verdamper

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: verdamper

Post by sjak_brak »

VetteV8 wrote: Dus volgens jou kan de verdamper in alle standen gemonteerd worden zonder nadelige invloeden daarop?
Beter is om minimaal 1 wateruitgang naar boven gericht te hebben zodat eventuele geenluchtbellen in je koelsysteem er ook weer uit kunnen.

Daarnaast kan je kiezen of je de verdamper als hoogste punt in je koelsysteem wilt, of dat je het lager wilt dan de vuldop van je radiator. In het ene geval kom je snel stil te staan ingeval van kvs-verlies, in het andere geval kan je nog ff doorrijden. Net wat je zelf beter lijkt.
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: verdamper

Post by kn@pestaart »

sjak_brak wrote: eventuele geenluchtbellen in je koelsysteem
mmmm... En als je last hebt van welluchtbellen? :P
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: verdamper

Post by sjak_brak »

:lol: zo zie je maar wat er gebeurt als je gaat posten tijdens multitasking :oops: :P :oops:
VetteV8
Posts: 417
Joined: Fri Feb 25, 2011 11:00 pm

Re: verdamper

Post by VetteV8 »

sjak_brak wrote:[Beter is om minimaal 1 wateruitgang naar boven gericht te hebben zodat eventuele geenluchtbellen in je koelsysteem er ook weer uit kunnen..enz.
.
Duidelijk, bedankt
Cor
Post Reply