Wij hebben met een ouder pickupje 2 jaar geleden geen problemen gehad, maar die was al in 1995 (ofzo) ingevoerd, dus wij hadden als argument dat het nummer er toen misschien al eens door iemand ingeslagen was, toen het nog mocht.
Misschien zijn er wel problemen te verwachten als die invoerdatum korter geleden is.
Hoi, Ik heb een chrysler town and country uit 1974, en is op 1-12-1999 ingevoerd uit de usa. Daar is de vin in gegraveerd. Ik vind het een slecht systeem, al gow is het niet meer leesbaar. Ik had een orginele NL Olds delta 88 uit 79, en die was ingeslagen. Dus 2004 kan je erop rekenen dat het graveerwerk is. Bij een APK doet niemand moeilijk, behalve als je een steekproefkrijgt en de RDW zelf komt. Mijn garage houder zegt dat alshet nummer op de aangegeven plek staat, dat het voor hem ok is,want er is nergens aangegeven hoe het erin moet staan, alleen waar.
geld alleen voor auto's waar nog geen nummer in stond natuurlijk, staat er een nummer in dan accepteert het RDW deze,
dus niet denken dat alle auto's die na 1999 op kenteken gekomen zijn voor zien zijn van een RDW grafeernummer
en niet denken als een auto na 1999 op kenteken gekomen is en geen RDW nummer heeft dat ie dan om-gekat is
Olds 88 Rocket wrote:Hoi, Ik heb een chrysler town and country uit 1974, en is op 1-12-1999 ingevoerd uit de usa. Daar is de vin in gegraveerd. Ik vind het een slecht systeem, al gow is het niet meer leesbaar. Ik had een orginele NL Olds delta 88 uit 79, en die was ingeslagen. Dus 2004 kan je erop rekenen dat het graveerwerk is. Bij een APK doet niemand moeilijk, behalve als je een steekproefkrijgt en de RDW zelf komt. Mijn garage houder zegt dat alshet nummer op de aangegeven plek staat, dat het voor hem ok is,want er is nergens aangegeven hoe het erin moet staan, alleen waar.
voor apk geldt dat als er ergens op een vast deel van auto/chassis een nummer staat wat overeen komt met het raadpleegscherm dat dat het chassisnummer is waar het dan ook staat (hoeft niet op aangegeven plaats te zijn)
wat het RDW kantoor ervan vindt met lpg keuring etc.is een ander verhaal.
een steekproefcontroleur zal ff fronsen maar meer ook niet.