ventiel

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
chevycaprice91
Posts: 653
Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm

ventiel

Post by chevycaprice91 »

Weet iemand waar ik een ventiel kan vinden voor die slangetjes op de schokbreker,geen t stuk maar enkel.
Wil de compressor onder de sts weghalen voor reparatie of revisie maar wil de schokbrekers eerst testen op lekkage.
Zelfde maat slangetjes als hijackers,kan niks vinden op internet.
bezerk
Posts: 791
Joined: Tue Apr 01, 2008 12:22 pm

Re: ventiel

Post by bezerk »

een ventiel in de zin van?
zzip
Posts: 79
Joined: Fri Nov 08, 2013 11:23 pm

Re: ventiel

Post by zzip »

Foto aub

Peter
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: ventiel

Post by Collector »

wat ik denk dat er bedoeld word is:
Normaal worden 2 Hijackers aangesloten op een T-stuk waarbij de lange kant van de T een ventiel is waar je een pomp op kan zetten, zoiets als er in je wielen zit om je banden op te pompen.
Nu wil de TS Het T-stuk ertussenuit hebben en elke Hijacker voorzien van een ventiel, zodat ze afzonderlijk zijn op te pompen of af te laten, en hij kan tevens kijken of en welke Hijacker er lek is, Omdat het standaard met een T-stuk zit gaat de lucht van de ene Hijacker naar de andere en andersom.
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: ventiel

Post by rulez »

waarschijnluijk wil je ventieletje splaatsen op de slangetjes, dus nieuwe.

niet dat je de ventieletjes zoekt onde rje auto...das namelijk kwestie van slangetjes volgen. ik had bij de elky ze achter het benzinetank klepje en bij de ford zit ie in het plaatwerk onder de bumper... :hammer:
chevycaprice91
Posts: 653
Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm

Re: ventiel

Post by chevycaprice91 »

Collector wrote:wat ik denk dat er bedoeld word is:
Normaal worden 2 Hijackers aangesloten op een T-stuk waarbij de lange kant van de T een ventiel is waar je een pomp op kan zetten, zoiets als er in je wielen zit om je banden op te pompen.
Nu wil de TS Het T-stuk ertussenuit hebben en elke Hijacker voorzien van een ventiel, zodat ze afzonderlijk zijn op te pompen of af te laten, en hij kan tevens kijken of en welke Hijacker er lek is, Omdat het standaard met een T-stuk zit gaat de lucht van de ene Hijacker naar de andere en andersom.
Juist :)
Post Reply