brandstofpomp

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

brandstofpomp

Post by 29er Hot Rod »

hallo Aap-ers, ik wil mijn brandstof-pomp links laten liggen aangezien ik er al een elektronische pomp onder heb, kan ik zonder problemen de oude pomp by-passen ????

of heb ik dan meer aanpassingen nodig ???

thanks alvast,greetz Ep
Firefly
Posts: 855
Joined: Sun Jul 01, 2007 1:47 pm

Re: brandstofpomp

Post by Firefly »

29er Hot Rod wrote:hallo Aap-ers, ik wil mijn brandstof-pomp links laten liggen aangezien ik er al een elektronische pomp onder heb, kan ik zonder problemen de oude pomp by-passen ????

of heb ik dan meer aanpassingen nodig ???

thanks alvast,greetz Ep
Als de elektronische pomp hetzelfde debiet heeft als de originele pomp dan hoef je niks aan te passen, bij een hoger debiet moet je er ff een drukregelaartje tussen zetten.

Wel zou ik de oude pomp even van het blok afhalen en er een block-off plate voorzetten. Wel zo netjes :D
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: brandstofpomp

Post by 29er Hot Rod »

drukregelaartje zit er al tussen 8)

thanks Firefly, ga het eens ff fixen... :D

greetz Ep
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: brandstofpomp

Post by arthur »

29er Hot Rod wrote:hallo Aap-ers, ik wil mijn brandstof-pomp links laten liggen aangezien ik er al een elektronische pomp onder heb, kan ik zonder problemen de oude pomp by-passen ????

of heb ik dan meer aanpassingen nodig ???

thanks alvast,greetz Ep


* Of je de oude links neerlegt of rechts, heeft weinig effect op de werking ervan, het is maar net waar die het minst in de weg ligt.

* de oude mechanische pomp er af halen en de die stoter/stang er ook uit halen (ben effe de goede naam er voor kwijt).
en inderdaad eeen blockoff plate erop, anders wordt het olie verbruik extreem hoog.
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: brandstofpomp

Post by 29er Hot Rod »

met links laten liggen bedoel ik eigenlijk dus ,Niet meer laten werken.... :)

maar goed, heb alles eens losgehaald vandaag,het probleem zat hem in de drukregelaar,het rubberen membraampje is niet lekker meer...dus hij blijft gewoon lekker via de oude pomp lopen :D

thanks voor de reactie's ,greetz Ep
Post Reply