Krijg de tank niet vol Landi lpg systeem

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
MrOi
Posts: 152
Joined: Tue Jun 29, 2010 8:40 pm

Krijg de tank niet vol Landi lpg systeem

Post by MrOi »

Hey,

Vandaag brandde er nog maar 1 ledje dus het gas was bijna op. Ik naar de pomp, maar kreeg er maar 29 liter in terwijl er 2 tanks van 70 liter onder liggen. Ik heb geen ervaring met lpg behalve dat ik een paar weken terug 1 vulslang heb vervangen die lek was. Voordat ik daar achter kwam had ik er zeker 70 liter in gegooid en dat is er ook allemaal weer uitgekomen.
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Krijg de tank niet vol Landi lpg systeem

Post by Detroitsteel »

Euh, geeft je vlotter/meter wel de juiste waarde aan..?

Meschien zat er voor het tanken meer in dan dat de meter je deed geloven.
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Krijg de tank niet vol Landi lpg systeem

Post by Supervaags »

was de pomp zelf wel vol? klinkt gek maar ik heb ook eens gehad dat hij halverwege afsloeg omdat de druk te laag was..
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: Krijg de tank niet vol Landi lpg systeem

Post by johnny »

MrOi wrote: vulslang heb vervangen die lek was. Voordat ik daar achter kwam had ik er zeker 70 liter in gegooid en dat is er ook allemaal weer uitgekomen.


maar als je vulslang lek is loopt je tank toch echt niet leeg hoor, zit nog een terugslagklep tussen de vulslang en de tank ook.....
MrOi
Posts: 152
Joined: Tue Jun 29, 2010 8:40 pm

Re: Krijg de tank niet vol Landi lpg systeem

Post by MrOi »

Ik weet niet of de vlotter de juiste waarde aangeeft, heb nog niks gemeten. Wat zou die waarde moeten zijn?

Ik kreeg er na vervanging van de leiding ook al minder in dan ik had gedacht, maar het zou natuurlijk kunnen.

Bij mij was de slang net bij de aansluiting op 1 tank kapot maar daardoor liep die tank wel leeg. Zal er wel geen klep opzitten.
thunderbuick
Posts: 2086