Losse gastank vult niet?

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by Ranch73 »

Nope,waar de gasslang met t-stuk ingedraaid is op de tank,deze sluit dan de aanvoer af zodra vlotter bovenin,met de meter is een andere vlotter :)
Robbie
Posts: 2184
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:19 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by Robbie »

OK, duidelijk.

Thanks voor alle reply's.

Ben ff bij Wiljam van ABK autogas Alkmaar geweest.
Deze heeft me voortreffelijk geholpen door ff met de luchtslang met gaskoppeling druk op de toevoer te zetten.
Na drie keer druk erop ging het de vierde keer goed en spoot het de tank in.
Meteen gestopt, naar het tankstation gereden en jahoor, er zit weer een paar liter gas in !
Alle credits voor Wiljam dus :thumbs: :thumbs:

Nu ff inbouwen en dan gaat alles weer goedkomen :lol:
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by johnny »

heeft hij ook gezegd wat de oorzaak geweest zou kunnen zijn misschien ?? ....dit wil je liever 's avonds laat op weg ergens heen geen tweede keer meer hebben als je auto enkel op gas bolt want dan sta je mooi te balen.....
Robbie
Posts: 2184
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:19 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by Robbie »

Wat ik van hem begreep was het idd een vastzittende vlotter.
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by Alwin »

Dat het een vastzittende vlotter was snappen we, maar ik denk dat Johnny bedoeld waaróm de vlotter vast zat. En dus de kans op herhaling. Of heb je nu voortaan een busje werklucht bij je met gasaansluiting? :)
Robbie
Posts: 2184
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:19 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by Robbie »

Haha, is wel een optie ja.
Heb er eigenlijk niet naar gevraagd, was blij dat het allemaal goed was afgelopen.
En Wiljam kwam niet zo over als dat er alsnog iets gerepareerd moest worden, probleem was gewoon verholpen, zo begreep ik....
Dinant MK III
Posts: 1181
Joined: Tue Aug 24, 2004 6:43 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by Dinant MK III »

johnny wrote:....dit wil je liever 's avonds laat op weg ergens heen geen tweede keer meer hebben als je auto enkel op gas bolt want dan sta je mooi te balen.....
Ook daar is een oplossing voor: oplossing :D

Of anders: andere oplossing. Hij heeft vaker met dit bijltje gehakt. (trust me, I know... door schade en schande, zoiets ... :D )
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Losse gastank vult niet?

Post by johnny »

ja, ken dat......twee weken terug ook nog achterop de vrachtwagen gestaan met m'n zooitje, verdamper om zeep en geen klap op benzine, echt niet leuk op vrijdagavond op weg naar liters bier en dan aan de kant van de weg staan wachten.....
Post Reply