onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Zat gisteren naar The 70's Show te kijken, blijft leuk, en ze gingen met het busje van Kelso naar Vanstock, zoiets als Woodstock maar dan met allemaal Vans en allemaal veel hoogpolig tapijt :)
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: onze toko

Post by silentchaos »

Geniale aflevering ook :D
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: onze toko

Post by basezum »

Texas Boy wrote:Zat gisteren naar The 70's Show te kijken, blijft leuk, en ze gingen met het busje van Kelso naar Vanstock, zoiets als Woodstock maar dan met allemaal Vans en allemaal veel hoogpolig tapijt :)

Shagadelic ;)
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

Robin_Chevelle wrote:Image

Vond 'm met het bont toch een ...ietswat....warmere uitstraling hebben :lol:
Robin_Chevelle
Posts: 737
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: onze toko

Post by Robin_Chevelle »

Erik64SS wrote:Vond 'm met het bont toch een ...ietswat....warmere uitstraling hebben :lol:
Ja, helemaal in deze koude dagen. :D
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: onze toko

Post by Funk »

Hans, hoeveel kost het om een tapijt te verschepen naar NL ? Weegt het op tov de $110 die de verkoper rekent ?
:)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Vaak bij één kleiner artikel zijn we duurder vanwege alle vaste kosten, en de shipping eerst naar ons, dus denk denk in dit geval dat je beter rechtstreeks kan laten versturen, heb je meer spullen of groot of zwaar spul zijn wij bijna altijd een flink stuk goedkoper.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: onze toko

Post by Funk »

Ik weet niet hoe groot zo'n tapijt verstuurd wordt, maar ik moet een set deurrubbers ($55 shipping, of $17 binnen US), dat tapijt ($110 NL, $22 US) en een set window sweeps ($20 US) deze kant op hebben.

Bij elkaar naar NL zo'n $200 maximaal denk ik, en naar jou zo'n $60. Kan je een inschatting maken ? Om 3 tientjes is 't me ook weer niet te doen.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Ik stuur je de prijs per PM, niet dat ik het hier niet wil melden, maar denk niet dat het topic er interessanter op word :) Vandaag geen fuck gedaan by the way, beetje uitrusten, was een onrustige week door ons nieuwe aanwinstje, meet Marley

Image
Big Alf
Posts: 2574
Joined: Fri Dec 16, 2005 1:07 am

Re: onze toko

Post by Big Alf »

Grappig beestje. Wat wil die later worden als ie groot is, labrador?



Alfred
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: onze toko

Post by Erik64SS »

Big Alf wrote:Grappig beestje. Wat wil die later worden als ie groot is, labrador?



Alfred
Das volgens mij een Golden Retriever!! Bij ons struint ze ook tussen de containers door. Iedereen die NIET bekend is wordt afgeblaft :lol:
( als ze er zin in heeft )

Image

Onze vaste heftruck chauffeuse :D
ayla
Posts: 372
Joined: Tue Aug 17, 2010 7:25 pm

Re: onze toko

Post by ayla »

Erik64SS wrote:Iedereen die NIET bekend is wordt afgeblaft


Onze vaste heftruck chauffeuse :D
Spreekt een aardig woordje Duits dus.... :lol:

Groet ron
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: onze toko

Post by enrique »

Texas Boy wrote:Ik stuur je de prijs per PM, niet dat ik het hier niet wil melden, maar denk niet dat het topic er interessanter op word :) Vandaag geen fuck gedaan by the way, beetje uitrusten, was een onrustige week door ons nieuwe aanwinstje, meet Marley

Image

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 8) Bij jullie daar heeft ie mooi de ruimte,,,wij moesten gisteren de Van weer pakken om die van ons uit te laten :lol:

Lieve beesten over het algemeen

Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Big Alf wrote:Grappig beestje. Wat wil die later worden als ie groot is, labrador?



Alfred

Mama is een Pyrenese berghond, papa is waarschijnlijk een Labrador, dus als het goed is een slag groter dan de genoemde honden :)
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: onze toko

Post by Nick_nl »

Texas Boy wrote: Mama is een Pyrenese berghond, papa is waarschijnlijk een Labrador, dus als het goed is een slag groter dan de genoemde honden :)
Hoe ging die spreuk ook al weer? :P

Image
Post Reply