Dodge W200 slaat af

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Dodge W200 slaat af

Post by Jeroen_Sp »

Ja ik ga zeker aan de gang met de carburateur aan de gang. Revisieset is onderweg.

Choke werkt zoals hoort en staat ook goed, die heb ik ook gecontroleerd. Vol gas bij koude motor en hij slaat dicht en verhoogd het toerental. Bij opwarmen gaat de choke er langzaam af.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Dodge W200 slaat af

Post by Jeroen_Sp »

grrr, zending zat in de sorteerronde en ik zie net bij track en trace PostNL dat de zending retour naar amerika gaat omdat het adres onbekend zou zijn. Dus meteen PostNL gebeld en ze bevestigen dat het adres inderdaad wel klopt. "Maar nu deze status er op zit kunnen wij er niks meer aan doen en gaat de zending retour. Als ik u was zou ik even contact opnemen met de leverancier dat deze zending terug komt"

Gaat om een zending van totaal 400 euro welke ik straks kwijt ben. Normaal kies ik altijd voor FedEx en dat gaat altijd goed, dit keer was dat 100 euro duurder en daarom via de post gekozen. Meteen al weer spijt van.

Ik maak regelmatig een praatje met de postbode, hopelijk ligt het pakketje nog bij hem in de bestelbus en kan ik daar iets mee regelen. Anders iemand nog een tip?
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: Dodge W200 slaat af

Post by MotiV8 »

Tja die zelfde melding had ik 3 maanden terug ook. Pakket retour Amerika en 3 weken geleden pas daar aangekomen.
Gelukkig met PayPal betaald dus had al snel mijn geld terug.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Dodge W200 slaat af

Post by Jeroen_Sp »

Ik ben weer iets verder. De onsteking is zowat helemaal nieuw (kabels, rotor, kap, bobine, ECM & weerstand) ook de carburateur heb ik helemaal gedaan. Die laatste leek het probleem te zijn. Alles was vrij nieuw binnenin. Leek wel of er al eens een revisieset doorheen was gehaald. Maar wat ik zo een beetje kon zien leek het wel of de Needles langs de sproeiers zaten. Dat was ook wel een rot werk om dat goed te krijgen. Daarna de hele carburateur afgesteld volgens de tekeningen die bij de set zaten. Alles ingebouwd en de motor sloeg binnen 3 seconden aan. En loopt nu ook super mooi!

Meteen de gaskabel afgesteld, stond niet goed en vol gas was eigenlijk maar 40% gas. Ook de kickdown kabel stond te strak en dus altijd op kickdown. Is nu ook mooi aangepast. Snel is de auto nog niet maar wel al een heel stuk beter. Blijft nu lekker lopen etc. Paar kleine dingen nog afstellen en dan is het goed.
Post Reply