Motor van Pontiac valt stil bij doorremmen naar stilstand ??

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Motor van Pontiac valt stil bij doorremmen naar stilstan

Post by Corp »

heb je aan de hevel van de acceleratorpomp geschroefd?? waarom? daar had je af moeten blijven en eerst de vlotterhoogte goed ztten, dan kijken of de gaskleppen t.o.v. de transitieopeningen goed staan. De acceleratorpomphevel stel je af door het gas helemaal in te trappen (hulpje) en dan de hevel verder drukken en dan de schroef aandraaien totdat een 4 tiende mm speling is
@lex
Posts: 46
Joined: Sun Apr 03, 2011 5:23 pm

Re: Motor van Pontiac valt stil bij doorremmen naar stilstan

Post by @lex »

Corp wrote:heb je aan de hevel van de acceleratorpomp geschroefd?? waarom? daar had je af moeten blijven en eerst de vlotterhoogte goed ztten, dan kijken of de gaskleppen t.o.v. de transitieopeningen goed staan. De acceleratorpomphevel stel je af door het gas helemaal in te trappen (hulpje) en dan de hevel verder drukken en dan de schroef aandraaien totdat een 4 tiende mm speling is

Ja daar heb ik aan gedraaid omdat ik vorige week een belachelijke kogel , die ze voor de show op de stelschroef hadden gemonteerd , wilde verwijderen.Daardoor was "onbewust" de stand al door mij veranderd.Daardoor heb ik nu dit probleempje , die ik simpel hoopte op te lossen met de tips die ik van de foumleden heb gekregen.Dit is me nu dus niet gelukt en omdat ik er verder totaal geen verstand van heb wil ik ook niet dat ik de boel verder verziek.Ik snap ook heel weinig van sommige benamingen zoals bv transitieopeningen etc etc.Dus lijkt het mij verstandiger dat ik niet verder experimenteeren dit aan een bekwaam iemand overlaat die weet waar hij mee bezig is.Alleen nu nog de geschikte persoon hiervoor vinden haha !
Post Reply