lpg injectie op 454??

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by Streetrod »

FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Super ik ga ze zeker bellen en het is ook inderdaad een andere site

Bedankt voor de moeite :thumbs:



Mvg Frits
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: lpg injectie op 454??

Post by sjak_brak »

Tip voor als je vogels belt: Beperk je vragen tot de prijs en beschikbaarheid van de onderdelen die je wilt hebben.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Ga ik doen Sjak ik zal een lijstje maken mag ik ja dan vragen welke verdamper ik moet kopen de mixer is duidelijk dat wordt de 425


Bedankt weer
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: lpg injectie op 454??

Post by Jeroen_Sp »

en kijk ook tweedehands! Ik heb voor mijn W200 nu een volledige impco installatie bij elkaar voor 450 euro. Zelf even inbouwen (ben ik mee bezig) en straks voor een paar tientjes laten keuren. Zit ik straks op ongeveer 500 euro voor een impco installatie (wel imcpo 300, maar dat is voor die trage 5.2 met 150pk wel voldoende)
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: lpg injectie op 454??

Post by sjak_brak »

Een 425-mixer zou ik alleen gebruikt kopen als je deze op een draaiende motor hebt kunnen testen, met name de afstelling van het stationair mengsel. Een 425 is zeer degelijk, maar soms is er sprake van een productiefout, of slijtage, en dan is de mixer niet te reviseren en in feite waardeloos geworden.

De overige delen goed letten of de keurmerken voldoen voor de RDW.

De vulslang zal je in de meeste gevallen nieuw moeten aanschaffen.

zie ook viewtopic.php?f=7&t=11806
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Dank Sjak leuk dat je weer reageert

Heb vandaag contact gehad met een gasboer en hij blijft erbij dat een 300 mixer een topper is haha


Maar voor 600 wil hij alles inbouwen gebruikt nieuw te oud komt allemaal goed


Begreep dat een 230 liter tank lastig te scoren is en zelfs 10 jaar oud mag zijn

En zoals ik je zei ik ga voor een nieuwe mixer en nieuw verdamper mixer mag zonder keurmerk en de verdamper dus niet

Dan kun je die dus niet in de USA bestellen das dan weer jammer


Fijn weekend Sjak en nogmaals bedankt
Last edited by FritsVrolijk on Fri Jun 09, 2017 4:45 pm, edited 1 time in total.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Jeroen_Sp wrote: Fri Jun 09, 2017 10:10 am en kijk ook tweedehands! Ik heb voor mijn W200 nu een volledige impco installatie bij elkaar voor 450 euro. Zelf even inbouwen (ben ik mee bezig) en straks voor een paar tientjes laten keuren. Zit ik straks op ongeveer 500 euro voor een impco installatie (wel imcpo 300, maar dat is voor die trage 5.2 met 150pk wel voldoende)


Jeroen jij ook bedankt ik zal een advertentie zetten en eens kijken of er reacties komen


Laat ff weten of het bij jou gelukt is met inbouwen allemaal zou leuk zijn Fijn weekend en succes met knutselen :thumbs:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Je weet dat je de verdamper beter met de gasuitgang naar beneden, en de wateruitgang naar boven kan monteren?

Nee wist ik niet nu wel Dank je Sjak
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by Streetrod »

Ik denk dat jij je eerst eens goed moet inlezen voor je aan lpg inbouwen gaat, als je niet weet dat de waterslangen aan de bovenkant moeten zitten.

Als dat niet is bevriest van verdamper en zal je auto maar even op lpg lopen..........

En er komt nog veel meer bij kijken dan even een tank hangen en mixer en verdamper plaatsen
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Komt goed ik ga dat fixen haha je hoeft geen raket geleerde te zijn voor deze materie


Als het ging om injectie G3 dan is het een ander verhaal dit is gewoon veel LPG in je inlaat toeteren en gaan met de Geit


Die waterslang moet boven zitten zodat de lucht er beter uit kan zijn er wel meer die dat niet weten hoor heb ut zelf gelezen


En vroeger lpg ingebouwd in een BMW en dat is ook goed gegaan komen we er niet helemaal uit gaan we het hier gewoon vragen :)


Wil echt niet bijdehand doen maar dan zit deze verdamper dus ook niet goed gemonteerd toch ???



Image
Post Reply