Automatische versnellingsbakken

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
Mark Sulman
Posts: 463
Joined: Sat Nov 06, 2010 6:08 pm

Automatische versnellingsbakken

Post by Mark Sulman »

Ik ben momenteel aan het uitzoeken wat voor automatische versnellingsbak ik wil gaan gebruiken voor mijn project. Nu ben ik een beetje aan het zoeken naar goede bedrijven die mij goed kunnen informeren over diverse soorten automatische versnellingsbakken en welke geschikt zijn voor mijn doeleinden. De automaat zal uiteindelijk achter een circa 800pk 426 Hemi injectie (zonder drukvulling) komen, dus moeten geen standaard bakken zijn.

Als er mensen zijn die zelf goede ideeen hebben voor deze doeleinden hoor ik het uiteraard ook graag.

Hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd en een paar goede links te ontvangen.
Bvd.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Automatische versnellingsbakken

Post by sjak_brak »

Sixpack, pedal to the metal, beide Mopartoko's.
indy408
Posts: 25
Joined: Fri Jan 08, 2010 7:27 am

Re: Automatische versnellingsbakken

Post by indy408 »

Is het de nieuwe of oude type Hemi?

Voor race only zou ik een goed gebouwde 727 nemen.

Ik heb zelf in me race truck een 727 zitten met manual valvebody , een sterke bak. Maar deze truck gebruik ik alleen voor het racen, en af en toe een rondje door het dorp. Door zijn korte achteras overbrenging ( 4.10 ) en 3 bak is hij niet echt geschikt om er langere afstanden mee te rijden.

Als je er ook nog veel mee op de straat wilt rijden zou ik de 46 rh nemen. Dit is een 3 bak met overdrive.Daar kun je mee racen en lekker relaxt weer naar huis toe rijden.


Beiden type transmissies kan ik helemaal aanpassen voor je.

Als je nog vragen hebt bel me maar even
06 52042465
http://www.transm.eu

Groetjes ,

Martin

Hier een filmpje van mijn truck met de 727 transmissie.
meganix
Posts: 151
Joined: Mon Aug 30, 2010 6:09 pm

Re: Automatische versnellingsbakken

Post by meganix »

je kunt ook eens met de bakmakker bellen. Die geeft je rustig uitleg over het een en ander.
Ik heb net een bak bij m laten doen, schakelt super nette uitleg dr bij wat hij heeft gedaan enzo. ik heb er een shiftkit in laten zetten en externe koeler bijgeleverd gekregen. was ook niet duurder dan andere bedrijven.
Mark Sulman
Posts: 463
Joined: Sat Nov 06, 2010 6:08 pm

Re: Automatische versnellingsbakken

Post by Mark Sulman »

meganix wrote:je kunt ook eens met de bakmakker bellen. Die geeft je rustig uitleg over het een en ander.
Ik heb net een bak bij m laten doen, schakelt super nette uitleg dr bij wat hij heeft gedaan enzo. ik heb er een shiftkit in laten zetten en externe koeler bijgeleverd gekregen. was ook niet duurder dan andere bedrijven.

Bedankt voor je reactie, ik zal eens even gaan kijken.
Post Reply