krukas/waterpomp poelies en dynamo beugels gezocht

Plaats hier een advertentie als je een onderdeel of auto zoekt.
Korte & bondige advertenties met telefoonnummer maken kans om in de SWAPMEET-rubriek van KR8 Cruise Magazine te komen.
Geen nutteloze postings en discussies voeren over andermans gezochte item(s) in dit gedeelte AUB.
Post Reply
Robin_Chevelle

krukas/waterpomp poelies en dynamo beugels gezocht

Post by Robin_Chevelle » Wed Dec 27, 2017 11:22 am

Wie kan mij aan een paar onderdelen helpen? Nog iemand die nog iets gebruikt heeft liggen (en wil verkopen)?

Ik zoek een normale/standaard metalen dynamo beugel voor een small bock chevrolet.
De beugels (boven en onder) + afstandbus waarmee de dynamo aan de bijrijders kant bovenaan voor de kop/kleppendeksel gemonteerd wordt zoals bij vele midden jaren 70 pick-ups, busjes, enz.

En zoek een setje stalen V-snaar poelies voor de krukas en de waterpomp voor een small block chevrolet.

Betreft een blok met lange waterpomp.

Ben een andere motor aan het opbouwen voor mijn G20 en wil deze zo compleet mogelijk opbouwen + proefdraaien en dan in 1x de gehele motor wisselen. Zitten in de auto nu poelies op met 3 groeven, maar dit mogen er ook 2 zijn. De airco komt toch te vervallen. Zolang ze maar bij elkaar horen voor wat betreft de diameter zodat de waterpomp wel op het juiste toerental draait.

Corp

Re: krukas/waterpomp poelies en dynamo beugels gezocht

Post by Corp » Wed Dec 27, 2017 2:12 pm

Volgens mij heb ik de hele rambam nog liggen van mn c10

Post Reply