STAINLESS MANIFOLD HEADER Demonteren

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: STAINLESS MANIFOLD HEADER Demonteren

Post by mercury1970 »

Wat je ook gaat verbazen is wat je uiteindelijk mag aftikken..... mijn ervaring via Ebay; set klepmoeren voor $32 gekocht, uiteindelijke eindkosten:
€ 61...... dus $ prijs x 100% = € prijs, als je daar onder blijft, hoor ik het graag !
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: STAINLESS MANIFOLD HEADER Demonteren

Post by FritsVrolijk »

Ach ja altijd nog goedkoper als hier bij de onderdelen boer


En weet het gaat altijd meer kosten dan geplant daarom ben ik ook gestopt met aanklikken van onderdelen haha

RockAuto blijf voor mij de goedkoopste weet niet of ik dat goed heb maar zou zo niks beter weten


Fijn weekend
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: STAINLESS MANIFOLD HEADER Demonteren

Post by Renev »

Bij Rockauto kan je zelf al de kosten vooruit betalen, als je dat doet ben je weer iets voordeliger uit.
Mijn ervaring is ook dat je in amerika alles kan kopen en zelf kunt kiezen wat voor merk en ga zo maar door, hier in NL ben je overgeleverd aan wat de leveranciers op voorraad hebben.
Tenzij ik iets meteen nodig heb en het is hier in NL op voorraad haal ik voor de rest alles uit de states, pas nog een oliekoelertje gekocht voor € 60,- wat bij Summit 25 dollar kost en daar heb ik dan eigenlijk een beetje moeite mee.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: STAINLESS MANIFOLD HEADER Demonteren

Post by FritsVrolijk »

Ach ja het is voor mij eigenlijk heel simpel de onderdelen boeren halen het zelf ook uit de USA en draaien er dan hun winst bovenop


Prima verder iedereen mag wat verdienen maar ik shop liever achter me Pc en laat het wel bezorgen
Post Reply