Lokarshifter,

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Dannykuh
Posts: 255
Joined: Sun May 09, 2010 10:04 pm

Lokarshifter,

Post by Dannykuh »

Hallo,

Heeft iemand misschien nog een lokarshifter liggen misschien?
Of is er misschien een andere (goedkopere) oplossing voor deze duren geschiedenis die lokarshifter heet?

Danny
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Corp »

Lekker veel info ,zoveel bruikbare aanwijzingen kom je een eind mee
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Pavement Pounder »

hoort dit niet bij gezocht ?
wat is de tehnische vraag ?
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Lokarshifter,

Post by HarleyRob »

Pavement Pounder wrote:hoort dit niet bij gezocht ?
wat is de tehnische vraag ?
De technische vraag is wat een goedkoper alternatief zou zijn voor een lokarshifter.
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Thing »

das niet technisch... das niks in de knip hebben...
Wheel
Posts: 881
Joined: Tue Jul 19, 2011 1:29 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Wheel »

sjit ik ben dus arm en helemaal geen techneut...
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Thing »

je ben arm.. en je heb er 2... nou heb jij de hooftprijs dan!
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Detroitsteel »

What in the hell is een lokarshifter nou weer..? :o

Dus voor mij een zeer uitgebreide beschrijving aub ;)
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Lokarshifter,

Post by smokey »

Dannykuh
Posts: 255
Joined: Sun May 09, 2010 10:04 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Dannykuh »

Sjongejonge 8 reply's en 1 of 2 normale antwoord, de helft heeft zn woordje klaar maar weet nie eens waar ze over lullen
volgens mij. Heel irritant hier altijd. Ik zit de laatste tijd vrij vaak op het H.A.M.B forum en was het aapforum bijna vergeten
nou weet ik weer waarom. Daar krijg je tenminste een normaal antwoord en niet van da ge-eikel over geen geld in de knip ofzo.
Zo'n lokarshifter kost een 300 euro ofzo, dan is de technische inderdaad of er alternatieven zijn!!!!!

Ga je nou ook vragen wat het H.A.M.B forum is????????
pas op he da's wel in het engels!!!!!

http://www.jalopyjournal.com/forum/
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Corp »

Weet je wat irritant is, je vraagt wat zonder enige ter zake doende informatie en dan nog huilie huilie doen ever de kwaliteit van de antwoorden, naar mijn mening overstijgt de kwaliteit van de antwoorden ruim die van de vraag. Zal me benieuwen of ze op de hamb ook antwoorden op zulke slecht gestelde vragen

en zo duur is zon lokar dingetje ook niet
Mobart
Posts: 662
Joined: Sun Nov 05, 2006 9:54 am

Re: Lokarshifter,

Post by Mobart »

Voor wat voor bak heb je er 1 nodig? En wil je een floor of trans-mounted shifter?
indy408
Posts: 25
Joined: Fri Jan 08, 2010 7:27 am

Re: Lokarshifter,

Post by indy408 »

Weet je wat irritant/onbeschoft is.
Op het Mopar forum onderdelen vragen, stuur ik je een pm en dan niet eens het fatsoen hebben om er even op te reageren.

Dannykuh wrote:Sjongejonge 8 reply's en 1 of 2 normale antwoord, de helft heeft zn woordje klaar maar weet nie eens waar ze over lullen
volgens mij. Heel irritant hier altijd. Ik zit de laatste tijd vrij vaak op het H.A.M.B forum en was het aapforum bijna vergeten
nou weet ik weer waarom. Daar krijg je tenminste een normaal antwoord en niet van da ge-eikel over geen geld in de knip ofzo.
Zo'n lokarshifter kost een 300 euro ofzo, dan is de technische inderdaad of er alternatieven zijn!!!!!

Ga je nou ook vragen wat het H.A.M.B forum is????????
pas op he da's wel in het engels!!!!!

http://www.jalopyjournal.com/forum/
Dannykuh
Posts: 255
Joined: Sun May 09, 2010 10:04 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Dannykuh »

[quote="indy408"]Weet je wat irritant/onbeschoft is.
Op het Mopar forum onderdelen vragen, stuur ik je een pm en dan niet eens het fatsoen hebben om er even op te reageren.

Ben ik met je eens, ik heb inderdaad om onderdelen gevraagd, ik ben ook helemaal vergeten om je terug te mailen.
Ik heb ook meer vragen gesteld daar, alleen zijn die niet meer van toepassing omdat ik het blok heb verkocht.
Jou pm had ik moeten beantwoorden maar toen had ik net alles compleet nieuw gekocht, bak en motor en is dat er overheen geschoten, exuus
hiervoor. Nu ben ik van 2 318 blokken 1 aan het maken en moet nog een paar dingen hebben, waaronder een (floor)shifter.
M'n pick-up heeft nu stuurversnelling (schakel), bak en blok gaan dr uit.
Die lokar's zijn best prijzig en gezien het feit dat ik zoals je ziet al weer aardig heb geinvesteerd in nieuwe onderdelen is het geen
domme vraag of er iemand nog iets heeft liggen en of er andere alternatieven zijn toch.

Danny

een 1955 Dodge pick up moet rijden toch?
Dannykuh
Posts: 255
Joined: Sun May 09, 2010 10:04 pm

Re: Lokarshifter,

Post by Dannykuh »

Mobart wrote:Voor wat voor bak heb je er 1 nodig? En wil je een floor of trans-mounted shifter?
Hey Bart,

Wa zou jij doen, ik denk da aan de bak vast het minst bewerkelijk is en minder gaten in de bodem geeft of nie?
Ik zag al ergens dat er voor een 727 trans in iedergeval een trans-mounted shifter is.
Post Reply