even voorstellen/stuurkolom

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
vinf350
Posts: 4
Joined: Wed Sep 24, 2014 9:59 pm

even voorstellen/stuurkolom

Post by vinf350 »

hallo , ben vincent en rij sinds 2 jaar in een Ford F350 4x2 DRW.
Ben ook lid van een USA truck forum , maar heb ook een heleboel andere Amerikaanse auto vragen en hobby's en dacht zoek er een tweede forum bij.
Naast mijn F350 heb ik Italiaans speelgoed en een voorliefde voor boten met een V8 achter de voorstoelen, verzamel moderne kunst en werk als vliegtuig onderhouds monteur in een adviserende functie.

mijn eerste Topic is hoe of wie weet waar ik mijn contact slot actuator rack in mijn stuurkolom kan laten vervangen.
Schijnt een veel voorkomend euvel bij amerikanen te zijn dat de actuator rack welke tussen het sleutel slot en de contact schakelaar zit zijn pinnetje verliest en je dus geen contactslot meer kan gebruiken om hem te starten.
remedie is stuurkolom uitbouwen en nieuwe actuator rack plaatsen.
parts heb ik , alleen geen kaas gegeten van stuurkolommen en schoenmaker hou je bij je leest! :oops:

kent iemand iemand die dit wel kan?

Vincent
vinf350
Posts: 4
Joined: Wed Sep 24, 2014 9:59 pm

Re: even voorstellen/stuurkolom

Post by vinf350 »

skylark, thx. dat bedoel ik, om duizelig van te worden . hier hebben ze ook over het probleem aan het eind , met het verschil dat in mijn stuurkolom de deeltjes binnen in zitten en dus de kolom ver uit elkaar moet om er bij te kunnen.
heb iemand gevonden die het op you tube voordoet allen neemt hij een short cut door de actuator te modificeren zodat die er in kan zonder de kolom te openen.
is niet mijn eerste keus.

zoek dus nog steeds iemand die dit wel eens gedaan heeft, of hier meer raad mee weet.
Post Reply