onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Wij maken altijd foto's voor onze klanten en ben sinds een tijdje wekelijks bezig wat foto's te uploaden zodat mensen een beeld krijgen hoe het werkt, zoals je kan zien komt er van alles langs


Vandaag een container geladen met de T-Ford en een Yukon.

Image

http://s165.photobucket.com/albums/u80/ ... 0pictures/
Last edited by Texas Boy on Sat Feb 23, 2013 8:36 pm, edited 2 times in total.
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: onze toko

Post by cees »

Diep respect voor jullie Toko Hans & Bianca,altijd goeie service en snelle verzending.
O ja vergeet ook niet de Service van Marcel,Eric en Pa voor de super nette afhandeling in Nederland.

Groeten uit China
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: onze toko

Post by Detroitsteel »

Een prachtig bestaan!

Niets aan toe te voegen :)
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: onze toko

Post by CVPI »

Mooi wark kerel.

GMC Yukon (XL / Denali) zijn echt meesterlijke dingen.
rockatansky
Posts: 2391
Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm

Re: onze toko

Post by rockatansky »

:thumbs: :thumbs: :thumbs:
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: onze toko

Post by mohmie »

Wat leuk man, jij hebt echt een kutbaan :D ! Chevy's, MOPAR's, oude pijlbus, salvage spullen, kicke hoor. Doe nog eens gek en maak eens een filmpje: al die foto's geven me het idee dat jij op een perceel woont van een gemiddelde wijk maar is dat ook zo :) ?

Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk? Ik zoek een auto, zeg een Chevelle uit '68 en die staat 1 of 2 staten verder. Na mail (of telefonisch) contact met de verkoper wil ik dat jij 'even' gaat kijken om het buikgevoel te bevestigen (en omdat je dichterbij zit dan ik :D ) . Tot welke straal doe je dat dan? Mind you: ik ben nooit in Amerika geweest en heb dus geen idee hoe lang het duurt om afstanden te overbruggen en of er wegen zijn waar je gerust 180 KM mag rijden. Krijg jij alleen auto's uit de 'regio' of uit heel Amerika op je terrein?
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: onze toko

Post by themidnightcruiser »

Ging de boot vandaag weer Hans?
frozone
Posts: 16
Joined: Fri Mar 20, 2009 1:59 pm

Re: onze toko

Post by frozone »

Nieuwe handler in NL? Voorheen moest ik m'n spulletjes halen in Rotterdam, nu zie ik onder de foto's Lelystad staan.

Lelystad zou wel handig zijn voor de volgende bestelling die ik binnenkort ga plaatsen.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

mohmie wrote:Wat leuk man, jij hebt echt een kutbaan :D ! Chevy's, MOPAR's, oude pijlbus, salvage spullen, kicke hoor. Doe nog eens gek en maak eens een filmpje: al die foto's geven me het idee dat jij op een perceel woont van een gemiddelde wijk maar is dat ook zo :) ?

Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk? Ik zoek een auto, zeg een Chevelle uit '68 en die staat 1 of 2 staten verder. Na mail (of telefonisch) contact met de verkoper wil ik dat jij 'even' gaat kijken om het buikgevoel te bevestigen (en omdat je dichterbij zit dan ik :D ) . Tot welke straal doe je dat dan? Mind you: ik ben nooit in Amerika geweest en heb dus geen idee hoe lang het duurt om afstanden te overbruggen en of er wegen zijn waar je gerust 180 KM mag rijden. Krijg jij alleen auto's uit de 'regio' of uit heel Amerika op je terrein?
We hebben ruim 10 hectare grond (20 voetbalvelden) ruim de helft is bos, dus we kunnen lekker een boswandeling doen op eigen grond, blijft een ongekende luxe. Bijgevoegd kaartje is een straal van 2 uur rijden (140 mile) is een beetje de straal waar we zelf auto's bekijken en ophalen, anders word het te duur maar moet bijvoorbeeld zaterdag een achteras ophalen in Louisiana want vaak moet je cash betalen want de verkoper wil niet anders en sommige dingen zijn lastig te vervoeren. De auto's komen uit heel Amerika en we doen ook veel auto's via andere havens als LA, Miami, New York etc. maar veel klanten vinden het fijner als wij laden, dan zien ze wat er gebeurt, er gaan maar hoogstens 2 auto's in een container en als de auto het niet doet dan duwen we of trekken de auto in de container, in de havens word een vorkheftruck gebruikt en lepels kunnen veel schade toebrengen aan een auto.



Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

frozone wrote:Nieuwe handler in NL? Voorheen moest ik m'n spulletjes halen in Rotterdam, nu zie ik onder de foto's Lelystad staan.

Lelystad zou wel handig zijn voor de volgende bestelling die ik binnenkort ga plaatsen.

Meeste containers gaan naar Cargo Express in Lelystad, nieuwe handler met veel mogelijkheden, ook open op zaterdag en op afspraak 's avonds. Ze kunnen ook zelf auto's en ander spul op de stoep afleveren want een toegevoegde waarde is, het door-to-door verhaal :)
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: onze toko

Post by Kustom »

Idd een hele toffe gast die van Cargo Express! :thumbs: :thumbs:
olle griese
Posts: 392
Joined: Sat Mar 13, 2010 5:31 pm

Re: onze toko

Post by olle griese »

Een gouden greep en met jullie service zullen jullie het nog heel druk krijgen, als je dat al niet hebt. :thumbs:
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

cees wrote:Diep respect voor jullie Toko Hans & Bianca,altijd goeie service en snelle verzending.
O ja vergeet ook niet de Service van Marcel,Eric en Pa voor de super nette afhandeling in Nederland.

Groeten uit China
Dat is Erik met K :lol: :lol: :lol:

CarGo Express heeft tot voor kort een Hyves account. Hierop zijn vooralsnog alleen fotoos geplaatst van hoe er gewerkt wordt aan de Nederlandse kant.
Geregeld zullen er updates te zien zijn.


Cargoexpresseurope.Hyves.nl


Met vriendelijke groet,

Erik
Last edited by Erik64SS on Wed Jul 07, 2010 5:37 pm, edited 1 time in total.
Marchel
Posts: 468
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:31 pm

Re: onze toko

Post by Marchel »

idd, nu alleen nog wat richtprijzen op de site...

Anders blijf je aan het vragen.

bv, zoveel per km, (tot x aantal vrij of boven zoveel km, overnachtingstarief enz.)
laden x bedrag, gewoon wat voorbeelden zijn al voldoende om een richtprijs te krijgen.

Doosje a x afmeting kost dit, midsize / fullszie car of motor kost dat. Bootje a zoveel meter ongeveer dat

enz
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

Twee dikke duimen voor Hans & Bianca Hendriks van de Holland Ranch te Texas

:thumbs: :thumbs:



http://www.usa2ned.com
Post Reply