 tot 12:00

Mss tot dan!!
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: onze toko

Post by jelron »

Neeniet mss :D , ben er rond een uur of 9 . Heb nog meer te doen morgen dus wil er vroeg zijn . En daarna weer terug, effe aantal klanten bezoeken , taart voor de Jurian halen is vandaag 10 jaar geworden , en dan morgen een huis vol met visite , en dus weer niet kunnen sleutelen aan de Bel air :foei: . Maar ja is maar een keer jarig ,en wordt maar een keer een tiener :lol:

Groet, Ronnie
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

jelron wrote:Neeniet mss :D , ben er rond een uur of 9 . Heb nog meer te doen morgen dus wil er vroeg zijn . En daarna weer terug, effe aantal klanten bezoeken , taart voor de Jurian halen is vandaag 10 jaar geworden , en dan morgen een huis vol met visite , en dus weer niet kunnen sleutelen aan de Bel air :foei: . Maar ja is maar een keer jarig ,en wordt maar een keer een tiener :lol:

Groet, Ronnie

Komt dat ff goed uit.....m'n broer is Zaterdag jarig....dat gebakkie mag ook meegenomen worden hoor :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Moest vandaag een Coca Cola automaat ophalen en daarnaast een Ford truck bekeken nog even in de buurt wat leuke auto's bewonderd en nog even wat Harley onderdelen opgehaald.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

meer pics op

http://s165.photobucket.com/albums/u80/ ... ri%202011/
MieZ
Posts: 1084
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:26 pm

Re: onze toko

Post by MieZ »

Wut's dat:
Image

Pruimgebakkie ofzo?? :D
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: onze toko

Post by basezum »

damn wat een mooie wagen is dit zeg!!
Image

zou dat nog wat te redden zijn?
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

MieZ wrote:Wut's dat:
Image

Pruimgebakkie ofzo?? :D
Lunch, fat free :D
Vette73
Posts: 133
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:36 am

Re: onze toko

Post by Vette73 »

Het hele circus is veilig aangekomen.

Hans, Bianca, Erik en Marcel, hartelijk bedankt voor de goede service!

Image

Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Hoi Antoon, het wat een bijzondere klus, die helaas wat langer duurde dan verwacht maar uiteindelijk staat hij toch voor je deur. Hoop dat de auto is zoals je verwachte en veel plezier ermee.
Vette73
Posts: 133
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:36 am

Re: onze toko

Post by Vette73 »

:) Een bijzondere klus..... Ach, van de drie auto's die ik nu in Amerika heb gekocht is het met twee goedgekomen. De eerste (2004) is nooit Amerika uitgekomen.......

Bij deze auto sta ik ook weer versteld hoe hij er uit ziet na 24,5 jaar. Onder de motorkap is alles als nieuw, het interieur is zo goed als nieuw en alleen de lak is hier en daar wat dof, maar dat is bekend bij auto's uit de jaren 80. Ik ben benieuwd hoe hij eruit komt als ik hem een keer echt laat poetsen.
Iedereen die hem gisteren heeft gezien was onder de indruk.

Ik heb gisteren twee Texaanse spinnetjes en een torretje vermoord. Die hadden zich verstopt achter de nummerplaat en waren zo illegaal meegereisd naar Nederland.
Of ze nog wat suf waren van het gas of dat het kwam door de temperatuur hier weet ik niet, maar ze deden niet echt veel moeite om dat te voorkomen.

Alle dozen even bekeken en dat ziet er allemaal goed uit. Al met al denk ik dat het alle telefoontjes en emails meer dan waard zal blijken te zijn :thumbs:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Vette73 wrote::) Ik heb gisteren twee Texaanse spinnetjes en een torretje vermoord. Die hadden zich verstopt achter de nummerplaat en waren zo illegaal meegereisd naar Nederland.
Of ze nog wat suf waren van het gas of dat het kwam door de temperatuur hier weet ik niet, maar ze deden niet echt veel moeite om dat te voorkomen.

Alle dozen even bekeken en dat ziet er allemaal goed uit. Al met al denk ik dat het alle telefoontjes en emails meer dan waard zal blijken te zijn :thumbs:
Bij CargoExpress schijnen sommige kerels geeneens auto's te durven lossen, je zal eens een Texaanse spin tegen komen :? Maar nogmaals veel plezier ermee en het is een erg nette auto.
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: onze toko

Post by mercury1970 »

Bij dat huis met al die zonnecellen op het dak verwacht ik eerder een Toyota Prius onder de carport! :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

mercury1970 wrote:Bij dat huis met al die zonnecellen op het dak verwacht ik eerder een Toyota Prius onder de carport! :D
Hangt een accu lader aan :lol:
Post Reply