Naaimachine geluid bij wegrijden?

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Elroy
Posts: 103
Joined: Thu Nov 02, 2017 8:05 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Elroy »

Volgens een ( kenner) zou het geluid uit mijn stuurpomp komen. Ik vroeg of het geluid dan ook mee kon gaan met de toeren, gas geven, en dat kon volgens hem. Ik weet het niet, als ik hem nu in N of P zet is het geluid binnen een paar seconde weg. Of even rijden en het is weg.
Voordat ik een nieuwe pomp laat plaatsen toch nog graag jullie mening graag! Alvast dank.
Camatruder
Posts: 77
Joined: Sun Dec 30, 2012 3:50 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Camatruder »

Bij mijn K5 komt dat lawaai van mijn alternator.
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Bromgabber »

Elroy wrote: Mon Jan 15, 2018 7:05 pm Volgens een ( kenner) zou het geluid uit mijn stuurpomp komen. Ik vroeg of het geluid dan ook mee kon gaan met de toeren, gas geven, en dat kon volgens hem. Ik weet het niet, als ik hem nu in N of P zet is het geluid binnen een paar seconde weg. Of even rijden en het is weg.
Voordat ik een nieuwe pomp laat plaatsen toch nog graag jullie mening graag! Alvast dank.
V-snaar van de stuurpomp halen en nog is rijden.
Als hij dan nog het geluid heeft kan je die dus uitsluiten.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by boyanka »

Stuurpomp maakt dan ook lawaai in d en n als die het is
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Crash »

Uitlaat pakking
Lifters
Kruiskoppeling
Stuurpomp of dynamo zet er ff een schroevedraaier op met je er ertegen en dan hoor jet het vanzelf
Elroy
Posts: 103
Joined: Thu Nov 02, 2017 8:05 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Elroy »

Crash wrote: Wed Jan 17, 2018 8:43 am Uitlaat pakking
Lifters
Kruiskoppeling
Stuurpomp of dynamo zet er ff een schroevedraaier op met je er ertegen en dan hoor jet het vanzelf
Dan zal ik dat tijdens het rijden moeten doen want in z'n N of P is het geluid binnen een paar seconde weg. Zal ik maar niet proberen.
Iedereen bedankt voor de tips, rij voorlopig maar even zo door, later in de garage maar kijken hoe of wat.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by boyanka »

Wiellager?
Elroy
Posts: 103
Joined: Thu Nov 02, 2017 8:05 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Elroy »

Nee, als ik start hoor ik het even in zijn P, geen wiellager, als ik weg rij hoor je het mee gaan met het gas geven, zet ik hem tijdens het rijden in N is het ook weg. Ik denk dat ik het moet zoeken ik de tip die Corp mij eerder gaf. Alleen door een tip onlangs van een automonteur over de stuurpomp ging ik twijfelen. Zoals al eerder gebleken zijn de garage's mij niet altijd goed gezind. Daarom wil ik nu met een duidelijke opdracht naar de garage gaan.
Roger
Posts: 131
Joined: Wed Mar 18, 2015 6:55 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Roger »

Vraagje, als het de flexplate of koppelomvormer is kan het dan toch zijn dat na een paar km het geluid minder word ???
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Corp »

Ja olie warm wat minder stuwing naar voren
Roger
Posts: 131
Joined: Wed Mar 18, 2015 6:55 pm

Re: Naaimachine geluid bij wegrijden?

Post by Roger »

oke thnx
Post Reply