lpg injectie op 454??

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by Wilf »

Offertes naar particulieren móéten inclusief BTW zijn, dus als je als particulier een offerte opvraagt moet het gelijk duidelijk zijn wat je betaalt. Voor B2B is dat anders omdat de voorbelasting afgetrokken wordt maar daar heb je als particulier niks mee te maken.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Nou dat is leuk in theorie maar praktijk werkt ff anders


Hou jullie op de hoogte van de kosten en onderdelen van het aangeboden lpg set
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by Renev »

Idd ja, moet je maar eens tegen die uitlaten/motoren boer uit het hoge noorden vertellen :roll:
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: lpg injectie op 454??

Post by sjak_brak »

FritsVrolijk wrote: Sun Jun 04, 2017 9:39 am Nou dat is leuk in theorie maar praktijk werkt ff anders
...todat je dreigt aangifte te doen voor btw-fraude.... dan wordt het pas echt gezellig :D
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Ja dan zegt hij toch gewoon was vergeten dat u particulier bent Maar misschien is het wel inc prijs ik weet het niet we gaan het merken als ik straks vraag wat krijg ik voor mijn 750 euro
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Streetrod wrote: Wed May 24, 2017 4:53 pm Die impco 425 koop je hier ook voor dat geld volgens mij. Maar heb je dan zoveel pk in je 350ci zitten dat je een technocarb nodig hebt?

Dan mag u mijn een adres geven waar ik hem voor dat geld kan kopen

De goedkoopste die ik hier heb gevonden is 430 euro
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: lpg injectie op 454??

Post by kikkegek »

FritsVrolijk wrote: Wed Jun 07, 2017 12:31 pm Dan mag u mijn een adres geven waar ik hem voor dat geld kan kopen

De goedkoopste die ik hier heb gevonden is 430 euro
Bel Paul Mandigers eens in Son
Adres: Ekkersrijt 3006, 5692 CA Son
Telefoon: 06 53583636

geen idee wat t daar kost, maar rekent hele nette prijzen tov van een hele boel andere leveranciers
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: lpg injectie op 454??

Post by Jeroen_Sp »

FritsVrolijk wrote: Sat Jun 03, 2017 9:26 am Dan kom je op een set prijs van 750 euro uit die prijs is mij opgegeven door een gasboer met 230 liter gastank .Natuurlijk komen daar nog kosten bij het is vaak zo dat ze er nog wel wat bij verzinnen haha
Is dit niet gewoon voor een OMVL systeem ipv Imcpo? Want dat scheelt ook aanzienlijk.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Dat zou kunnen stom maar ben vergeten te vragen welk merk ze gaan leveren Vroeg wat kost een LPG set voor mijn Pick up en kreeg toen deze prijs


Maar mocht het geen Impco zijn dat gaat het zowiezo over ik wil alles van Impco hebben


En heb nog tijd mocht hier een 425 mixer duur zijn bestel ik hem gewoon in de USA net zo makkelijk
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

kikkegek wrote: Wed Jun 07, 2017 2:47 pm Bel Paul Mandigers eens in Son
Adres: Ekkersrijt 3006, 5692 CA Son
Telefoon: 06 53583636

geen idee wat t daar kost, maar rekent hele nette prijzen tov van een hele boel andere leveranciers
Heb hem net gebeld ik krijg een offerte via de mail Bedankt zover :thumbs:

Heb van hem het advies gekregen een 300 mixer te gebruiken dan kan hij op benzine rijden en het maakt voor een 454 Bigblok niet uit


Schiet mij maar door de kerk

BRAND: IMPCO ORIGINAL SERIES 50 & 70 (270HP) volgens mij levert een BigBlok toch net iets meer vermogen dus kom je tekort met deze mixer :cry:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

sjak_brak wrote: Sat Jun 03, 2017 6:38 pm Incl verzenden en invoer zit je op ca 300 euro. Voor dat geld ligt ie m.i. ook wel in NL te koop.

Informeer eens bij Vogels. Meestal krijg je daar aan de kassa nog wat korting op de opgegeven prijs.

Let wel op met gebruikte mixers, mocht je dat overwegen kunnen we je wat tips geven waar op te letten.
Beste Sjak ik heb gekeken bij Vogels als ik het goede bedrijf heb leveren zei alleen aan ondernemers dus ik kan daar niks kopen als particulier :cry:
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by Streetrod »

Je kunt er wel als particulier kopen, koop er ook mijn spul heb ik in een vorig bericht staan.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: lpg injectie op 454??

Post by Jeroen_Sp »

Ik heb op mijn ford 460 big block vroeger ook een 300 mixer met arm op de caburateur gehad. Liep op zich best aardig maar ik rij nooit volgas met die wagen. Daarnaast was dit een 1975 smog blok met toch al niet enorm veel vermogen. Toch heb ik later omgebouwd naar een 425 direct op de kleppenplaat. Het ziet er ook mooier uit omdat je het originele luchtfilter kan gebruiken ipv de impco arm.

Merkte ik verschil, jazeker! De motor liep een stuk soepeler en reageerde beter op het gas. Wel had ik ook de onsteking aangepast (volledige recurve voor LPG). Helaas ging het verbruik ook omhoog, waarom dat was ben ik nog niet achter gekomen. Ik ben van een 1 op 5 met een 300 terug gezakt naar 1 op 4 met de 425. Mijn vermoeden is dat de impco 300 echt aan de kleine kant was (en daardoor wel zuinig omdat ik vermogen miste)
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Streetrod wrote: Thu Jun 08, 2017 8:56 am Je kunt er wel als particulier kopen, koop er ook mijn spul heb ik in een vorig bericht staan.
Dan heb ik de verkeerde site bekeken die ik gezien heb stond echt alleen voor ondernemers particulieren verwijzen we door naar onze dealers


Heeft u misschien voor mij een tel num dan bel ik ze even


Bedankt zover :thumbs:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: lpg injectie op 454??

Post by FritsVrolijk »

Jeroen_Sp wrote: Thu Jun 08, 2017 10:33 am Ik heb op mijn ford 460 big block vroeger ook een 300 mixer met arm op de caburateur gehad. Liep op zich best aardig maar ik rij nooit volgas met die wagen. Daarnaast was dit een 1975 smog blok met toch al niet enorm veel vermogen. Toch heb ik later omgebouwd naar een 425 direct op de kleppenplaat. Het ziet er ook mooier uit omdat je het originele luchtfilter kan gebruiken ipv de impco arm.

Merkte ik verschil, jazeker! De motor liep een stuk soepeler en reageerde beter op het gas. Wel had ik ook de onsteking aangepast (volledige recurve voor LPG). Helaas ging het verbruik ook omhoog, waarom dat was ben ik nog niet achter gekomen. Ik ben van een 1 op 5 met een 300 terug gezakt naar 1 op 4 met de 425. Mijn vermoeden is dat de impco 300 echt aan de kleine kant was (en daardoor wel zuinig omdat ik vermogen miste)
Bedankt voor u info ben er ook al uit hoor het gaat een 425 worden benzine gaan we toch niet meer gebruiken dat ga ik afdoppen


Nu nog even kijken waar ik me spullen haal had een prijs van 750 euro vandaag even langs geweest en het wordt toch een ander verhaal


Zei ik wil alles Impco en nu is de rekening 1169 euro ex btw zonder inbouwen dat moet je dan nog ff zelf doen haha


We gaan in ieder geval shoppen voor een 425 mixer die zijn in het buitenland stukken goedkoper


Blijf me ook verbazen over de achterlijke prijsverschillen met de USA en dit belasting zieke land
Post Reply