onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Die rijdende rechter, die heeft er wel verstand van..... ;-)
-edit: dubbelpost, excuus.
-edit: dubbelpost, excuus.
Last edited by HarleyRob on Mon May 05, 2014 9:25 pm, edited 1 time in total.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Die rijdende rechter, die heeft er wel verstand van.....
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Ben even de foto's aan het bekijken, maar waar zitten de spanbanden?
Mail me even een foto daarvan, kunnen we weer verder.
Mail me even een foto daarvan, kunnen we weer verder.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Sensatie is leuk maar kom op mensen ff tot 10 tellen en ga eerst ff lekker bellen/ sms/ faxen skypen met elkaar voordat je elkaar helemaal de grond in rammelt en daarna alsnog aan tafel moet.
Schade met vracht verzending heb je altijd en een heleboel vervoersbedrijven gaan er heel sluw mee om door bijv te laten tekenenen voordat je de goederen hebt omdat ze al het gezeik niet willen hebben.
En als je niet aftekend en je goederen laat staan gaan ze je met loodsopslag belasten tot het opgelost is en je wel mag inspecteren.
Als je geen aanvullende transportverzekering afsluit is de wettelijke vergoeding waardeloos en de afhandeling duurt ook 2 a 3 maanden voordat je ook maar iets ziet.
Ben wel benieuwd naar de foto's want die spreken boekdelen vaak en de recentlijk geposte foto's kan ik niet zien :S
Schade met vracht verzending heb je altijd en een heleboel vervoersbedrijven gaan er heel sluw mee om door bijv te laten tekenenen voordat je de goederen hebt omdat ze al het gezeik niet willen hebben.
En als je niet aftekend en je goederen laat staan gaan ze je met loodsopslag belasten tot het opgelost is en je wel mag inspecteren.
Als je geen aanvullende transportverzekering afsluit is de wettelijke vergoeding waardeloos en de afhandeling duurt ook 2 a 3 maanden voordat je ook maar iets ziet.
Ben wel benieuwd naar de foto's want die spreken boekdelen vaak en de recentlijk geposte foto's kan ik niet zien :S
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Bedoel je deze?Crash wrote:Ben wel benieuwd naar de foto's want die spreken boekdelen vaak en de recentlijk geposte foto's kan ik niet zien :S
en toen we vorige hoorde van de schade hebben we overleg gevoerd en de diverse partijen zijn ermee bezig zoals het hoort om dan gelijk online diverse bedrijven door de modder te halen met onwaarheden lijkt me niet echt een manier van handelen.
Inmiddels begrepen dat de verkoper de cab heeft geladen en weggegaan is, wat daarna gebeurt word nu onderzocht, als ik de foto zie dat er een losse cabine staat op 3 pallets had dit niet mogen gebeuren.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Jezus schade? waar? dat ding is 1 blok schade waar je toch al aan moet werken. En als je zoiets los op 3 pallets zet nogal logisch dat ding kantelt alle kanten op
Verschepen is een kunst maar je zending goed opbouwen/ zekeren is ook een vak. Snap ook dat hier geen aanvullende verzekering op afgesloten is.
Heb zelf jaren op Schiphol gewerkt en als je zoiets binnenkrijgt denk je ook eerder van oud ijzer en ga je geen inspectie doen voor extra deuken of iets anders vooral als het los wat oud hout staat.
Aangezien dit het AAP forum is en jij graag een ongezouten mening wilt hebben, in dit geval moet je gewoon niet zeiken wees blij dat ze je helpen en als dit 2/3 maanden duurt en je krijgt alsnog een vergoeding moet je in je handjes klappen voor de top service de je hebt gekregen, probeer anders maar zelf alle contacten te leggen voor verscheping uitvoer invoer en dan kom je niet op de prijs uit wat je nu betaald hebt en je moet er zelf flink wat tijd insteken.
Verschepen is een kunst maar je zending goed opbouwen/ zekeren is ook een vak. Snap ook dat hier geen aanvullende verzekering op afgesloten is.
Heb zelf jaren op Schiphol gewerkt en als je zoiets binnenkrijgt denk je ook eerder van oud ijzer en ga je geen inspectie doen voor extra deuken of iets anders vooral als het los wat oud hout staat.
Aangezien dit het AAP forum is en jij graag een ongezouten mening wilt hebben, in dit geval moet je gewoon niet zeiken wees blij dat ze je helpen en als dit 2/3 maanden duurt en je krijgt alsnog een vergoeding moet je in je handjes klappen voor de top service de je hebt gekregen, probeer anders maar zelf alle contacten te leggen voor verscheping uitvoer invoer en dan kom je niet op de prijs uit wat je nu betaald hebt en je moet er zelf flink wat tijd insteken.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
SCL leverde betere condities, zelfde prijs. Het is de LMC order die wij er aan plakten wat het voor ons in eerste instantie interessant maakte om wederom na de eerste ervaring met Holland Ranch in zee te gaan.Crash wrote:...... probeer anders maar zelf alle contacten te leggen voor verscheping uitvoer invoer en dan kom je niet op de prijs uit wat je nu betaald hebt en je moet er zelf flink wat tijd insteken.
In een gecombineerde zending zat wat financieel voordeel...
Totdat bleek dat die LMC order helemaal niet in dezelfde container mee ging en tot op heden nog steeds sedert 15 april staat te wachten in Panama totdat een schip het oppikt.
Cab is knijterhard. Deuren hadden geen werk.....anders dan primer en aflakken, knijterhard. Betaal hier voor een rotte deur al €250. Harde kap hier niet te vinden. Nu zijkant schade & dak schade.
Daarbij hebben wij Holland Ranch de opdracht gegeven de boel in te pakken voor transport..
Goed, cab koste de wereld niet €380,-
Tel daar even bij een €2045.33 wat het koste aan transport & invoer naar Lelystad dan hebben wij het toch over aardig wat zuur verdiende centjes.
Tref je hem zo aan in Lelystad..
Met het verhaal erbij dat hij zo al klaar stond voor verzending in Carson USA......
In de vorige levering, NPD partsdepot, schade & LMC ook schade. Is niet verzekerd.
Zending vermist, aantoonbaar afgeleverd ( getekend voor ontvangst ) bij MTI in Carson. Dus niet vermist in de post. MTI kan het niet vinden... misschien al in één van de containers richting Nederland beland is het verweer.
Hebben ook sedert dag 1 dat de cab arriveerde geen illusies dat de schade geregeld word. Mocht dat wel gebeuren dan zetten wij dat gewoon hier neer op dit forum.
Gezien het bedrag wat er mee gemoeid is, en wat er nog bijkomt.... besloot ik het niet onder stoelen of banken te steken over de gang van zaken.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Blijft apart dat we mailtjes hebben waarin staat dat we het netjes opgelost en helaas hebben we nu een paar vervelende voorvallen waar aan gewerkt word, maar de manier hoe jij ons beschuldigd slaat nergens op en als we reageren kom je constant met andere verhalen. Bianca is druk bezig met MTI en we zullen het resultaat hier plaatsen.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
@Motiv8: Crash heeft wel een punt. Waarom meteen openlijk de aanval kiezen? En waarom weer met Hans & Bianca zaken doen als je de vorige keer ook al een probleem had? Het antwoord gaf je zelf al: je dacht dat je goedkoper uit was. Nou, goedkoop is dan duurkoop. Maar houd de vuile was dan wel lekker binnen, en geef eerst de gelegenheid om zaken goed te onderzoeken en op te lossen. Je onderhandelingspositie wordt er niet beter op, dus of die grote mond nou zo handig is weet ik zo net nog niet.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Bericht net binnen van Joanne van MTI:
Hans,
I filed a claim with Estes, the man will help me get the documents, we are collecting all the evidence.
If he (he is MotiV8) wants to address his issue with me, there is no problem I can talk to him.
Hans,
I filed a claim with Estes, the man will help me get the documents, we are collecting all the evidence.
If he (he is MotiV8) wants to address his issue with me, there is no problem I can talk to him.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Zeker apart, ik heb ze namelijk niet.... al die mailtjes, heb toch alles bewaard de hele correspondentie van de eerste shipment van 1 oktober t/m 24 januari. Nergens hebben wij geschreven dat jullie het netjes opgelost hebben. Ook niet in de mail van 18 januari jlTexas Boy wrote:Blijft apart dat we mailtjes hebben waarin staat dat we het netjes opgelost en helaas hebben we nu een paar vervelende voorvallen waar aan gewerkt word, maar de manier hoe jij ons beschuldigd slaat nergens op en als we reageren kom je constant met andere verhalen. Bianca is druk bezig met MTI en we zullen het resultaat hier plaatsen.
Ik vermeld alleen dat de eerste schade vakkundig is opgelost door het schade bedrijf, die wij zelf hebben betaald.
Ook in alle correspondentie voor wat betreft deze zending vanaf 2 februari kan ik niet terug vinden dat wij geschreven hebben dat jullie alles netjes opgelost hebben.
Heb net alles even doorgelezen. Waarschijnlijk hebben jullie iets wat wij niet hebben.
En vooralsnog heb ik jullie op dit forum nog steeds niet beschuldigd !!!!! Ik vermeld mijn ervaring met jullie. Ik heb nergens vermeld dat jullie feitelijk de oorzaak zijn van de schade & de vermissing bij MTI.
Het gehele transport was wel geheel van A tot B tot C ( Lelystad ) uitbesteed aan jullie en betaald aan jullie. Mijn contactpersoon in deze is dus Holland Ranch & niet MTI of who ever. Daar hebben wij immers zelf niet direct zaken mee gedaan.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Je eerste bericht waar het mee begon leg je de schuld bij ons
Citaat uit je mail 18 januari 2014
met daarin de leugen dat bij ons de schade bekend was, wat wij dus pas sinds vorige week weten. In de navolgende berichten zeg je ook dat we een slecht bedrijf zijn, vooral sinds we vanuit Spanje zaken doen, misschien je eigen tekst eerst lezen voordat je ze plaatst. en ondanks alle problemen kom je elke keer weer terug, waarom die cab via ons, anderen zijn veel beter en vooral naar al die slechte ervaringen?Bij Holland Ranch !! en een flinke schade. Nu al de tweede keer !!! Zelfs de verzender is boos.
Volgens Cargo Express was de schade bij jullie al ruim bekend voordat de container geladen werd.
Niet even de klant inlichten..... nee die komt er 10 weken later wel achter als hij zijn goederen ophaalt in Lelystad, maar niet voordat hij betaalt en tekent voor een schade vrij ontvangst. Eerder krijg je in Lelystad überhaupt je goederen niet te zien !!!
Citaat uit je mail 18 januari 2014
Ik weet dat jullie hier niets aan kunnen doen, mede omdat jullie de goederen niet zelf meer in handen hebben. In je vorige mail had je ook al duidelijk gemaakt dat dit niet verzekerd is.
Wij vonden echter wel dat jullie dit moesten weten zodat wellicht problemen in de toekomst bij anderen voorkomen kunnen worden.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Mannen, ik denk dat het wijs is als jullie dit even fijn off-line regelen.....
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Ach, ik vind het eerlijk gezegd wel interessant om te lezen hoe zo'n conflict verloopt.
Last edited by 68 Cougar on Tue May 06, 2014 11:24 pm, edited 1 time in total.
Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED
Vind ik ook en waren we al mee bezig voordat het online gegooid werd, ik reageer alleen maar anders word het wie zwijgt stemt toe.HarleyRob wrote:Mannen, ik denk dat het wijs is als jullie dit even fijn off-line regelen.....