Krukassensor

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Krukassensor

Post by Corp »

Wat voor een injectoren zitten erin dan? Je kunt niet zomaar alles er inzetten. De vertraging in openen na signaal verschilt tussen modellen en merken. Dat zul je dan aan moeten passen als het flink uit de pas loopt.
Ehaar
Posts: 38
Joined: Sun Dec 29, 2013 7:40 pm

Re: Krukassensor

Post by Ehaar »

Ik heb de auto zoals advies weer gestart en stationair loop hij wel goed maar zo gauw als je gas geeft slaat hij af
of je moet vol gas geven dan doet hij het wel.
Ik heb deze auto zo gekocht en met de intentie krijg ik hem goed aan het lopen dan gaan we ermee verder lukt dat niet dan word hij gesloopt.
De auto komt uit Duitsland en heeft enkele jaren geleden brandschade onder de motorkap gehad.
Er is veel aan versleutelt ,de draadboom is vervangen en veel van die emmisietroep en sensoren missen.
Misschien heeft dat er ook wel met te maken dat hij niet goed loopt.
In elk geval het is wel een mooie sloper , mooi leder interieur ,geen roest, dikke wielen, zeer speciale motorkap met scoop,enz.
We zien wel wat het word.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Krukassensor

Post by thunderbuick »

Niet opgeven man, de aanhouder wint en daarnaast is het leerzaam.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Krukassensor

Post by Corp »

De bekabeling si heel simpel op die auto's. De emissie zooi eraf is alleen maar moi. Post anders eens wat foto's... misschien zie ik wat. Waar woon je? Misschien dicht genoeg bij voor wat hands on hulp
Ehaar
Posts: 38
Joined: Sun Dec 29, 2013 7:40 pm

Re: Krukassensor

Post by Ehaar »

Ik probeer de auto eerst in zijn geheel te verkopen , en als dat niet lukt gaat ie uit elkaar.
Post Reply