onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Image
SRB12
Posts: 839
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by SRB12 »

Bedankt voor de zaken dit jaar. Wellicht volgend jaar nog een keer. Een goed 2017 gewenst!
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Even een kleine update, yip, still alive and kicking ook al is het wel een stuk rustiger geworden.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by FritsVrolijk »

Dat het rustiger is komt denk ik door dat die ouwe oldtimer regeling is afgeschaft en nu alleen de echte liefhebbers overblijven


Ben bij pagina 130 ff gestopt met lezen en plaatjes kijken maar leuk je verhalen te zien en te lezen hoor
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Op het moment dat de oldtimer regeling van 25 naar 40 jaar ging storte inderdaad een flink deel markt in, we hadden Chevy Vans staan en de klanten wilden ze met verlies verkopen in Amerika, markt was in een klap kapot voor de jongere oldtimers zoals Vans en Subs. Ook de zwakke Euro helpt niet, toen deze op 1.60 stond waren auto's bijna niet aan te slepen, slechte lak, kapotte motor, laat maar komen. Nu zijn ook de prijzen de laatste jaren enorm gestegen, een 66 Mustang van 6000 USD 6 jaar geleden kost nu het dubbele, jaren zevetig Chevy trucks trok ik uit weilanden voor 700 USD, nu 4 voudige. Hoop veranderd in korte tijd.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by FritsVrolijk »

Eerlijk ik vindt het prima zie je denken egotistische trekje van Fritsie maar heb de 25 jaar oldtimer ellende ook mee gemaakt

Heb nu weer geen zin om straks me Pick up van bijna 50 jaar die toch geld kost en gaat kosten weer te moeten verkopen voor 1 drol en 3 knikkers



Zie nu ook op MP weer veel troep te koop met de tekst in het dik blijvend wegenbelasting vrij nou ik hoop het maar vrees het ergste als het zo doorgaat
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Hier in Spanje en ook in Amerika maakt het niet uit of je een oldtimer rijd of een nieuwe auto, wegenbelasting is 100 euro of minder, scheelt een hoop gezeur.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by FritsVrolijk »

Voor 100 euro kun je hier je tank nog niet volgooien haha gaat nooit gebeuren


Betaal voor mijn 1.4 dieseltje 2 zitter koektrommel al 74 euro in veel landen betaal je helemaal niks om te mogen rijden Nederland is en zal altijd auto onvriendelijk blijven


En alleen als je genoeg geld hebt boeit het allemaal niet dan mag je het milieu verzieken met je Cruiseschepen en dikke auto maar de gewone man moet de auto uit goed voor het milieu




Met Jesse Klaver in de politiek hou je hart maar vast voor die pannenkoek die laat zichzelf lekker rond tuffen in een dikke auto en zegt tegen ons ga maar 30 cent per kilometer betalen hoe verzin je het zucht
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

FritsVrolijk wrote: Sun Jun 11, 2017 5:20 pm Voor 100 euro kun je hier je tank nog niet volgooien haha gaat nooit gebeuren

Met Jesse Klaver in de politiek hou je hart maar vast voor die pannenkoek die laat zichzelf lekker rond tuffen in een dikke auto en zegt tegen ons ga maar 30 cent per kilometer betalen hoe verzin je het zucht
Hier zijn regio's waar mensen 30 euro betalen per jaar voor hun kleine autootje, tolwegen zijn er wel, maar makkelijk te vermijden, diesel goedkoper dan benzine, dus meer diesels dan benzine auto's, denk dat Europese maatregels hier weinig kans maken en we wonen hier nog in een van de gezondste gebieden van Europa, mis NL niet :P
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by FritsVrolijk »

Ken het mijn liefste komt uit Tsjechië als ik daar met me vriend praat over wat hier in dit land gebeurt begint hij te lachen

Hij snapt dat als ik met pensioen zijn buurman ga worden

Daar kost de diesel en benzine ook evenveel en wegenbelasting hij weet niet eens wat dat is


Natuurlijk zijn de wegen wat minder goed als hier maar dan rij ik toch liever daar dan dat ik hier leeg loop op mijn auto

Het leven is daar zo relaxt en met een beetje pensioen is het daar goed vertoeven


Nou niet gelijk allemaal afreizen he ik eerst haha
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by FritsVrolijk »

Ken het mijn liefste komt uit Tsjechië als ik daar met me vriend praat over wat hier in dit land gebeurt begint hij te lachen

Hij snapt dat als ik met pensioen zijn buurman ga worden

Daar kost de diesel en benzine ook evenveel en wegenbelasting hij weet niet eens wat dat is


Natuurlijk zijn de wegen wat minder goed als hier maar dan rij ik toch liever daar dan dat ik hier leeg loop op mijn auto

Het leven is daar zo relaxt en met een beetje pensioen is het daar goed vertoeven


Nou niet gelijk allemaal afreizen he ik eerst haha
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Tsjechië lijkt me ook mooi, helaas wat minder mooi weer ;-)
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by FritsVrolijk »

Ja tis daar goed koud in de winter maar je kan daar nog echt lekker rommelen haha


En verhuis pas als ik 67 en hoe lang heb je dan nog voor je gaat duikelen
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by hemi »

Met de huidige technieken zal over een paar jaar de leeftijd van 100 geen uitzondering meer zijn.
Dus lekker lang van je pensioen genieten, zolang dat nog bestaat dan :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Weer een jaar om en we bestaan nog steeds, iedereen de beste wensen en mooi dat de foto's weer werken.



Image
Post Reply