Remmenreiniger...

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
ThomVis
Posts: 321
Joined: Fri Oct 29, 2004 11:17 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by ThomVis »

Chucky wrote:... zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk.
Yes please. Laat even weten als je groot gaat scoren, je buurman z'n voorraad is ook weer bijna op, mag je groot+5 scoren ;)
Chucky
Posts: 3468
Joined: Fri Nov 19, 2004 9:35 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by Chucky »

^^^is goed Thom. Je hoort van me.
Dan trap ik die opel gewoon helemaal vol met die rommel.
harry_clamshell
Posts: 1521
Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by harry_clamshell »

ook ideale insecten vernietiger; wespen in de vlucht neerhalen als StuKa's
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by BigBlockMopar »

Spinnen vinden dit spul ook leuk. Worden ze helemaal slap en relaxed van... :)
harry_clamshell
Posts: 1521
Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by harry_clamshell »

BigBlockMopar wrote:Spinnen vinden dit spul ook leuk. Worden ze helemaal slap en relaxed van... :)
had ik eerder moeten weten:

Image

Image
smidje
Posts: 73
Joined: Tue Feb 23, 2010 9:19 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by smidje »

ook als het in grote hoeveelheden gekocht wordt, en iedereen precies weet hoe makkelijk en onschadelijk zon busje remreiniger is..... :

http://www.brewracingframes.com/id75.htm
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by Supervaags »

moeten jullie zoveel sleutelen om die auto's op de weg te houden ofzo :D

zon busje gaat er vrij snel door inderdaad.. maar 3 dozen :o
Chucky
Posts: 3468
Joined: Fri Nov 19, 2004 9:35 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by Chucky »

Supervaags wrote:moeten jullie zoveel sleutelen om die auto's op de weg te houden ofzo :D

zon busje gaat er vrij snel door inderdaad.. maar 3 dozen :o

Moet niks, maar vind het leuk om te sleutelen. Daarom is het ook me hobby.
pvz
Posts: 502
Joined: Sat Mar 26, 2011 5:27 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by pvz »

Ik vind remmenreiniger goed spul hoor maar het is volgens mij wel zwaar kankerverwekkend! :eek:

Sinds kort heb ik naast remmenreiniger ook een middel wat ik aan moet maken met water. Dat spul zelf is niet echt goedkoop (volgens mij 70 euro voor 15 liter) maar doordat je het aanmaakt met +/- 50% water en het spul niet snel vervliegt zoals remmenreiniger dat doet gebruik je er echt veel minder van. Vooral op hele vieze dingen laat ik het even intrekken en dan met een doek wrijf je het zo weg.

Voor de kleinere dingen en de moeilijk bereikbare plaatsen gebruik ik nog wel gewoon remmenreiniger. :)
Chucky
Posts: 3468
Joined: Fri Nov 19, 2004 9:35 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by Chucky »

dood moet een oorzaak hebben.

Naast de remmenreiniger het is ook een ontvetter bak staan. Ideaal om spullen in te laten weken. Maar ja een motorblok o.i.d. past niet.
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by Caddy_v8 »

Action!
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by BigBlockMopar »

Remmenreiniger is uiteraard geen gezond goedje, maar het spul is zo vluchtig dat het naar mijn idee nooit snel of veel in het lichaam opgenomen kan worden.
Thinner of terpentine e.d. wel lijkt me.
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by Detroitsteel »

BigBlockMopar wrote:Remmenreiniger is uiteraard geen gezond goedje, maar het spul is zo vluchtig dat het naar mijn idee nooit snel of veel in het lichaam opgenomen kan worden.
Thinner of terpentine e.d. wel lijkt me.
Jij hebt het door
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Remmenreiniger...

Post by Johnto »

BigBlockMopar wrote:Remmenreiniger is uiteraard geen gezond goedje, maar het spul is zo vluchtig dat het naar mijn idee nooit snel of veel in het lichaam opgenomen kan worden.
Thinner of terpentine e.d. wel lijkt me.
Ach, als mijn handen echt goor zijn van vet/olie dat ik niks meer fatsoenlijk vast kan pakken, dan "was" ik ze met de spuitbus remmenreiniger, ja je handen slaan wat witjes uit, logisch want het lost vet op, dus ook je huidvet.
Verder nog nooit geen problemen mee gehad.
Bij mijn vorige baas hadden ze een spuiterij, en daar heb ik mijn vette klauwen regelmatig "gewassen" in de thinnerbak, werkte goed, maar 2 weken erna proefde je nog thinner op je klauwen.
Het zal allemaal best niet heel erg gezond zijn, maar als het je tijd is, is het je tijd, hoe gezond of ongezond je ook geleefd hebt.

Vraagje: wat is gezonder? Een duitse komkommer of een bus remmenreiniger? :D
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Remmenreiniger...

Post by Chief big ol'Cadillac »

Johnto wrote:
Ach, als mijn handen echt goor zijn van vet/olie dat ik niks meer fatsoenlijk vast kan pakken, dan "was" ik ze met de spuitbus remmenreiniger, ja je handen slaan wat witjes uit, logisch want het lost vet op, dus ook je huidvet.
Verder nog nooit geen problemen mee gehad.
Bij mijn vorige baas hadden ze een spuiterij, en daar heb ik mijn vette klauwen regelmatig "gewassen" in de thinnerbak, werkte goed, maar 2 weken erna proefde je nog thinner op je klauwen.
Het zal allemaal best niet heel erg gezond zijn, maar als het je tijd is, is het je tijd, hoe gezond of ongezond je ook geleefd hebt.

Vraagje: wat is gezonder? Een duitse komkommer of een bus remmenreiniger? :D
Op de SPN zei je dat je mijn lijkwagen wou reserveren als het zover is; als ik zo lees wat jij allemaal uitspookt denk ik dat ik 'm over niet al te lange tijd eens moet gaan poetsen zodat ie in stijl voor je gebruikt kan gaan worden. Heb je al een kist?
Post Reply